8.2/10

Marieke

Er was wat mis met onze foto op glas. Ik heb hierover contact met Nadine.Ze heeft echt alle moeite gedaan om het op te lossen en dit is ook naar volle tevredenheid gebeurd. :-)

Patricia Van der Linden

Snelle levering van product

snelheid

Matthias Warnaar

Heel goed.

Met speciale wensen kan ik altijd terecht bij Big Freddy

Kreeg te maken met phissing, het bleef bij een poging.

C.R. METSELAAR

Snelle levering wel 2 dagen langer dan op website staat.

5 werkdagen is 5 werkdagen en niet langer. Anders website aanpassen

Yvonne Vosters

Een grote foto op glas van onze 2 inmiddels overleden honden: werkelijk prachtig. Ik kan er naar blijven kijken. Zelfs met de vergroting heeft de foto niets ingeboet en spatten de kleuren van het... Een grote foto op glas van onze 2 inmiddels overleden honden: werkelijk prachtig. Ik kan er naar blijven kijken. Zelfs met de vergroting heeft de foto niets ingeboet en spatten de kleuren van het scherm. Mijn honden lijken net echt. Enorm dankbaar voor de mooie afwerking.

Snelle én goede service. Foto ziet er op glas (en vergroot) nog steeds scherp uit.

Doe zo verder!

Inge Kooy

Op de vt wonen beurs contact gehad en goed advies gekregen

Duidelijke info

Alles top in orde

M.K

Snelle levering, heel netjes verpakt en goede kwaliteit! Ik ben heel erg blij met onze nieuwe aanwinst.

Kundige service en snelle levering

José Koopman

Het bestellen via de website ging gemakkelijk. Maar ze boden ook goede, snelle en persoonlijke hulp toen mijn bestand te 'zwaar' bleek te zijn voor het bestellen via de site.

Snelle levertijd, goede kwaliteit, persoonlijk advies indien nodig.

Na bestellen snellere informatie van afleverdatum.

Janine

Top!

Zeer goede kwaliteit, mooie afwerking, en (onzichtbare!) bevestiging. (Product: foto op diamantglas. Ophangsysteem: onzichtbaar aluminium profiel).

Geen verbeterpunten te vinden. Perfect.

Gerda Rettlich

Heel fijn en prachtig mooi resultaat

Duidelijk en makkelijke bestelprocedure

Wellicht handig om te melden als product verzonden wordt. Nu was de aanmelding van de postbode het enige signaal dat de zending onderweg was.
En bij de bestelling had ik nog een vraag gesteld....
En bij de bestelling had ik nog een vraag gesteld. Geen dringende, maar wel aardig om daarop te reageren.