Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Iet

Een fijn welkom in de kliniek waar je gelijk op je gemak gesteld wordt, ik zou zo weer voor deze kliniek kiezen, goed geadviseerd. AANRADER !

Y.

Goede uitleg voor de behandeling gehad. Realistische voorstelling van wat je kunt verwachten. Heel prettig !Kan het aanraden.

t.

Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn uiterlijk zoals die nu is. De behandeling is haast pijnloos en zeer deskundig en ontspannen gezet.

J.G.

Een super behandeling gehad, ik ben zeer vriendelijk ontvangen en geholpen en voelde mij zeer op mijn gemak , iedereen doet enorm zijn best voor de patient. Echt een een aanrader

Janneke

Afgelopen mei heb ik een ooglidcorrectie ondergaan, midden in de coronatijd. Ben er heel blij mee, de beste beslissing van 2020. Jullie waren zo aardig en professioneel.Vond de operatie reuze... Afgelopen mei heb ik een ooglidcorrectie ondergaan, midden in de coronatijd. Ben er heel blij mee, de beste beslissing van 2020. Jullie waren zo aardig en professioneel.Vond de operatie reuze meevallen en pijn achteraf was met paracetamol goed te doen. Het resultaat is 1 woord prachtig. Een frisse blik en niet de ogen de hele dag omhoog houden. Heb al een scala aan oogschaduw gekocht. Kan nu weer. Keep up the good work.

B.

Klantvriendelijke , een duidelijk uitleg en alle tijd voor je en op je gemak laten voelen.

Tineke

Vriendelijke en deskundige behandeling. Na vijf dagen bijna geen zwelling meer en helemaal geen blauwe plekken. Zeer goede nazorg.

Marja

Zeer goede uitleg. Aardig personeel. Goede communicatie tijdens de behandeling, je komt niet voor verassingen te staan.

Wilma

Zeer gastvrij en cliëntgericht. Geeft advies over mogelijkheden. Erg tevreden over het resultaat.

S.

Hiervoor bij een aantal andere klinieken geweest en deze is BY FAR de beste tot nu toe. Hele vriendelijke mensen die daadwerkelijk de tijd voor je nemen. Zeker een aanrader !