2005 beoordelingen

2005 Reviews

Ik vond het een hele leuke drie dagen! Ik heb veel praktische tips gekregen over hoe ik mijn eigen trainingen kan gaan verbeteren. Daarnaast heb ik ook zeker wat gehad aan o.a. de theorie van Kolb.... Ik vond het een hele leuke drie dagen! Ik heb veel praktische tips gekregen over hoe ik mijn eigen trainingen kan gaan verbeteren. Daarnaast heb ik ook zeker wat gehad aan o.a. de theorie van Kolb. Kortom: ik raad de cursus ''Professioneel trainen'' absoluut aan:).

Fijne opleiding, veel behulpzame handvatten meegekregen die ik kan toepassen in de praktijk

Marc

Prima training met voldoende praktijk informatie vanuit de ervaren docent. Wat me bevreemde dat we vooraf 2 boeken ontvingen, daarnaast voorbereiding via e-connect werd gevraagd, echter werd daar in... Prima training met voldoende praktijk informatie vanuit de ervaren docent. Wat me bevreemde dat we vooraf 2 boeken ontvingen, daarnaast voorbereiding via e-connect werd gevraagd, echter werd daar in de les niets mee gedaan. Mooie locatie. Al met al prima training, wel aan de prijs in vergelijking met soort gelijke trainingen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hoi Marc, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Jammer dat er verder niks in de les is behandeld wat betreft de voorbereiding die je zelfstandig moest maken. We zullen je... Hoi Marc, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Jammer dat er verder niks in de les is behandeld wat betreft de voorbereiding die je zelfstandig moest maken. We zullen je feedback hierover intern met ons meenemen. Bedankt voor je feedback!
Boertien Vergouwen Overduin

De cursus was erg interactief waardoor de tijd voorbij vloog en er veel afwisseling was in de stof. Door de docent en de interactie was het een meerwaarde om deze cursus op locatie te volgen. De... De cursus was erg interactief waardoor de tijd voorbij vloog en er veel afwisseling was in de stof. Door de docent en de interactie was het een meerwaarde om deze cursus op locatie te volgen. De praktische tips zijn direct toepasbaar in de praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor je beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Overzicht en structuur van de modules ontbreekt bij de start. Het zou mooi zijn wanneer er online een uur toelichting plaatsvindt bij de kick-off van de training. Ook was de uitleg van de Brikman... Overzicht en structuur van de modules ontbreekt bij de start. Het zou mooi zijn wanneer er online een uur toelichting plaatsvindt bij de kick-off van de training. Ook was de uitleg van de Brikman test niet tijdig. Het is heel onhandig dat je voor iedere module opnieuw moet aangeven waarom je de training volgt. Overal een prima programma waar meer structuur in zou kunnen worden aangebracht.

Maya

Prima training, trainer, lesmateriaal en oefenstof! Het is aan mij om het geleerde nu in de praktijk uit te oefenen! Ik weet dat ik het kan.
Met vriendelijke groet, Maya

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hoi Maya, wat goed om te zien dat je tevreden bent over de cursus. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis!
Boertien Vergouwen Overduin

Gedreven docent met veel kennis en die mensen weet te motiveren om actief deel te nemen. Ik heb veel van de cursus geleerd.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te lezen dat je veel geleerd hebt van de cursus.

Astrid

Docent gebruikte heel goed de casussen aangebracht door de cursisten waardoor we veel geoefend hebben met zaken die speelde. Custom Made was deze opleiding! Heel waardevol.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hoi Astrid, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Boertien Vergouwen Overduin

Geweldige docent die helder en duidelijk praat vanuit de praktijk, wat direct toepasbaar is op de werkvloer, ik heb er enorm veel van geleerd. Heldere inzichten gekregen. De groep was erg fijn, mooi... Geweldige docent die helder en duidelijk praat vanuit de praktijk, wat direct toepasbaar is op de werkvloer, ik heb er enorm veel van geleerd. Heldere inzichten gekregen. De groep was erg fijn, mooi uit allerlei werkgebieden. De rollenspellen zijn altijd spannend, maar we werden heel goed begeleid door de trainer. De locatie was perfect, de bijbehorende lunch heel goed, het was voor mij echt een verrassing dat dit inclusief was. Ook tijdens de pauzes bleven we als groep bij elkaar en bespraken we wat we zojuist hadden geleerd. Het studieboek hebben we tijdens de lessen niet geopend, maar hebben dat wel als huiswerk doorgenomen. Ook dit boek vind ik heel fijn, duidelijke uitleg en vooral ook kort en bondig. Goed naslagwerk om het geleerde regelmatig weer even op te frissen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je heldere beoordeling. We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze opleiding. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Met...

Gerard

De training was erop gericht om voor jezelf uit te zoeken waar je in een gesprek op moet letten. Welke verbeterpunten voor mijzelf opgaan heb ik kunnen ervaren en kon ik tijdens de training al mee... De training was erop gericht om voor jezelf uit te zoeken waar je in een gesprek op moet letten. Welke verbeterpunten voor mijzelf opgaan heb ik kunnen ervaren en kon ik tijdens de training al mee aan de slag gaan. Nuttige training dus!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hoi Gerard, fijn om te lezen dat je de training als nuttig hebt ervaren. Bedankt voor je feedback!