Het was een zeer leerzame training wat bij mij een bepaalde bewustwording heeft gecreëerd van mijn houding en gedrag. Het was zeer nuttig en werd op een hele goede manier gegeven door de trainster....

Assertief en Zelfverzekerd Communiceren

Ik vond de opleiding goed aansluiten bij mijn behoefte en goed toepasbaar in de praktijk

Welke training heeft u gevolgd?

projectmanagement (module praktisch leidinggeven en module projectleiderschap)

frans de wijs

Het betrof een zeer goede en ook individueel goed ingedeelde training. Ik heb hier heel veel aan gehad.

Mindfulness

Het is me goed bevallen. Werd goed rekening gehouden met persoonlijke situaties, zodat iedereen er voor zijn/haar eigen ontwikkeling wat mee kon doen.

Sensitief Communiceren

Vita

Goede training! Ik kreeg echt een spiegel voorgehouden door de trainer, die kon iedereen goed lezen. Confronterend maar juist daarom super leerzaam! heb er echt veel van opgestoken wat ik ook...

Overtuigingskracht

Het was intressant en leerzaam. Daarnaast was het ook goed geregeld.

Zakelijk schrijven

Ik heb van de mede cursisten en de zeer kundige trainster het eea kunnen leren, zodat ik dit kan leren toepassen en gebruiken voor de toekomst. Ik heb er veel aan gehad.

50 plus en duurzaam inzetbaar

khan

Very usefull

Time Management

Hans van Beek

Een training waarbij het eigen inzicht of "druk" zijn en hoe je zelf beter kan plannen wordt bijgeschaafd.

Timemanagement

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Hierdoor was alles ook snel toepasbaar.

Persoonlijke Kracht en Uitstraling