Baas BV

Prettige training

Commercieel Schrijven

Ivo Buijnsters

Goede training, ik heb veel inzicht gekregen in de brede aspecten van adviesvaardigheden. Goede trainer. Ook veel zelfinzicht gekregen, daarbij was de inzet van een acteur heel waardevol!

professioneel adviseren

RIGO Research en Advies

Professioneel Adviseren

Lotte

Goede training. In mijn beleving had het echter ook wel in 2 dagen gepast, hier en daar wat langdradig.

Professioneel adviseren

naamloos

Effectief communiceren met NLP

Maarten Janssen UWV

De trainer tijdens deze training was erg goed. Ze heeft me een ander inzicht gegeven in het presenteren.
Echter helaas was ik de 2e cursus dag verhinderd doordat ik een griep had en een corona test had ondergaan. Hierdoor moest ik 2 dagen thuis blijven. Na me afgemeld te hebben kreeg ik van de Backoffice een naar bericht. Ik mocht de cursus niet afmaken of overdoen. En hier was geen discussie over mogelijk.
1e keer toe ik beter was gebeld. Ik zou terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd. 2e keer gebeld een 4 weken later. En toen is het opgelost. Jammer dat dit zo moet gaan. Geen fijne ervaring met Back office. Dit heeft mijn beeld van Boertien Vergouwen Overduin negatief gemaakt.

Overtuigend en inspirerend presenteren

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Onze excuses als de communicatie op deze manier voor je is verlopen. We kunnen ons voorstellen dat dit niet prettig is. Goed dat je dit aangeeft, we zullen jouw feedback intern overbrengen. In september ga je de beide trainingsdagen opnieuw bijwonen. We wensen je heel veel leerplezier en hopen dat je jouw studieactiviteiten toch met een positief gevoel bij ons kunt voortzetten.
Boertien Vergouwen Overduin

Inprevo Protecting People

Ik vond het een leuke training, er werd echt een spiegel voorgehouden en zonder er een ongemakkelijk gevoel bij te krijgen.

Professioneel Adviseren

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring!
Fijn om te vernemen dat de training goed is bevallen.
Graag tot ziens!
Boertien Vergouwen Overduin

Paul

Erg goed training, enthousiaste trainer die het onderwerp goed wist over te brengen. In de praktijk geeft het geleerde uit de training mij houvast om beter te managen.

Natuurlijk Assertief Gedrag

ING

Prima training

Inspirerend presenteren

Ad van Herpen

Positief. Erg ervaren trainer, prettig communicatie en hield goed contact met de deelnemers ook al was het via MS Teams.

Welke training heeft u gevolgd?

Zakelijk schrijven voor hoger opgeleiden