Training goed, e-connect waardeloos

Professionele communucatie en effectiviteit

Veel aan gehad. Gelijk kunnen uitvoeren in mijn werk.

Basistraining Leidinggeven

Stefan

Zeer interessant en educatief. Heel veel facetten van het schrijven van een rapport worden besproken. Goede balans tussen theorie en praktijk. Goed dat wordt gekozen om ook aan de slag te gaan met...

Klantgerichte Adviesrapporten Schrijven

Christine Verweij

Ik ben zeer tevreden over deze training en de zeer ervaren trainster. Heb veel praktische dingen geleerd.

Welke training heeft u gevolgd?

Ik heb recent een training timemanagement gevolgd.

Bart Schröder

Uitstekende cursus met buitengewone cursusleider. Biedt handvatten voor sturend handelen waarbij in een zeer interactieve setting alle onderwerpen worden behandeld.

Leidinggeven zonder macht

Heel veel aan gehad! Mooie combinatie van theorie en praktijk. Ook het rollenspel met de acteur was erg leerzaam.

Overtuigingskracht

Trainers zijn erg flexibel met het programma en werd aangepast aan de behoeften van de groep. Groepssamenstelling was erg divers, waardoor je ook ervaringen uit andere vakgebieden mee krijgt....

Professionele Communicatie en Effectiviteit

Heel goed, er werd echt gekeken naar de behoeften van de cursisten en daar werd de agenda op aangepast, maatwerk dus. Ben zeer tevreden over deze gevolgde training.

Overkomen zoals je wil

Yeter Ozcan-Altinok

Dankzij een hele ervaren en inspirende trainster (Annemart Berendse) een hele effectieve training gehad. Voor mij een stap vooruit in de goede richting!

Situationeel leidinggeven

Ik heb me prima vermaakt

Effectief Leidinggeven NLP