8.2/10

Chr Brands

Bestelling van diamantglas foto. In mijn speurtocht naar het juiste product kwam ik er niet uit, bepaalde foto's gaven een beeld dat achteraf juist was maar die ik niet kon interpreteren. ( zijkant... Bestelling van diamantglas foto. In mijn speurtocht naar het juiste product kwam ik er niet uit, bepaalde foto's gaven een beeld dat achteraf juist was maar die ik niet kon interpreteren. ( zijkant van glas, soms zag je een witte rand, ik kon niet goed inschatten hoe breed deze was) Na chat met medewerker kon ik snel mijn keuze maken, ze hielp me door het programma heen. Tqweede keer dat we iets bestellen, beide keren zeer, zeer tevreden.

Duidelijke website en direct hulp bij vragen, snelle levering met ophang instructies. resultaat is fantastisch.

er is wel heel veel keuze!

Jorim Seys

Goede en snelle levering.prima

Prijs kwaliteit

Top

Henk Buijs

Snelle levering, concurerende prijzen.

Duidelijke website

Nvt

Dini Jansen

Goed en kundig advies van de klantenservice.

klantenservice weet veel van de materialen af en reageert vlot

weet ik niet..

Marcel de Boer

Big Freddy heeft gewoon goed werk geleverd!

Duidelijke communicatie via chat, snelle levering, mooie afdruk, goede prijs/kwaliteit verhouding

De communicatie van/met het transportbedrijf.
Daarnaast is de afdruk iets donkerder vanwege de folie achter op het glas. Dat mag ook vermeld worden.

Bosman

Heel goed

Uitstekende website

Sophie Elst

Ik had een klacht over de kleuren van het schilderij. Dat hebben ze binnen een dag fantastisch opgelost!

Direct mailcontact en snel!

Nee

Carla Gosselaar

Handige directe communicatie

Heel handig zou het zijn als je de gekozen foto nog zou kunnen "enhancen" / verbeteren, net zoals je met foto's in een digitaal album nog een "enhance" optie hebt. Dit maakt ze meestal veel... Heel handig zou het zijn als je de gekozen foto nog zou kunnen "enhancen" / verbeteren, net zoals je met foto's in een digitaal album nog een "enhance" optie hebt. Dit maakt ze meestal veel helderder en dus mooier.

Gerry van Rossum

2x overleg gehad over de aankoop en ophangsysteem en prima behandeld! Gemaakte afspraken hiervan zijn nagekomen. Volgende dag mail met antwoord ontvangen!

Uiteindelijk resultaat was donkerder dan verwacht!

Brenda

Uitstekende service