Marcel

Ik heb de cursus met veel plezier gevolgd. Dat is in grote mate te danken aan de deskundigheid en het enthousiasme van de docent waardoor de lessen prettig interactief waren. Het is wat verwarrend... Ik heb de cursus met veel plezier gevolgd. Dat is in grote mate te danken aan de deskundigheid en het enthousiasme van de docent waardoor de lessen prettig interactief waren. Het is wat verwarrend dat de docent werkt met zijn eigen lesstof waardoor de aangeboden stof op E-connect niet gebruikt wordt.
De locatie was op zich goed al had de klimaatbeheersing niet geweldig. De lokalen zijn snel benauwd omdat door passerend verkeer de ramen niet open kunnen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Marcel. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De docent had veel ervaring en kan goede tips aanwijzingen meegeven. Die heb ik in de praktijk meteen kunnen toepassen.
Deze cursus heeft me een flinke stap verder gezet.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Marga

Docent was deskundig

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Marga!

Patricia

Goede docenten, prettige lesmethode met goede balans tussen theorie en praktijk, mooie leslocatie. Duidelijk lesmateriaal. Aanrader voor Strategisch adviseurs in de publieke sector.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Patricia!

Barry

We hadden fijne docente, alles is helder, ze is duidelijk en geïnteresseerd. Ik heb er veel van geleed en ga dit nu proberen allemaal eigen te maken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te horen, Barry! Bedankt voor je review en deelname.
Bestuursacademie Nederland

Docent heeft veel kennis van lesinhoud. Lessen zijn op een fijne manier gegeven.
Veel geleerd wat goed bij werkzaamheden past.
Locatie is goed, goed verzorgd lunch en dicht bij OV.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld! Bedankt voor je review.

Robert

Zeer goede bekwame docent.legt lesstof goed en duidelijk uit

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen, Robert! Bedankt voor je feedback.

Marjolein

Fijne docent, maakt de stof laagdrempelig en toegankelijk. Ook fijn dat het clubje klein was (4 deelnemers), waardoor de cursus interactief en maatwerk was!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je beoordeling, Marjolein! We zijn er erg blij mee.
Bestuursacademie Nederland

De docent was deskundig en kon de stof/literatuur prima uitleggen en overbrengen.
De locatie was onder de maat doordat (met name dag 2) de ruimtes vrij gehorig waren.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.

Marion

Jammer dat er zo weinig materiaal is. Uit boek worden maar aantal paragrafen gebruikt. Voor opdracht nodig om veel nog zelf van internet af te halen als ondersteunende info. Vragen uit de... Jammer dat er zo weinig materiaal is. Uit boek worden maar aantal paragrafen gebruikt. Voor opdracht nodig om veel nog zelf van internet af te halen als ondersteunende info. Vragen uit de examenopdracht komen bijvoorbeeld maar in paar zinnen terug in het boek.
Diepgang is er heel weinig terwijl opdracht heel erg de diepte ingaat.
Te weinig lesdagen. Zou tussen lesdagen wel meer tijd mogen zitten en tussentijds misschien online contact tussen medeleerlingen.
Inhoud lessen lopen niet gelijk met opdracht. Gaan nu pas echt met opdracht beginnen terwijl lessen al zijn afgelopen. Zou willen dat voorbereidingsopdrachten deel uitmaken van de examenopdracht om al gericht te kunnen oefenen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Marion. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...