Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Petra

Ik zou zeker een behandeling aanraden hier bij Betan Clinics. Buitengewoon deskundige en vriendelijke mensen.

S.

Ondanks de corona toch een consult via video bellen. Zeer deskundig en vakbekwame plastische chirurg.

G.R.

Voor het eerst op dit gebied hier begonnen, inmiddels zo tevreden dat ik mij vaste klant noem.
Dr. heeft alle tijd, gaat voor zo natuurlijk mogelijk resultaat, wat ik heel belangrijk vind. Behandelingen zijn vrijwel pijnloos. Erg deskundig.

Richrad

Zeer vriendelijke arts, legt goed uit, zeker een aanrader en zeer tevreden met het resultaat.

Sanne

Ik ben heel goed geholpen door de arts Dr. Volkan Tanaydin. De plastische chirurg denkt heel goed met je mee.

martine

Vanaf het begin tot het eind een warm bad. Zeer vakkundig en zeer correct en vriendelijk. Een aanrader. Warm aanbevolen.

A.

Duidelijk consult waarin de verschillende opties die je hebt, goed worden uitgelegd. Ik ben zeer tevreden met het natuurlijke resultaat!

sanne

Vanaf orientatie tot op de behandeling tot op de nazorg is alles tot in de puntjes geregeld. Fijn. en vertrouwd gevoel, wat heel fijn is bij een ingreep. 100% een aanrader.

h.

Dit was mijn eerste keer en ik ben super tevreden. Het verschil is erg duidelijk, erg klantvriendelijk ! Drempelvrees? Abslouut niet nodig.

A.

Ik heb een goede uitleg gekregen van de arts, hij neem rustig de tij en ik ben erg tevreden