8.2/10

Erik Tak

Twee maal foto op glas kapot gegaan, maar geweldig opgelost door "gewoon" foto opnieuw te versturen. Zonder gezeur. Fijn om te ervaren dat after sales gewoon bestaat ?

Niet zeuren, maar oplossen.

Blijf de klantvriendelijkheid hoog houden!

Joke Sonnevelt

Ervaring was goed

Snelle levering, vragen werden netjes en snel beantwoord

Levert een mooi product en geeft snel en correct antwoord op vragen

Goede communicatie
Doet wat t beloofd

Bezorgkosten zouden wat lager kunnen

anton van winsen

Prima contact gehad

kwaliteit, snelheid

geen idee, doorgaan zo

Jan Veneman

Uitstekend!

Goede adviezen; meedenken; de tijd nemen

Geen. Al enkele jaren erg goed!

Moon Philippo

Zeer hoogwaardige print op acryl met volle levendige kleuren en veel diepte. Dikke kwaliteit en goed afgewerkt. Het beste product wat ik ooit besteld heb in de afgelopen jaren elders, niet te... Zeer hoogwaardige print op acryl met volle levendige kleuren en veel diepte. Dikke kwaliteit en goed afgewerkt. Het beste product wat ik ooit besteld heb in de afgelopen jaren elders, niet te evenaren.

Diepe kleuren, dikke kwaliteit

Hopelijk in toekomst ook ronde acryl afdruk mogelijk, ik heb het niet kunnen vinden?

Carla G.

Prachtige foto's op diamantglas ontvangen! Snelle en perfecte levering. We zijn heel tevreden.

Alles mooi.

In het weekend snelle respons van online chat, maar door de week geen respons. Prima als er even niemand aanwezig is om te reageren, maar dan zou dat eigenlijk op de de online chat te zien moeten... In het weekend snelle respons van online chat, maar door de week geen respons. Prima als er even niemand aanwezig is om te reageren, maar dan zou dat eigenlijk op de de online chat te zien moeten zijn. En wij wilden graag zonder ophangsysteem. Daar was even geen optie voor. Waarom niet altijd aanbieden? Met eigen aangeschafte Stas Duolink hangen ze perfect! Wat ons betreft mooier dan met jullie (nogal grote) ophangsysteem. Verder heel tevreden! Dank!!

jeannette niessink

Uitstekend!

Service

Onderscheidend door service!

Shailesh Gayadin

Goede ervaring met de hulp die aangeboden was om het resultaat te bereiken die ik graag wilde.

Kunnen goed communiceren met klanten en denken goed mee.

Wellicht een idee om de aluminium plaat wat dikker te laten maken. Het buigt snel en staat nu niet echt recht tegen wand maar met een lichte boog. Verder ziet het er goed uit.