8.2/10

Roel Wouterse

Inmiddels de tweede keer dat ik iets bij Big Freddy heb besteld. Dit keer een collage van foto’s op geborsteld aluminium van 2 x 1 mtr. Omdat het op de website alleen mogelijk was .jpg te laden het... Inmiddels de tweede keer dat ik iets bij Big Freddy heb besteld. Dit keer een collage van foto’s op geborsteld aluminium van 2 x 1 mtr. Omdat het op de website alleen mogelijk was .jpg te laden het bronbestand, hogere resolutie, via Wetransfer verstuurd om uiteindelijk het beste resultaat te krijgen. Uitstekend geholpen, soepele communicatie en binnen een paar dagen de collega al aan de muur kunnen hangen.

Communicatie, klantvriendelijkheid, prijs en snelheid

Mireille Spee

Wat een aanrader! Ik bestel hier absoluut nog een keer.

Prachtige kwaliteit, snelle verzending en betaalbaar.

Tussendoor een mailtje over de status van je bestelling

Carla Gosselaar

Heel goed. Snelle reactie op vragen en snelle levering. Mooie kwaliteit; foto in diamantglas.

Goede communicatie en kwaliteit product.

Claire Huibertse

Super! We hebben de foto zelf geüpload en binnen zeer korte tijd kwam het schilderij binnen. Hele mooie kwaliteit en het staat prachtig.

Snelle levering, goede kwaliteit

Arwim Fritzsche

Positief, foto is prachtig en zending onbeschadigd overgekomen.

Snel en vakkundig afgehamdeld

Communiceer iets meer over de status van de opdracht. Zending kwam nu zonder dat ik wist dat deze eraan kwam.

Henri Nagel

Super

Geen minpunten

Niet. Ga vooral zo door en wij bevelen jullie al aan.

andries Dekker

Heel prettig. Vanwege verdrietige omstandigheden was aansluiting en snelheid aan jullie kant heel erg wenselijk. Dit hebben wij echt mogen ervaren. Dus heel heel erg bedankt voor jullie werk en hulp... Heel prettig. Vanwege verdrietige omstandigheden was aansluiting en snelheid aan jullie kant heel erg wenselijk. Dit hebben wij echt mogen ervaren. Dus heel heel erg bedankt voor jullie werk en hulp hierin

Zie bovenstaand

Diederik Eijgelaar

Mooie schilderijen maken ze hier!

Duidelijke website

Wel even laten weten wanneer de bestelling bezorgd wordt (geen mail gehad, zal ongetwijfeld ook bij de koerier liggen)

ton Kool

Netjes

Mooie afdruk

Leverdatum erbij zetten

Bart van den Berg

Slecht. De afdrukken komen niet overeen met andere afdrukken. Klantenservice geeft slechte service hierop.
Daarna whitewall getest. Die zijn perfect.

Verbeter prints en klantenservice