8.2/10

Henny Stokkerman

Perfecte informatie, ook bij vragen per email snelle en correcte reactie !

Prachtig product !

Koerierdienst kwam vermelde aflevering niet na, 2 dagen later afgeleverd.

MP

Al twee keer hier besteld! Goede communicatie, duidelijke site en mooie kwaliteit!

Kwaliteit, service, communicatie

Op de site het formaat aanpassen terwijl de foto al is geüpload. Nu moet je een stap terug om het formaat van de plaat aan te passen. (Geen idee of het mogelijk is!)

Lin Gerritse

Sinds 2016 laat ik al mijn werk drukken bij Big Freddy. Zeer hoge kwaliteit en zeer goede service. Als kunstenaar haal ik vaak net mijn dead line en Big Freddy helpt mij altijd uit de brand!

Zeer hoge kwaliteit, nog betere service!

Misschien tips en advies over hoe je het werk kan afstoffen / schoonmaken of wat je juist niet moet doen.

Tamara van Dijck- de Wit

Top

de Communicatie, proberen te helpen waar nodig. (op dat 1 puntje na)

Geen bericht meer gehoord over de te grote foto? Nu is dat ook niet meer nodig i.v.m. andere foto die al is besteld en geleverd, een heel gaaf (iets nieuws voor ons product) en haarscherp!... Geen bericht meer gehoord over de te grote foto? Nu is dat ook niet meer nodig i.v.m. andere foto die al is besteld en geleverd, een heel gaaf (iets nieuws voor ons product) en haarscherp! (aluminium)
Communicatie was voor de rest goed.

Bestellen ging makkelijk. Hierna kwam ik erachter dat ik een jpg had moeten gebruiken, in plaats van een png. Hier contact over gehad met de klantenservice en gerust gesteld, dat de foto zou worden... Bestellen ging makkelijk. Hierna kwam ik erachter dat ik een jpg had moeten gebruiken, in plaats van een png. Hier contact over gehad met de klantenservice en gerust gesteld, dat de foto zou worden gecontroleerd en goed was. Ook hebben zij hun best gedaan om de foto op glas eerder te leveren, omdat ik het nodig had als cadeau. Dit alles gelukt en de foto ziet er mooi uit!

Goede klantenservice, snelle levering

Aangeven welke bestandstypen geschikt zijn bij het uploaden van de foto

Ben Poelarends

Heb mijn bestelling nog niet binnen gekregen, dus op dit moment nog niet goed.

Op dit moment nog niet

meer informatie wat betreft een bestelling

Evert Mosch

Duidelijke site, goede prijs

Na bestelling niks vernomen en niks kunnen zien van de verloop van de bestelling

Luc Volders

Voldoet aan alle verwachtingen. Mooi afgewerkt en snel gelevere

Accuratesse

Anne-May Kloos

Goede service, denken mee.

Ga zo door

Teun Steur

Voldoende

Levert wat besteld wordt, duidelijke omschrijvingen op website, goede prijs

Iets meer info over productiedata en levering is welkom