Mariëtte

Het was een leuke cursus. Ik heb inzicht gekregen in mijn persoonlijke probleem.
De tools die werden aangeboden, daar kan ik iets mee.

Elly

Ik begrijp de dubbele vraag niet en ik kan niets kwijt over de communicatie.. die was namelijk best wel beroerd!

Ester

De omschrijving van de opleiding komt niet overeen met de praktijk. Training richt zich erg op startende leidinggevenden. Ik had meer diepgang verwacht. Hierover heb ik eerder reeds telefonisch... De omschrijving van de opleiding komt niet overeen met de praktijk. Training richt zich erg op startende leidinggevenden. Ik had meer diepgang verwacht. Hierover heb ik eerder reeds telefonisch contact gezocht en toelichting gegeven.

Christel

Ik vond fijne bijeenkomsten en een prettige groep, fijne communicatie onderling. De docent speelt goed in op de vragen van de groep en past de training hier op aan. Verder vind ik het erg jammer dat... Ik vond fijne bijeenkomsten en een prettige groep, fijne communicatie onderling. De docent speelt goed in op de vragen van de groep en past de training hier op aan. Verder vind ik het erg jammer dat je elkaar in de virtuele classroom niet ziet. Ik zelf vind het prettiger om met MS teams te werken. Als iedereen in beeld is dan ben ik meer betrokken bij de bijeenkomst.

Er zitten in de opleiding veel tips die je zowel van de docent als van de andere cursisten leert.

Michiel

De gevolgde opleiding voldeed qua lesinhoud en materialen aan mijn verwachtingen. Ik had persoonlijk met de docente geen connectie, wat versterkt werd door het overduidelijke negatieve oordeel dat... De gevolgde opleiding voldeed qua lesinhoud en materialen aan mijn verwachtingen. Ik had persoonlijk met de docente geen connectie, wat versterkt werd door het overduidelijke negatieve oordeel dat de docente had, en uitsprak over mijn werk/werkhouding.
Hierdoor was van een vertrouwde omgeving geen sprake, dit staat in schril contrast met de trainingen die ik eerder bij Mario Greefhorst heb gevolgd.

Debora

Ik heb veel gehad aan de theoretische achtergrond.
ik heb minder gehad aan de uitleg van de trainer.
Ik heb veel gehad aan de theoretische achtergrond.
ik heb minder gehad aan de uitleg van de trainer.
ik heb veel gehad aan de oefening met de acteur en aan oefeningen met de andere deelnemers.
ik vond de trainer lui en weinig leidend. hij bracht weinig structuur aan als iemand uitweidde. zijn telefoon bleef maar plingen en om drie uur had hij zijn navigatie al aangezet en begon deze luidkeels de route naar huis te verkondigen. de helft van de mensen overslaan bij een oefening vanwege tijdgebrek maar vervolgens wel een uur vroeger dan de eindtijd klaar zijn vind ik ook gek.
weinig invoelend bij de opmerking van een van de dames die geen kinderen heeft maar ze graag gehad had; ach, kinderen hebben heeft ook niet alleen maar voordelen hoor. ik vond dit enorm niet passen bij de inhoud van de training. hij nuanceerde het daarna iets maar ik vond het kwetsend om te horen.
de accommodatie op zich was prima, eten en drinken was goed, maar een van de keren was niet duidelijk dat er toch eten en drinken geserveerd zou worden. in de mailing stond van niet dus iedereen had eten en drinken bij zich maar we kregen (en betalen) vervolgens toch lunch.

Mieke

Ik vond het geen goede training, ik ben afgehaakt na twee keer. Het was veel gepraat over niks eigenlijk, de samenstelling van de groep lag ook erg ver uit elkaar qua sturen op afstand. Het boek... Ik vond het geen goede training, ik ben afgehaakt na twee keer. Het was veel gepraat over niks eigenlijk, de samenstelling van de groep lag ook erg ver uit elkaar qua sturen op afstand. Het boek vond ik wel goed. Ik zou deze training niet aanraden, het is te weinig concreet en biedt weinig nieuwe inzichten. helaas, niet wat ik gewend ben van Boertien.

Christel

Het was een 7. Ik vond de start wat traag en het was niet heel vernieuwend, maar ik had wellicht wat andere verwachtingen.

Bram

Goede cursus waar je veel handvatten leert om je gespreksvaardigheden te verbeteren. Het is wel een pre om dit klassikaal te doen nu met Covid19 snap ik dat het niet mogelijk is. Maar deze cursus... Goede cursus waar je veel handvatten leert om je gespreksvaardigheden te verbeteren. Het is wel een pre om dit klassikaal te doen nu met Covid19 snap ik dat het niet mogelijk is. Maar deze cursus komt beter tot zijn recht als je het klassikaal volgt.