Janssen

Matig, maar voornamelijk door de docent. Ik heb vaker trainingen van Boertien gevolgd. Van deze training had ik dan ook hoge verwachtingen. Maar de docente vond ik niet erg goed. Er werd te veel... Matig, maar voornamelijk door de docent. Ik heb vaker trainingen van Boertien gevolgd. Van deze training had ik dan ook hoge verwachtingen. Maar de docente vond ik niet erg goed. Er werd te veel tijd aan ons besteed ipv het leren en oefenen van de handvatten. Ik vind dit erg jammer, want het is een prijzige training die heel waardevol kan zijn als die goed gegeven wordt.

HEYDAY Facility management

Leerzaam maar kwam met een andere verwachting.

Michael

Voor iedereen die een start maakt met het coachen van collega's of klanten kan ik deze training aanbevelen. Hierna heb een duidelijk kader en technieken die je toe kunt passen. Wat mij heeft... Voor iedereen die een start maakt met het coachen van collega's of klanten kan ik deze training aanbevelen. Hierna heb een duidelijk kader en technieken die je toe kunt passen. Wat mij heeft geholpen zijn de fasen van een coachingstraject en welke vragen erbij horen. Ook wordt er tijdens de sessies veel geoefend, waarbij de betrokkenheid en de scherpte van de docent een grote bijdrage had om tot inzichten te komen. Niet alleen voor jezelf, maar ook samen met de groep waardoor je van elkaar en met elkaar kunt leren.

De training was heel leerzaam. De online leeromgeving vond ik niet fijn. Voorafgaand aan de training heb ik getest of deze omgeving op mijn ipad van de organisatie waar ik werkzaam ben, werkt (via... De training was heel leerzaam. De online leeromgeving vond ik niet fijn. Voorafgaand aan de training heb ik getest of deze omgeving op mijn ipad van de organisatie waar ik werkzaam ben, werkt (via de self test). Daar kwam uit dat het werkt. Echter, toen ik aan de training ging deelnemen bleek dat niet het geval te zijn. Dat had ik graag voorafgaand willen weten.
Een medewerker van de helpdesk van NCOI gaf aan dat dat met beveiliging te maken heeft. Dat de organisatie waar ik werk waarschijnlijk een aantal zaken dicht heeft gezet. Hij gaf ook aan dat je het beste een privé laptop hiervoor kunt gebruiken. Dat had ik ook graag van te voren willen weten. Misschien een idee om dat toe te voegen aan de informatie over de virtuele omgeving?

Boye

Duidelijke uitleg, veel praktijk waardoor je duidelijke handvaten meekrijgt voor in de praktijk.

Deze interactieve cursus is voor mij erg zinvol. Schrijven is er leuker door geworden!

Karin

Plezierige vorm van doceren. Al spelenderwijs veel technieken geoefend.