Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Eric

Doet zich slimmer voor dan hij is. Deze man / dit bedrijf laat verkeerde voorspellingen niet op de site zien. Schreef hij op 17 maart nog dat de AEX alleen maar omhoog kon. Zit hij daar op 18 maart flink naast. Is dit te zien op de site? Zeker niet. Kortom, niet volgen. Niemand kan de markt voorspellen. Ook de beursman niet. Time in the market beats timing the market.

Citatie van nieuwsbericht op 17 maart 2020:

De AEX

Vandaag weer mooi in de plus gesloten. De AEX is nu op weg naar de 470. Dat doel kan snel bereikt worden. Morgen krijgen we de FED. Tot op heden iedere dag al meerdere FED acties. Dus wat kunnen we dan morgen weer verwachten.
Nu de grootste paniek bij beleggers voorbij is en centrale banken en overheden werkelijk er alles aan doen om de economische schade en beursschade te beperken kunnen beurzen nog maar een kant op. Omhoog uiteraard.

Citatie 18 maart 2020

De AEX

Nog net boven de 400 de dag afgesloten. Er is nog verkoopdruk maar de paniek is aan het verdwijnen. De komende dagen zal de AEX vooral afhankelijk blijven van het aantal nieuwe coronaziektegevallen in Europa. Mijn verwachting blijft dat die niet meer zo hard gaan toenemen of zelfs gaan afnemen.

Geloofwaardig?

Ook netjes de foute voorspellingen laten staan.

Reactie Beursman:

We zijn vandaag 25 maart een week verder. De AEX heeft vandaag gedurende de dag al op 482 gestaan. Als belegger tracht ik altijd een trend te ontdekken. Op basis van die trend neem ik dan mijn beleggingsbeslissingen. Op 17 maart zag ik de trend van de AEX naar de 470 gaan. Dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat het meteen de dag erop allemaal al gaat gebeuren. Gelukkig was ik nog net slim genoeg om op basis van mijn positieve verwachting 14 ETF's te kopen. Al binnen een week kon ik ze voor de korte termijn strategie bijna allemaal met gemiddeld meer dan 6% rendement verkopen. Voor de lange termijn strategie staan die 14 ETF's gemiddeld op een rendement van meer dan 20%.

Score voor Beursman: 3/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee