Docent kon goed feedback/info geven op individuele casus.
Ik heb altijd wel wat problemen met Virtual Classroom, vaak doet het geluid het niet. Dat is een minpuntje...

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Refik

De docent was kundig en hij nam de tijd voor vragen en om in te gaan voor praktijkervaringen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Refik! Dat is een mooi compliment voor onze docent.

Antoinette

Docent was zeer deskundig en speelde goed in op de casussen van de cursisten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen, Antoinette. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Wisal

De docent was super, zo enthousiast en zo vakkundig.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review, Wisal! Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Met vriendelijke...

Willem

Docent vertelde gepassioneerd, wat het makkelijker maakte om bij de les te blijven. Qua lesmateriaal vond ik het behoorlijk veel sheets. Al met al een leuke cursusdag waar ik het nodige van heb... Docent vertelde gepassioneerd, wat het makkelijker maakte om bij de les te blijven. Qua lesmateriaal vond ik het behoorlijk veel sheets. Al met al een leuke cursusdag waar ik het nodige van heb opgestoken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Willem! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Tamara

Een hele mooie basistraining voor de beginnende leerplichtambtenaar en iedereen die geïnteresseerd is.
Zeer diverse onderwerpen worden behandeld waaronder o.a. de onderwijsstructuren, de (geschiedenis van de) leerplichtwet, de MAS en de verzuimaanvragen/casussen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Tamara! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Rienk

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Rienk!

Paul

Ik ben erg tevreden over de inhoud van deze opleiding en de goede oefenvragen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen, Paul. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Ilona

Leuke opleiding.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Ilona! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Leerzame opleiding. Geeft een duidelijk beeld van het werkveld van de Arbopreventiemedewerker en -coördinator. Alle thema's worden belicht.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!