Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

a.s.

Zeer professionele kliniek, waar met uiterste precisie gewerkt wordt. Enorm kundig en ik ben blij met het resultaat.

Y.

Super tevreden en heel mooi resultaat . Nu al na (6 dagen ) zichtbaar. Hele fijne sfeer en kundig / servicegericht en relaxed voor de klant.

M.

Ik kwam gespannen binnen, het is me meer dan meegevallen en het is zeker niet zo pijnlijk als ik had gedacht. Het resultaat is in 1 woord geweldig en wat ben ik blij dat ik voor deze arts heb... Ik kwam gespannen binnen, het is me meer dan meegevallen en het is zeker niet zo pijnlijk als ik had gedacht. Het resultaat is in 1 woord geweldig en wat ben ik blij dat ik voor deze arts heb gekozen en waar zijn kliniek voor staat.

Tanja

Op aanraden van mijn huisarts bij Volkan Tanaydin terecht gekomen. Een fijne en kundige plastisch chirurg. Voelde me direct op mijn gemak. Hij was niet te opdringerig. Het resultaat is echt super... Op aanraden van mijn huisarts bij Volkan Tanaydin terecht gekomen. Een fijne en kundige plastisch chirurg. Voelde me direct op mijn gemak. Hij was niet te opdringerig. Het resultaat is echt super mooi geworden ! ik ben blij dat ik het heb gedaan.

J.C.

Zeer professioneel en cliëntvriendelijk, de arts geeft een zorgvuldige uitleg en gaat voor natuurlijk resultaat,
Online een afspraak maken werkt ook prettig. Al met al een positieve ervaring.

E.

Zeer professioneel. Zowel in advies als behandeling. Met respect voor behoud van een natuurlijke uitstraling.

L.C.

Zeer deskundige arts met veel kennis van de nieuwste behandelmethodes. Het resultaat oogt erg subtiel en natuurlijk, ben er absoluut tevreden over.

D.

Een deskundige en zeer prettige sfeer er zijn veel mogelijkheden om een afspraak in te plannen.

Judith

Het ontvangst is heel vriendelijk. De arts geeft rustig uitleg en benoemd meerdere opties. Goed overleg en het resultaat is prachtig! Bedankt !

jannet

Ik werd goed en deskundig geholpen, ook erg op mijn gemak gesteld. Het resultaat vind ik nu al prachtig.