8.2/10

J. Broekhuizen

Snelle service en goede kwaliteit.
Ik heb inmiddels 4 foto’s op diamantglas en 2 foto’s op aluminium af laten drukken en ben hier zeer te reden over.

De sterke punten zijn de keuze in materialen en de keuze in afmetingen.
De sterke punten zijn de keuze in materialen en de keuze in afmetingen.
Ik heb verscillende keren zowel telefonisch als via mail vragen gesteld en deze zijn altijd snel, vriendelijk en afdoende beantwoord.

Het zou prachtig zijn wanneer er voorbeelden op de site staan van 1 veelkleurige foto die op de diverse materialen is afgedrukt. Hierdoor krijg je een beter beeld van de kleurenafdruk op de... Het zou prachtig zijn wanneer er voorbeelden op de site staan van 1 veelkleurige foto die op de diverse materialen is afgedrukt. Hierdoor krijg je een beter beeld van de kleurenafdruk op de verschillende materialen.

Makkelijke site

`goede prijs/kwaliteit verhouding

snelheid

Tevreden

Goeie kwaliteit fotoafdruk op plexiglas

Jos Havekotte

Goed alleen krijg je geen info hoe lang een bestelling gaat duren en wanneer je het ontvangt.

Kwaliteit en prijs

Informeren over levertijd

Remco van Dam

Prima kwaliteit

Net iets duidelijker communiceren op de website, het was veel gezoek en gedoe voor drie maal hetzelfde

Carola Bitter

Mijn ervaringen zijn prima, mooi profijt ontvangen, blij mee

Betrouwbaar, mooie kwaliteit

Eigenlijk niet, moest ff op foto wachten naar ja moet ook gemaakt worden, dus das logisch.
Ik weet niet of de levertijd ergens vermeld sraae, anders zou ik dat wel doen.

Ik ben bijzonder ontevreden over mijn laatste bestelling. Er zijn 2 plooien in het canvas en het ophangsysteem, waarvoor ik betaald heb, is er niet bij. Bovendien heeft het erg lang geduurd voordat... Ik ben bijzonder ontevreden over mijn laatste bestelling. Er zijn 2 plooien in het canvas en het ophangsysteem, waarvoor ik betaald heb, is er niet bij. Bovendien heeft het erg lang geduurd voordat ik mijn bestelling kreeg. Ik heb er voor moeten mailen en als antwoord kwam terug dat er een productiefout was geweest en dat men de klantendienst niet had ingelicht over de vertraging.

Wat gaat u doen aan de slechte kwaliteit, het ontbreken van het ophangsysteem en de bijzonder lange en onacceptabele leveringstermijn ?

Reactie Big Freddy:

Hi Linda, erg vervelend om dat jouw order zo is gelopen. Dat is niet de manier hoe wij werken. Wij zullen direct contact met je opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen! Excuus voor dit... Hi Linda, erg vervelend om dat jouw order zo is gelopen. Dat is niet de manier hoe wij werken. Wij zullen direct contact met je opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen! Excuus voor dit ongemak en bedankt voor je review.

Prima afstemming en eenvoudig samen te stellen.

Ophangsysteem was niet helemaal duidelijk

Jana B

Ik heb al verschillende materialen besteld en was elke keer meer dan tevreden.

De Service is top, ik kan alleen maar aanraden iedereen zijn favoriete Fotos op te hangen.