Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Bart

Naast de perfecte technische uitvoering van de ingreep. Ook een uitstekende nazorg. Heel persoonlijk. Men neemt echt met aandacht de tijd voor je.

T.westerhuis

Vanmiddag mijn eerste filler en botox gehad en superblij met het eindresultaat.heel vriendelijk geholpen en met 1 filler meer kunnen bereiken als ik verwacht had.

D.

Mijn behandeling ( ooglidcorrectie ) is prima verlopen, van operatie tot twee keer een nacontrole. De arts en overig personeel erg vriendelijk en attent.

J.M.

Klant wordt gerustgesteld. Veel vertrouwen in de arts. Operatie onder- en bovenooglidcorrectie duurt wel lang. Ik kon mij erg goed ontspannen. weinig blauw rondom de ogen. Resultaat erg mooi.

Ellen

Zo blij dat ik dit heb laten doen. Het resultaat is enorm. Zeer professioneel. Dit had ik jaren eerder moeten doen.

N.

Vooraf was ik behoorlijk gespannen omdat ik bang was dat het resultaat niet natuurlijk zou 'ogen' maar wat ben ik blij dat ik het, vooral ook hier heb gedaan ! Ik ben nog steeds mezelf maar dan... Vooraf was ik behoorlijk gespannen omdat ik bang was dat het resultaat niet natuurlijk zou 'ogen' maar wat ben ik blij dat ik het, vooral ook hier heb gedaan ! Ik ben nog steeds mezelf maar dan zonder die vermoeide blik. Ik beveel Betan Clinics iedereen aan ! Bedankt !

Marion

SUPER. ! Ik ben heel erg blij met het mooie resultaat, eindelijk weer een frisse blik.

Marianne

Alle tijd voor je persoonlijke wensen. Deskundig en eerlijk oordeel over wat mogelijk is. Professioneel en super vriendelijke arts en manager , die uitstralen plezier te hebben in hun werk. Super... Alle tijd voor je persoonlijke wensen. Deskundig en eerlijk oordeel over wat mogelijk is. Professioneel en super vriendelijke arts en manager , die uitstralen plezier te hebben in hun werk. Super fijn om hier een behandeling te laten doen ! <3

F.

Na zeer professioneel advies een prettige manier behandeld zijn, een super mooi resultaat ! Meer dan tevreden

Helen Vlaar

Tijdens het eerste consult krijg je een goed advies en uitgebreide informatie over de behandeling en wat je daarna kunt verwachten. De operatie kon al na ongeveer twee maanden plaats vinden. De... Tijdens het eerste consult krijg je een goed advies en uitgebreide informatie over de behandeling en wat je daarna kunt verwachten. De operatie kon al na ongeveer twee maanden plaats vinden. De kennis en professionaliteit van de chirurg is uitstekend en het resultaat boven alle verwachtingen.