Margreet Joosen

Als je online lesgeeft, moet je het ook goed faciliteren. Dat wil zeggen mét webcam, goed werkende microfoons etc. Er zijn genoeg platforms waar dat wel goed gaat (Teams, Zoom). Vond het echt... Als je online lesgeeft, moet je het ook goed faciliteren. Dat wil zeggen mét webcam, goed werkende microfoons etc. Er zijn genoeg platforms waar dat wel goed gaat (Teams, Zoom). Vond het echt amateuristisch.
Daarnaast vond ik het niveau te laag voor wat ik verwacht had. Het was ook erg toegespitst op gemeenten en overheid en nogal bureaucratisch. En eigenlijk ook wel ouderwets. Maar over de docent ben ik goed te spreken. Ze deed haar best om ons goed te betrekken. Maar aan mij had ze niet zo'n goede denk ik :-)

Martine

Leerzame training, gegroeid en nu verder toepassen en doorgroeien.

Gemeente Rotterdam / Recreatieoord Hoek van Holland

Leuke training waarvan je veel opsteekt

Zeer goed. Kwalitatief is er weinig verschil tussen virtueel en fysiek trainen. Bij fysiek trainen is de beleving en interactie wel groter.

Heineken

Positief, echter jammer dat door Covid minder deelnemers aan me konden deelnemen per sessie. Geen acteur erbij waardoor live leermoment minder uitgebreid waren. Trainer had dubbele rol van trainen... Positief, echter jammer dat door Covid minder deelnemers aan me konden deelnemen per sessie. Geen acteur erbij waardoor live leermoment minder uitgebreid waren. Trainer had dubbele rol van trainen en acteren wat niet even effectief is.