Willy

Gevolgde opleiding was erg leerzaam; ondanks de 'beperkingen' van online wist de docent hier zeer goed mee om te gaan. Docent is uiterst deskundig en heeft mooie handvatten aangereikt. Ook de groep... Gevolgde opleiding was erg leerzaam; ondanks de 'beperkingen' van online wist de docent hier zeer goed mee om te gaan. Docent is uiterst deskundig en heeft mooie handvatten aangereikt. Ook de groep was erg proactief en meedenkend. Heb genoten van deze opleiding!

Marjolijn

Uitstekende begeleiding en uitleg door de heer Jurgen Pauwels. Heel fijn! De lessen waren goed afgestemd op de verschillende kennisniveau's onder de studenten. Dit vond ik in het bijzonder heel... Uitstekende begeleiding en uitleg door de heer Jurgen Pauwels. Heel fijn! De lessen waren goed afgestemd op de verschillende kennisniveau's onder de studenten. Dit vond ik in het bijzonder heel prettig. Dank daarvoor!

Antoinette

Goede docente. Online vond ik niet fijn maar dat is persoonlijk

De docent is erg deskundig en weet heel veel te vertellen. Maar er waren wel wat opstart problemen bij het online lesgeven, mede omdat het een nieuw systeem is waardoor het soms zoeken is hoe... De docent is erg deskundig en weet heel veel te vertellen. Maar er waren wel wat opstart problemen bij het online lesgeven, mede omdat het een nieuw systeem is waardoor het soms zoeken is hoe bepaalde dingen werken, zoals met de camera, microfoon en de subrooms.

MM

De cursus was erg leerzaam, interactief en met diepgang. Goede uitleg van wat/waarom/hoe van onderwerpen bij beleid. Goed afgestemde opdrachten ter verduidelijking en om te maken. Goede afwisseling... De cursus was erg leerzaam, interactief en met diepgang. Goede uitleg van wat/waarom/hoe van onderwerpen bij beleid. Goed afgestemde opdrachten ter verduidelijking en om te maken. Goede afwisseling in groep en subgroepen inclusief interactie. Het waren 3-dagen van leren en genieten van het leren!

Zeer zinvolle inhoud van de lessen. Goed toepasbaar. Fijne docent met kennis van zaken, heldere uitleg! Hartelijke DANK!

Wel veel en lange pauzes, grote groep, had echt liever...

Wel veel en lange pauzes, grote groep, had echt liever "klassikaal" les gehad, ook jammer dat als je in november al aanmeldt en zou starten, dat je dan pas in maart ECHT kan starten, dat vind ik onbegrijpelijk, ik heb nu de indruk dat er groepen zijn samengevoegd en vandaar zo'n grote groep.
Jammer dat als er iets aan het geluid mankeert, er direct gezegd wordt dat het bij mij als cursist ligt, mijn man is ICT-er die zet echt wel alle instellingen goed hoor!
Is er email uitwisseling mogelijk tussen deelnemers onderling nu?
Komt er een certificaat?

MM

De docent is snel in oplossingen vinden. Hij weet veel te vertellen en mee te geven.
Door deze cursus is het doel en eigen inzet van strategie me duidelijk geworden, ook voor in praktijk.