8.2/10

Catharina Boonen-Geraedts

Prettig. Verrassend snelle levering.

Persoonlijk advies.
Goede kwaliteit !

Tja, weet niks te klagen .. haha

Jozef Claes

Vlotte service. Afdruk foto op aluminium = top. Ook goede info zodat je op voorhand weet wat te verwachten

Goede info
Bestellingen goed beschermd in verzending
Timing gerespecteerd

Voor 2 items (2x afdruk op alu) in 1 bestelling worden 2x leveringskosten aangerekend. Dit is volgens mij niet logisch!

Order geleverd zoals besteld

goed verpakt!

online order tracken

C hens

Prima 👌

Snelheid 👌

Meer reclame

Luc volders

Snel kunnen bestellen via website en produkt is geleverd conform de omschrijving

Lekker snel

E.J.

Super goede en professionele houding wanneer je de klantenservice belt.

Goede website. Afspraak is Afspraak!

Slechts bij foto's uploaden de mogelijkheid om exact te zien hoe het horizontaal/verticaal eruit ziet.

Gerard Hartmann

Update review 13-03-2019: na melding probable met printerstrepen op diamant glas nul komma nul reactie van Big Freddy.
Jammer. Beveel Big Freddy niet (meer) aan.

verpakking

service bij klacht over kwaliteit afdruk op diamantglas behoeft verbetering

Henk

Snelle levering en een uitstekende kwaliteit.

Gaat prima zo

Hoek

Via "mijn foto print" hier gekomen. Alles heel overzichtelijk en makkelijk.
Ook telefonisch goed bereikbaar( dat is een zeldzaamheid)

De duidelijkheid van de aangeboden producten. De verschillende categorieën, de keuzes, alles helder.

Het had erg prettig geweest als er een bevestiging was verstuurd n.a.v. mijn bestelling.
Nu moest ik bellen om te vragen of alles in goede orde ontvangen was.

Foto op hout af...
Nu moest ik bellen om te vragen of alles in goede orde ontvangen was.

Foto op hout af laten drukken. 2 gezichten. Nu is hout een natuurproduct en dat staat er expliciet bij. Maar nu zit er een donkere streep midden in een gezicht. Als je het hout een kwartslag gedraaid had, was er niets te zien. Dat is wel jammer. Hier had wel een beetje op gelet kunnen worden.

Gerard Hartmann

Voor het eerst een bestelling op diamantglas gedaan. Goede website met duidelijk aangegeven mogelijkheden. Snelle levering(sneller dan genoemde aantal werkdagen).
Jammer dat printerstrepen...
Jammer dat printerstrepen duidelijk zichtbaar zijn in lichtere vlakken. Misschien minder tijd aan snelle levering besteden en meer nacontrole doen bij rechtstreeks printen op dit materiaal.

Duidelijk intuïtieve website. Snelle levering. Prima verpakking.

Vebetering nacontrole en/of klanten informeren over mogelijkheid van printerstrepen bij printen op diamantglas.