Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Jan

Ik heb een abonnement genomen bij de Beursman.

Nee

Helaas heeft deze site geen portofolio. En helaas wat minder in ETF dan ze doen overkomen. Volgens mij doen ze meer in goud / zilver .

Reactie Beursman:

De werkwijze met de ETF website is telkens in- en uitstappen. Het is niet zoals bij onze goudmijn- en zilvermijnwebsites buy and hold. Daarom heeft de ETF website geen portefeuille. De werkwijze met... De werkwijze met de ETF website is telkens in- en uitstappen. Het is niet zoals bij onze goudmijn- en zilvermijnwebsites buy and hold. Daarom heeft de ETF website geen portefeuille. De werkwijze met de ETF website is kopen na een daling en verkopen na een stijging. Door de hoge beurzen begin dit jaar in combinatie met risico's zijn er bijna geen kooptransacties geweest. Dat bleek de juiste afweging want eind februari gingen beurzen hard naar beneden. Ik denk niet dat het juist is om te beoordelen op het aantal aankopen. Ondoordacht altijd maar kopen kan iedereen. Het gaat erom de juiste afweging te maken. En dan kan het voorkomen dat er een tijdje geen aankopen komen.

M. Soesman

Ervaringen waren positief

scherpe analyses

Zou ik niet zo 1/2/3 weten

Weinig tot geen aankopen, in geen enkele groep. Focus lijkt vooral op goud en zilver te liggen. Prima als dat meer rendement geeft dan ETFs maar het is echt niet zo dat geen enkel ETF rendement... Weinig tot geen aankopen, in geen enkele groep. Focus lijkt vooral op goud en zilver te liggen. Prima als dat meer rendement geeft dan ETFs maar het is echt niet zo dat geen enkel ETF rendement kan maken, en aangezien mensen zich wel abonneren op ETF informatie vind ik dat die ook wel gegeven (dus gekocht) moet worden.

Kennis van zaken

Of ga over op goud/zilver en stof met het verkopen van ETF.. of doe allebei maar bedien dan ook alle partijen

Reactie Beursman:

Aankopen worden alleen gedaan als er kansen in de markt zijn. We kopen nooit met als reden om daarmee klanten tevreden te stellen. Koopkansen komen in golfbewegingen. Dan weer een tijdje geen en... Aankopen worden alleen gedaan als er kansen in de markt zijn. We kopen nooit met als reden om daarmee klanten tevreden te stellen. Koopkansen komen in golfbewegingen. Dan weer een tijdje geen en dan weer een tijdje veel. We trachten altijd de kansen in de markt zo optimaal mogelijk te benutten. De afgelopen tijd lagen die kansen bij goud en zilver. Die kansen zijn dan ook benut. Bij veel ETF's zagen wij toenemende risico's en top vorming. Reden om niet te kopen. Die beslissing om niet te kopen was juist en heeft verlies kunnen voorkomen. Een belegger met ervaring koopt niet altijd maar wacht geduldig zijn kansen af. In de resultaten van de afgelopen jaren die allemaal op onze website staan kunt u zelf zien dat er met deze werkwijze hele aardige rendementen zijn behaald.

Geen ervaring zover, want geen transacties in mijn EFD pakket

de nieuwsbrief, de info over goud en silver en de uitleg over de americanse en de europeese beursen

ik zou een nieuwsbrief willen ontvangen die specifiek over mijn pakket gaat.

L.A.S.

Ik heb veel geleerd van Beursman

Duidelijke verwachtingen en analyses. Ze zijn leuk om te lezen.

Vaker kooptips, vb minimaal 1 tip per week of een lijstje met op dat moment koopwaardige ETF's, zodat ook de beginnende belegger (wat sneller) een gespreide portefeuille kan opbouwen.
Ik zou...
Ik zou graag willen weten hoeveel procent van het te beleggen vermogen de Beursman aanraadt om langs de zijlijn te hebben staan om bij te kunnen kopen bij dips.

geert schoutteten

Nog maar pas geabonneerd

onderverdeling in thema's

deel grondstoffen vooral zilver en goud; Mis acties op granen, koffie, andere metalen

Reactie Beursman:

Beleggen blijft een afweging maken tussen risico en rendement. Bij granen en koffie was de beweging in 2019 vooral zijwaarts. Het lijkt op bodemvorming en daardoor op een koopkans. Maar er waren in... Beleggen blijft een afweging maken tussen risico en rendement. Bij granen en koffie was de beweging in 2019 vooral zijwaarts. Het lijkt op bodemvorming en daardoor op een koopkans. Maar er waren in 2019 ook toenemende risico's. De handelsoorlog en de invloed daarvan op de prijsontwikkeling. Een afnemende groei van de wereldeconomie die voor een afnemende vraag zorgt. In veel landen is koffie nog steeds een relatief duur drankje dat het in economisch mindere tijden moeilijk krijgt. De kansen lagen bij goud en zilver. Hier was duidelijk sprake van een bullmarkt. Vandaar veel en succesvolle transacties in goud en zilver.

