Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

S.

Hiervoor bij een aantal andere klinieken geweest en deze is BY FAR de beste tot nu toe. Hele vriendelijke mensen die daadwerkelijk de tijd voor je nemen. Zeker een aanrader !

Karin

Vriendelijk, deskundig, goede uitleg en overleg. Over het resultaat van de behandeling zeer tevreden!

Ankie Bultema

Ik ben erg blij met de ooglidcorrectie. Ik heb er lang over getwijfeld, had ik niet hoeven doen. De behandeling ging prima, het herstel ging prima, de begeleiding was top! Heel tevreden.

cora

Zeer zeer zorgzaam , vriendelijk en kundig.
Ik ben heel erg blij met de behandeling echt een aanrader.

Cora

Ik ben erg blij met het resultaat van mijn ooglidcorrectie. Deskundig te woord gestaan bij vragen krijg ik altijd antwoorden. TOP!

Wilma Kedde

Een erg fijn consult gehad, luisterend oor en oog voor detail. Even wachten op eindresultaat. Tot nu erg tevreden. Ik voel me erg welkom. Warm bad

Stevens

Deskundig advies, goede medische behandeling en vriendelijk personeel.

W.

Mijn bovenooglidcorrectie is zeer vakkundig uitgevoerd en herstelperiode minimaal. Had ik 5 jaar eerder moeten doen !

Jeannette Loos

Vriendelijk ontvangst. Dr. Volkan Tanaydin is een zeer ervaren en deskundig plastisch chirurg en bespreekt tijdens het consult alle mogelijke opties. Het resultaat (na 1 week) is boven verwachting,... Vriendelijk ontvangst. Dr. Volkan Tanaydin is een zeer ervaren en deskundig plastisch chirurg en bespreekt tijdens het consult alle mogelijke opties. Het resultaat (na 1 week) is boven verwachting, ik ben zeer tevreden.

Renate Deuten

Ben na 1 dag al zeer tevreden