Deskundigheid
Consultgesprek
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Voelde zeer vertrouwd uitgebreid en duidelijke uitleg. Vrijwel pijnloos zowel de botox als de filler behandelingen.
Zeer tevreden over het resultaat.

M.

Ik kom regelmatig bij de plastisch chirurg Volkan Tanaydin, altijd een mooi resultaat en ik ben zeer tevreden.

Simone

Heb mijn lippen voor het eerst laten opvullen, wat een verschil . Prachtig ! De pijn viel 100% mee, zo blij mee. Toppers !

Maaike

Goede uitleg. Zeer ervaren erg behulpzaam en met behoud van te veel willen. Zal zeker aanraden.

M.

Kundig, alles duidelijk van te voren uitgelegd, wat vertrouwen gaf om de stap te nemen. Behandeling ging heel voorspoedig, conform planning.
De controle afspraken geven ook vertrouwen, dat dr....
De controle afspraken geven ook vertrouwen, dat dr. Tanaydin wil dat alles goed is gegaan en nog steeds goed gaat.

Fijne deskundige kliniek, heel mooi eind resultaat. Weer plezierig om in de spiegel te kijken. Mochten de oogleden weer zakken ga ik weer naar deze kliniek.

Wilma

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Is heel natuurlijk geworden. Een goede begeleiding voor en na de behandeling.

Roeliena

Heel erg betrokken en super betrouwbaar advies is zeer goed

B.

Alles werd heel goed uitgelegd en ook welke behandeling mij het beste resultaat zou geven.

Tineke

Ik ben erg tevreden. Ben goed ingelicht over de behandeling en de mogelijke resultaten. Verwachtingen goed gemanaged. Goede service en nacontrole. Eerlijk en betrokken.