Bernardo

De docent houd je scherp door je vragen te stellen vanuit de praktijk en daardoor begrijp je de materie veel sneller en beter!!

Inge

Ik vond de cursus goed aansluiten bij mijn werk en het voldeed goed aan mijn verwachting. Praktisch en direct toepasbaar. Ik heb de online training gevolgd. De lessen vond ik wel vermoeiend. Ik denk... Ik vond de cursus goed aansluiten bij mijn werk en het voldeed goed aan mijn verwachting. Praktisch en direct toepasbaar. Ik heb de online training gevolgd. De lessen vond ik wel vermoeiend. Ik denk dat een hele dag online les met heel weinig pauze te zwaar is. Het boek vond ik goed maar het andere lesmateriaal niet. Niet erg actueel en niet geschikt voor online les. Het canvas en de tests had ik graag digitaal gezien.

Chris

Bij een aantal masterclasses was het lesmateriaal gedateerd, bijna 10 jaar oud. In de laatste masterclass waren de boeken juist zeer recent, uit 2020. Het volgen van de lessen via e-learning vereist... Bij een aantal masterclasses was het lesmateriaal gedateerd, bijna 10 jaar oud. In de laatste masterclass waren de boeken juist zeer recent, uit 2020. Het volgen van de lessen via e-learning vereist zeer zelfstandig en verantwoordelijk kunnen werken, want de ondersteuning van de docent is zeer beperkt en het contact met medestudenten ook. Het zou goed zijn als de presentaties van de klassikale lessen en via virtual classroom gedeeld zouden worden met de studenten die dezelfde masterclass via e-learning volgen.

Saskia

Ik ben erg blij mee de training, hij is eigenlijk te kort als je alles goed wilt behandelen. Ik had graag wat meer aandacht gezien voor het onderdeel searching in deze training. Lijkt mij zeer... Ik ben erg blij mee de training, hij is eigenlijk te kort als je alles goed wilt behandelen. Ik had graag wat meer aandacht gezien voor het onderdeel searching in deze training. Lijkt mij zeer essentieel bij werving en selectie.

Yvonne

De Masterclass Persoonlijk Leiderschap heeft online plaats gevonden (i.p.v. op locatie) en de kosten voor lunch zijn tot nu toe niet gecorrigeerd op de factuur. Mogelijk komt dit nog.
De...
De docent heeft voor de digitale lessen Zoom gebruikt. De beoordeling m.b.t. de online leeromgeving is dan ook hiervoor bedoeld. De Virtual Classroom binnen het e-Connect domein kan ik niet beoordelen. Het lesmateriaal is zeer omvangrijk en gevarieerd, zelf mis ik een papieren handboek per module waar je aantekeningen bij kan maken. Dit staat nu allemaal online en ik vind het prettig op een later moment terug te kunnen bladeren.
De docent heb ik als zeer kundig ervaren en heeft de kwaliteit een veilige omgeving te creëren waardoor er ruimte is voor persoonlijke verdieping. Ook de groepsgrootte (4 studenten) draagt hier aan bij. De lesstof is goed in te passen en toe te passen in werk en privé. Hierdoor beklijft het en kun je opgedane kennis snel uitproberen in de praktijk. Het echte werk begint natuurlijk nu pas na afronding van de modules.

Eveline

Ik vond het een prettige training waarin de basis van het programmamanagement goed aan bod komt. Er is voldoende ruimte voor vragen/eigen inbreng. De methodiek van het Programm canvas is prettig als... Ik vond het een prettige training waarin de basis van het programmamanagement goed aan bod komt. Er is voldoende ruimte voor vragen/eigen inbreng. De methodiek van het Programm canvas is prettig als kapstok voor je programma.
De lesmaterialen zijn niet nog niet helemaal afgestemd op een online-training. Dat is nog een verbeterpunt.

Christiaan

De lessen waren soms redelijk taai, de stof die aangeboden wordt is behoorlijk complex. Helaas lukte het niet altijd om de vertaalslag te maken naar het sociaal domein. De docent heeft dit wel... De lessen waren soms redelijk taai, de stof die aangeboden wordt is behoorlijk complex. Helaas lukte het niet altijd om de vertaalslag te maken naar het sociaal domein. De docent heeft dit wel geprobeerd, maar het bleef vrij abstract. De PP presentatie was niet echt sprekend, wel duidelijk. Het was ook duidelijk wat er verwacht werd bij de eindopdracht, dit heeft de docent goed uitgelegd. Het was een waardevolle toevoeging om met meerdere mensen in de training te zijn en elkaars ervaringen te horen.

Monique

Interessante opleiding. Toch erg jammer dat het online moest. Je mist de interactie met de mede-deelnemers. Tempo lag voor mij soms te laag. De online leeromgeving in Vitero vind ik ronduit slecht.... Interessante opleiding. Toch erg jammer dat het online moest. Je mist de interactie met de mede-deelnemers. Tempo lag voor mij soms te laag. De online leeromgeving in Vitero vind ik ronduit slecht. Viel een keer compleet uit en later nog een korte storing. Uitermate storend om elkaar niet te kunnen zien. We zijn allemaal gewend aan Teams, zou meer commitment van de deelnemers opleveren en een betere leerervaring (ook voor mijzelf). Inplannen van een extra blok is natuurlijk mooie service en compensatie, maar paste niet in mijn agenda (en die van een of twee andere deelnemers). Daar was vervolgens weinig aandacht voor. Iets meer aandacht voor de werkstructuur en opdrachten zou fijn zijn geweest van begin af aan. Docent was zelf de online lesomgeving ook niet gewend, dus dat was af en toe merkbaar. Overigens natuurlijk alleen complimenten voor de rustige en geduldige beantwoording van Ricardo op alle vragen.

Patrick

Beste,

Beste,

Vanwege de breedte van het onderwerp bleef de opleiding vrij algemeen. Het lesmateriaal betrof enkel een Praktijkpocket met wetteksten. Ik was veel meer geholpen met een uitwerking ondersteund met voorbeelden e.d. Ik heb nu zeker niet de bagage om zelfstandig op het vlak van ruimtelijke ordening verder te kunnen. Mede vanwege die reden ook de laatste lesdag niet gevolgd.
Een compliment voor de docent, hij heeft (online) toch e.e.a. iets levendiger kunnen maken, mede door het geven van gerichte opdrachten tijdens pauzes.

Patrick Anema