Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling
9.8/10

Uiterst correct ontvangen en alles uitgelegd. Behandeling naar alle tevredenheid verlopen. Heel mooi resultaat. Goede nazorg.

A.

Gekozen voor Betan Clinics om de goede reviews. Deze zijn helemaal waargemaakt. 1 e consult prettig en deskundig.
Behandeling goed en rustig verlopen. Zelf geen klachten gehad nadien. Verder...
Behandeling goed en rustig verlopen. Zelf geen klachten gehad nadien. Verder mag je altijd contact opnemen bij vragen en of twijfels. Zeker een aanrader als je fillers overweegt.

m.

Ben super en erg tevreden met het resultaat, duidelijke informatie vooraf gekregen van de arts.

carolina

Prima bereikbaar, zowel per telefoon / mail / app als de locatie. Goed en gratis basisconsult met duidelijke uitleg over de opties. Geen enkele druk om de behandeling te nemen. Prachtig resultaat.

linda

Een fijn welkom bij , ik heb een goede uitleg gekregen. Een fijne behandeling gehad en mooi resultaat.

mieke

Een prima kliniek die luistert naar wat je wilt. Een vriendelijke benadering een goed resultaat.

A.

Als je wat wilt maar niet weet hoe of wat dan moet je hier zijn.
Het resultaat : ' wat zie jij er goed uit' Ik kwam via een vriendin en heb er zelf ook 3 meegenomen. 'Zo natuurlijk '

j.

Deskundig en heel klantvriendelijk. Goed advies en ook eerlijk wat de verwachting na de behandeling is.

Petra

Ontzettend aardige en deskundige arts. Ik ben heel tevreden over het resultaat.

Mijn ervaring is zeer goed, je wordt van te voren goed ingelicht ! Ze staan open voor vragen en luisteren naar je wensen en je behoeften en ik mag altijd terug komen voor vragen en/of controle.