Siemen

Leuke en leerzame training…
Leuke en leerzame training…
Nuttig tips en tricks geleerd tijdens de training. De interactie met de trainer en de medestudenten is hierin het belangrijkst geweest. Je leert van elkaars voorbeelden en de rollenspellen die ieder doet. De trainer was hierin erg natuurlijk en creëerde een goede sfeer.

Karst

Ik vond dat we veel analyseerden tijdens de training. Dat brengt je wel verder maar vergt wel wel veel doorlooptijd.
Ik heb bijvoorbeeld een paar keer geprobeerd te LSDen en daar krijg ik in de...
Ik heb bijvoorbeeld een paar keer geprobeerd te LSDen en daar krijg ik in de training dan feedback op.
Die feedback moet ik nu zelf tot uitvoering brengen.
Mijn insziens zou deze training beter passen in de vorm van 4 keer een dagdeel, want dan kan ik verschillende keren trainen en de feedback toepassen.

Alex

Prima training, verlengen met een dag 3 maakt de training wellicht nog iets grondiger. Ik kan goed uit de voeten met de aangereikte modellen. De bal ligt nu bij mij: ik moet er zelf in de praktijk... Prima training, verlengen met een dag 3 maakt de training wellicht nog iets grondiger. Ik kan goed uit de voeten met de aangereikte modellen. De bal ligt nu bij mij: ik moet er zelf in de praktijk bewust mee aan de slag om de toepassing ervan verder in de vingers/mijn systeem te krijgen.

Voor mij was deze cursus leerzaam geweest. Ik ben nu ervan bewust over mijn gedrag en wat gevolgen die heeft bij anderen of in een situatie.

Complimenten en tips die ik van docent en mede...

Complimenten en tips die ik van docent en mede cursisten heb gekregen neem ik zeker mee. Ik heb veel plezier gehad met deze cursus.

Door deze training te volgen heb ik nieuwe inzichten gekregen om mijn leerdoelen te bereiken.

Jeanique

Mooie training, veel nieuwe inzichten opgedaan. Door middel van verschillende technieken/modellen te laten zien, die je gemakkelijk kunt toepassen, zowel zakelijk als privé. Genoeg afwisseling... Mooie training, veel nieuwe inzichten opgedaan. Door middel van verschillende technieken/modellen te laten zien, die je gemakkelijk kunt toepassen, zowel zakelijk als privé. Genoeg afwisseling tijdens de trainingen met theorie, praktijk, oefeningen. Boeiende informatie en de training wordt op een leuke, informatieve manier gegeven. Geen saaie stof, maar het blijft interactief. Kortom, heel tevreden!

Tom

Belangrijke materie. Goede docent en fijne medecursusgenoten.

Sarah

Er werd tijdens de cursus nog meer behandeld dan ik had verwacht.
Ik vond het een hele goede en leerzame cursus, waar ik veel aan heb gehad.
De trainer vond ik ook heel goed. Ik ben blij...
Er werd tijdens de cursus nog meer behandeld dan ik had verwacht.
Ik vond het een hele goede en leerzame cursus, waar ik veel aan heb gehad.
De trainer vond ik ook heel goed. Ik ben blij dat ik heb deelgenomen aan deze cursus en heb andere collega's het ook aangeraden.

Goede training doordat de trainer naast een stuk van de stof ook tijd en moeite stak in de vragen van de deelnemers en daar ook het verhaal omheen maakte, daarmee leeft het meer.