Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Linda

Botox behandeling tegen het kaak-klemmen/ tandenknarsen. (Bruxisme)
Hiervoor al van alles geprobeerd zoals een knarsbitje, kaakfysiotherapie, nekmassages etc.
Mijn pijnklachten : pijn in...
Botox behandeling tegen het kaak-klemmen/ tandenknarsen. (Bruxisme)
Mijn pijnklachten : pijn in mijn kaken en gebit, hals, nek, en de migraine-achtige hoofdpijn zijn eindelijk nu allemaal verdwenen! Wat een verademing!

Ik kon merken dat de botox na +- 3 maanden was uitgewerkt en heb direct weer een afspraak gepland.
Heerlijk om nu weer een aantal maanden klachtenvrij zijn.

De arts vertelde dat de werking van de botox steeds langer kan zijn en wellicht in de toekomst nog maar 1 keer per 6 à 9 maanden een behandeling.

Enorm tevreden over de professionele, heldere en vriendelijke werkwijze in deze kliniek.

Gea

Goede.voorgelicht, vriendelijk en geduldig te woord gestaan, goede nazorg

Angelique

Een ontzettend klantvriendelijke kliniek die mij goed en snel geholpen heeft om mij tegen de migraine botox injecties te plaatsen. Duidelijk advies en stappenplan en je kan alle vragen stellen die... Een ontzettend klantvriendelijke kliniek die mij goed en snel geholpen heeft om mij tegen de migraine botox injecties te plaatsen. Duidelijk advies en stappenplan en je kan alle vragen stellen die je nog hebt.
Nou hopen dat het werkt en anders nog een keer voor plan b. Zeer positief ervaren!

Gerben

Zeer tevreden, goed resultaat en goede behandeling

Kiki

Ik ben heel erg tevreden van mijn behandelingen. Resultaat is geweldig.

De arts geeft eerlijk en duidelijk advies en daarop behandeling.
Ze zijn deskundig, discreet en vriendelijk. Top service.

Nicolet

Luisteren goed naar je en geven een eerlijk advies! Het blijft zeer natuurlijk!!

Corry

Wordt eerlijk verteld wat er wel of niet mogelijk is. Na de behandeling wordt je gebeld om te informeren hoe het gaat.

Yvon

No Nonsense