Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Janneke

Ik ben zeer deskundig geholpen en ook gerust gesteld tijdens de behandeling. Ben zeer tevreden over het resultaat .

S

Resultaat boven verwachting

Dirk Jaspers

Boven ooglidcorrectie: De intake, behandeling en nazorg als zeer prettig ervaren. Mooi resultaat ook.

Dhr Alserda

Super tevreden. Ik krijg alleen maar complimenten omdat ik vrolijk de wereld inkijk. Ik zou deze plastisch chirurg zeker aanraden.

Els

Een ontzettend fijne ervaring vanaf het eerste moment, goed ontvangen!
Een ontzettend fijne ervaring vanaf het eerste moment, goed ontvangen!
De plastische chirurg is een zeer kundige man en ontzettend vriendelijk. Hij begrijpt goed wat belangrijk is voor ons vrouwen, hij gaat voor minimale hoeveelheden en maximale resultaten.

Ik heb meerdere Botox en filler behandelingen gehad en ga binnenkort terug voor een nieuwe behandeling die ze als enige aanbieden in Nederland.

Jamila

Voor de eerste keer Botox ik was best zenuwachtig maar de arts was open transparant en stelde mij op mijn gemak en het resultaat was ik zeer te vrede over . Ik kan Betan Clinics dan ook echt... Voor de eerste keer Botox ik was best zenuwachtig maar de arts was open transparant en stelde mij op mijn gemak en het resultaat was ik zeer te vrede over . Ik kan Betan Clinics dan ook echt aanbevelen 👍🏻

Jacqueliene

Door lang twijfelen of ik een ooglidcorrectie( ivm veel hoofdpijn) zou doen toch de stap genomen, en vanaf de intake tot de laatste controle super behandeld en zeer tevreden, geen hoofdpijn meer en... Door lang twijfelen of ik een ooglidcorrectie( ivm veel hoofdpijn) zou doen toch de stap genomen, en vanaf de intake tot de laatste controle super behandeld en zeer tevreden, geen hoofdpijn meer en cosmetisch gezien ook een hele mooie verandering.
Door de betrokkenheid van hun kant voel je je gelijk gerustgesteld en word de stap heel makkelijk om te nemen.
Ik zou bij deze iedereen die maar iets twijfelt deze kliniek aanbevelen, alleen al door het persoonlijke contact, goede uitleg en super resultaat.

Mvg Jacqueliene

M

Een zeer aangename ervaring met dr Volkan Tanaydin en zijn partner
Realistisch, eerlijk en duidelijk advies
Prachtig uitgevoerd
Als u nog twijfelt , dat is hier niet meer nodig Een zeer aangename ervaring met dr Volkan Tanaydin en zijn partner
Realistisch, eerlijk en duidelijk advies
Prachtig uitgevoerd
Als u nog twijfelt , dat is hier niet meer nodig
Echt kwaliteit in mens en vak !

Bedankt

Betan

Zeer goed een deskundig personeel

P. Herbrink

Fijne en deskundige arts, die de tijd neemt om de behandeling uitvoerig te bespreken. Ben erg tevreden over het resultaat van mijn ooglidcorrectie. Behandeling en nazorg echt top! Ook telefonisch en... Fijne en deskundige arts, die de tijd neemt om de behandeling uitvoerig te bespreken. Ben erg tevreden over het resultaat van mijn ooglidcorrectie. Behandeling en nazorg echt top! Ook telefonisch en via WhatsApp snelle en vriendelijke reactie.