Duidelijk informatie op de website ook duidelijk wanneer aankkop en verkoop plaats moet vinden. Het rendement dan wel resultaten van de gegeven adviezen is nog niet voor mij te beoordelen. Deelname... Duidelijk informatie op de website ook duidelijk wanneer aankkop en verkoop plaats moet vinden. Het rendement dan wel resultaten van de gegeven adviezen is nog niet voor mij te beoordelen. Deelname is hiervoor te kort. De uitleg over het opsplitsen van van grootte budgetten versus welke abbondement men het beste hiervoor men kan nemen kan in mijn optiek nog beter geduid worden met uitleg gekoppeld aan een voorbeeld. Bijvoorbeeld budget van boven 100.000 euro.

Geen opmerkingen

Zie eerdere opmerking

Als beginnend belegger heb ik alle informatie op Beursman.nl gebruikt om mezelf in te leren in de wereld van het beleggen. Met name het beleggen in ETF's en trackers, die de hoeksteen van mijn... Als beginnend belegger heb ik alle informatie op Beursman.nl gebruikt om mezelf in te leren in de wereld van het beleggen. Met name het beleggen in ETF's en trackers, die de hoeksteen van mijn portefeuille vormen. Ook beleg ik in edelmetalen. Zeer prettig dat alle relevante informatie hier aangeboden wordt. Tot nu toe mooie rendementen behaald.

Alle informatie op de website is overzichtelijk en volledig. De maand- , week- en dagelijkse updates zijn zeer welkom en geven een goed beeld van de ontwikkelingen op de financiele markten.... Alle informatie op de website is overzichtelijk en volledig. De maand- , week- en dagelijkse updates zijn zeer welkom en geven een goed beeld van de ontwikkelingen op de financiele markten. Beschrijving is optimistisch, maar met een kritische blik en analyse. Beursman reageert ook snel op mails.

Prijzen zijn fors, zeker wanneer er maandenlang slechts weinig tot geen aankopen zijn. Voor mijn gevoel ligt de focus van Beursman nu met name op de goud- en zilvermijnen en minder op de reguliere... Prijzen zijn fors, zeker wanneer er maandenlang slechts weinig tot geen aankopen zijn. Voor mijn gevoel ligt de focus van Beursman nu met name op de goud- en zilvermijnen en minder op de reguliere ETF's waardoor kansen worden gemist. Verbeterpunt: voorzie de beschrijvingen op de website (o.a. ETF's) van een datum, zodat voor de belegger zichtbaar is hoe actueel de informatie nog is. Ontwikkelingen gaan snel.

Matig, nog geen echte tips een aanbevelingen ontvangen

Reageren op mail, heb mail met vraag gesteld, maar heb er geen reactie op intvangen

Reactie Beursman:

Uw heeft ons op 13-9-2019 en 29-9-2019 e-mails gestuurd. Wij hebben deze e-mails ook beantwoord. Misschien dat uw spamfilter deze e-mails heeft tegengehouden. Het kan inderdaad af en toe even duren... Uw heeft ons op 13-9-2019 en 29-9-2019 e-mails gestuurd. Wij hebben deze e-mails ook beantwoord. Misschien dat uw spamfilter deze e-mails heeft tegengehouden. Het kan inderdaad af en toe even duren voordat er kooptips komen. Wij vinden een ETF niet altijd koopwaardig en wachten dan betere kansen af. Wij kopen niet om klanten tevreden te houden. Wij kopen pas als we denken dat er een mooi rendement te maken is.

Nico Krijger

Mijn ervaring is slechts 6 weken oud.
de vragen die ik had zijn snel en goed beantwoord.
omdat de markt er zich voor leent waren er slechts twee aankopen.

vanwege de korte ervaring kan ik hier nog niets van melden

op deze korte termijn niet