Teus

De training is goed opgezet of werd goed opbouwend gegeven door de docent. Hierdoor kan je eenvoudiger naar een hoger niveau groeien. Docent test je niveau spelenderwijs bij binnenkomst en weet je... De training is goed opgezet of werd goed opbouwend gegeven door de docent. Hierdoor kan je eenvoudiger naar een hoger niveau groeien. Docent test je niveau spelenderwijs bij binnenkomst en weet je daarna precies in situaties te plaatsen die jij nodig hebt en beter te worden.

Gerko

De opleiding begint met een Birkmantest: een psychologische persoonlijkheidstest. De test geeft een beeld van je sterke punten op verschillende gebieden, je belangrijkste interesses en je... De opleiding begint met een Birkmantest: een psychologische persoonlijkheidstest. De test geeft een beeld van je sterke punten op verschillende gebieden, je belangrijkste interesses en je uitdagingen. De uitslag van de Birkmantest wordt uitgebreid besproken met een (arbeids)psycholoog. Dit gesprek geeft inzicht en helpt om leerdoelen voor de drie cursusmodules te formuleren. De drie modules in deze cursus zijn: Persoonlijke Kracht (gericht op het ontdekken en gebruik maken van je persoonlijke sterktes), Persoonlijk Leiderschap (gericht op je persoonlijkheid en leiderschapsstijl) en Effectief Beinvloeden en Overtuigen. Elke module bestaat uit een voorbereiding en twee of drie cursusdagen.

Een kernbegrip in de cursus is authenticiteit: je gedrag dat van binnen naar buiten beweegt, vanuit je diepste innerlijke drijfveren. Het vaststellen van die drijfveren, het inzetten van je krachten daarbij, en de bewustwording van het bijbehorende gedrag, is de kern van de cursus.

Ik kan deze cursus van harte aanbevelen aan iedereen die wil leren om op natuurlijke wijze gebruik te maken van zijn of haar talenten, en die bereid is om zichzelf bloot te geven ten einde een goede dosis extra geluk te vinden in het werk.

Docent Gea Wisse heeft de groep op een interactieve manier meegenomen in het schrijven en onderzoeken van beleidsteksten. Gebruikte materialen waren goed in orde en interessant. Ondanks de online... Docent Gea Wisse heeft de groep op een interactieve manier meegenomen in het schrijven en onderzoeken van beleidsteksten. Gebruikte materialen waren goed in orde en interessant. Ondanks de online versie van de training waren de 3 lesdagen goed vol te houden door de manier waarop de dagen werden verdeeld in theorie, breakoutrooms, feedback en regelmatige korte pauzes.

Ik heb de opleiding met veel plezier gevolgd. Leuk om de nieuwe regels te leren kennen. Docente weet het leuk en makkelijk uit te leggen. Ik kan dit zowel zakelijk als privé gebruiken. De online... Ik heb de opleiding met veel plezier gevolgd. Leuk om de nieuwe regels te leren kennen. Docente weet het leuk en makkelijk uit te leggen. Ik kan dit zowel zakelijk als privé gebruiken. De online leeromgeving mag wel wat uitgebreider. Ik miste de mogelijkheid om op de via een de app op de telefoon te oefenen. Het lesmateriaal is uitgebreid. De antwoorden vinden van de oefeningen in het uitwerkboek kan wat overzichtelijker. Op pag 22 staan uitwerkingen waar geen oefening voor is? De standaard biedt veel informatie maar is lastig neer te zetten, boekvorm zou ik prettiger vinden.

Lisan

Ik had mij ingeschreven voor een klassikale variant, maar door corona is dit natuurlijk omgezet naar een online variant. Ik ben heel tevreden over de training. De trainer had veel kennis en bracht... Ik had mij ingeschreven voor een klassikale variant, maar door corona is dit natuurlijk omgezet naar een online variant. Ik ben heel tevreden over de training. De trainer had veel kennis en bracht op een mooie interactieve manier de theorie van de training aan het licht. Ook super leuk welke opties er in de virtual room zaten. Soms een beetje lastig omdat geluid en beeld niet werken bij mensen, waardoor je toch best wat tijd hieraan kwijt bent.

Ik heb veel aan de training gehad. Ook het boek en de templates die beschikbaar zijn gesteld. Die ga ik zeker in alle rust nog even nalezen en uitwerken.

Wel denk ik dat klassikaal mij net dat beetje extra had kunnen geven! Maar al met al dus heel tevreden met de training.

Ronald

Ik vond het een leerzame opleiding. de uitleg was goed en ook de oefenopdrachten waren duidelijk en leerzaam.

Kees

Erwin is een Uitstekende trainer/docent mbt deze cursus..
Deskundig, onderhoudend en houdt je geboeid tot het eind.

Jan-Pieter

De docent had veel aandacht voor de behoeften van de verschillende deelnemers, en ze had ook de gave om een goede sfeer te creëren waarin iedereen zich thuis voelde. Dat is erg knap voor een... De docent had veel aandacht voor de behoeften van de verschillende deelnemers, en ze had ook de gave om een goede sfeer te creëren waarin iedereen zich thuis voelde. Dat is erg knap voor een onlinecursus.

De online leeromgeving vond ik erg onduidelijk. Het was niet op het eerste gezicht duidelijk dat de cursus in MS-teams gegeven zou worden, omdat Vitero op het leerplatform nog als de enige optie wordt gepresenteerd. Ook stond op het leerplatform de verkeerde aanvangstijd vermeld. Dit was verwarrend.

Fred

Lesmateriaal enigszins gedateerd (m.n. syllabus). Docent wist goede atmosfeer te creeeren, echter vertelde wel veel over zichzelf. Impact op werk nuttig, heeft me goed aan het denken gezet en een... Lesmateriaal enigszins gedateerd (m.n. syllabus). Docent wist goede atmosfeer te creeeren, echter vertelde wel veel over zichzelf. Impact op werk nuttig, heeft me goed aan het denken gezet en een zet gegeven om de regie meer in eigen hand te gaan nemen.

René

+ Prima docent. Goed programma. Genoeg ruimte voor inbreng.
- Online training helaas soms wat rommelig met links naar ruimtes en etc.
- Medecursisten waren niet allemaal projectleider...
+ Prima docent. Goed programma. Genoeg ruimte voor inbreng.
- Online training helaas soms wat rommelig met links naar ruimtes en etc.
- Medecursisten waren niet allemaal projectleider en hadden geen cases waardoor kennisuitwisseling matig was.