Maarten

De training situationeel leidinggeven was een leerzame training voor mij als net leidinggevende. Tijdens de training werd er ingespeeld op de praktijk, werden praktijksituaties middels rollenspellen... De training situationeel leidinggeven was een leerzame training voor mij als net leidinggevende. Tijdens de training werd er ingespeeld op de praktijk, werden praktijksituaties middels rollenspellen nagespeeld en kon je je eigen inbreng oefenen. Lesmateriaal was keurig op orde en de docent heeft de gehele groep 3 dagen weten te binden en enthousiasmeren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat klinkt enorm positief, Maarten! Fijn dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan en je veel hebt gehad aan de praktijkvoorbeelden. Bedankt voor het achterlaten van je review.
Met...

Wendy

Goede training waarbij je veel voorbeelden kreeg, hoe dit toe te passen in de praktijk. Ook door de werken met eigen casuïstiek in een kleine groep 6 man. Veel oog voor elkaar en top docent!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hallo Wendy, dat is een mooi compliment voor onze docent. We zijn blij te lezen dat je de training als leerzaam hebt ervaren en je veel hebt gehad aan de praktijkvoorbeelden. Bedankt voor het delen... Hallo Wendy, dat is een mooi compliment voor onze docent. We zijn blij te lezen dat je de training als leerzaam hebt ervaren en je veel hebt gehad aan de praktijkvoorbeelden. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Ervaren trainer met veel kennis. Weet goed de theorie met de praktijk te koppelen en persoonlijke casussen te verbinden met de methodieken/vaardigheden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is een mooi compliment voor onze docent. Fijn dat je zo tevreden bent over de training. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Pieter

Fijne training met veel inhoud die direct toepasbaar is in de praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Pieter! We danken je voor het achterlaten van je review.
Boertien Vergouwen Overduin

Problemen met de microfoon gehad die niet opgelost kon worden. Voor de rest vond een prima opleiding die aansloot op mijn wensen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hallo, allereerst bedankt voor het delen van je beoordeling. We betreuren het te lezen dat je problemen ondervond met de microfoon. Onze excuses voor dit ongemak. Fijn te lezen dat je verder... Hallo, allereerst bedankt voor het delen van je beoordeling. We betreuren het te lezen dat je problemen ondervond met de microfoon. Onze excuses voor dit ongemak. Fijn te lezen dat je verder tevreden bent over de opleiding.

Iris

Tijdens de 3 daagse training kom je verschillende dingen tegen waar je als leiding gevende mee te maken hebt. Hier wordt ook diep op in gegaan. Ook worden er voorbeelden uit jouw praktijk geoefend.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hallo Iris, fijn te lezen dat je de training als leerzaam hebt ervaren en je kon oefenen met relevante praktijkvoorbeelden. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...
Boertien Vergouwen Overduin

Alles was gewoon weg top. De locatie, lesmateriaal, de docent was helemaal een toppertje. Jammer dat het maar voor twee dagen is geweest, ik vind dat het wel wat langer mag duren. Over het algemeen... Alles was gewoon weg top. De locatie, lesmateriaal, de docent was helemaal een toppertje. Jammer dat het maar voor twee dagen is geweest, ik vind dat het wel wat langer mag duren. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en heeft het mij heel vel opgeleverd, niet alleen op de werkvloer maar ook in prive.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Evertine

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Evertine!
Boertien Vergouwen Overduin

Met plezier de cursus gevolgd. Leerzaam!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Pip

De opleidingsdagen waren intensief en erg leerzaam. De trainer maakt veel gebruik van praktijkvoorbeelden en er is veel interactie.