Chantal

De opleiding bestaat uit 3 verschillende modules. De medestudenten volgen niet allemaal dezelfde modules en de modules sluiten niet op elkaar aan. De inhoud is goed maar de lesboeken zijn oud en dus... De opleiding bestaat uit 3 verschillende modules. De medestudenten volgen niet allemaal dezelfde modules en de modules sluiten niet op elkaar aan. De inhoud is goed maar de lesboeken zijn oud en dus niet geschreven op de omgevingswet. 1 module was digitaal omdat er te weinig deelnemers waren.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen Chantal. We hebben je opmerkingen genoteerd en nemen die mee voor toekomstige verbeterpunten.
Met vriendelijke...

Koos

Prima cursus, ook voor mij als "buitenstaander", waarvoor de cursus niet direct aansloot bij de beroepspraktijk. Dat wist ik vooraf al maar ik vond het onderwerp voldoende de moeite waard om er meer... Prima cursus, ook voor mij als "buitenstaander", waarvoor de cursus niet direct aansloot bij de beroepspraktijk. Dat wist ik vooraf al maar ik vond het onderwerp voldoende de moeite waard om er meer over te willen weten.. De faciliteiten in Eindhoven waren prima. (De eerste keer in Arnhem iets minder.) De opbouw van de cursus was helder en logisch. Waardevol vond ik het dat de docent steeds in staat was om van de methode los te komen en via het ingaan op bestaande casussen op de juiste manier de koppeling naar de lesstof/theorie wist te leggen. Daardoor bleven de cursusdagen levendig en was een aantal van mijn medestudente op directe wijze zeer geholpen, doordat op hun casus werd ingegaan. Voor mij was er daardoor een goede balans tussen de theorie en wat die concreet zou kunen betekenen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn om te horen dat je de cursus als prima hebt ervaren, zelfs als buitenstaander wiens beroepspraktijk niet direct aansloot bij het onderwerp. Het is goed om te weten dat je de moeite waard vond... Fijn om te horen dat je de cursus als prima hebt ervaren, zelfs als buitenstaander wiens beroepspraktijk niet direct aansloot bij het onderwerp. Het is goed om te weten dat je de moeite waard vond om meer te leren over het onderwerp.
Ook waarderen we je opmerkingen over de faciliteiten in Eindhoven, hoewel de eerste ervaring in Arnhem iets minder was. We zullen dit meenemen voor verbetering.
Het is geweldig om te horen dat je de opbouw van de cursus helder en logisch vond. Vooral waardevol vond je dat de docent flexibel was in het behandelen van bestaande casussen, wat directe hulp bood aan medestudenten en een goede balans creëerde tussen theorie en praktijkgerichte toepassing voor jou.
We waarderen je feedback enorm en zullen dit gebruiken om onze cursussen verder te verbeteren.
Bestuursacademie Nederland

De tweede les ging wat meer in op de inhoud, wat ik als prettig heb ervaren. Les 3 is vanwege ziekte van de leraar geannuleerd, echter is dat niet aan mij communiceert. Hierdoor stond ik dus op de... De tweede les ging wat meer in op de inhoud, wat ik als prettig heb ervaren. Les 3 is vanwege ziekte van de leraar geannuleerd, echter is dat niet aan mij communiceert. Hierdoor stond ik dus op de locatie zonder dat de cursus plaats vond.
Dat is jammer dat dit niet gebeurd is.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn om te horen dat je de verdieping in de inhoud tijdens de tweede les prettig vond. Het spijt ons echter te horen dat les 3 vanwege ziekte van de leraar is geannuleerd zonder dat dit aan jou is... Fijn om te horen dat je de verdieping in de inhoud tijdens de tweede les prettig vond. Het spijt ons echter te horen dat les 3 vanwege ziekte van de leraar is geannuleerd zonder dat dit aan jou is gecommuniceerd, waardoor je tevergeefs op locatie stond. Dat is inderdaad jammer en we begrijpen de teleurstelling. We zullen intern onderzoeken wat er misging in de communicatie om dit in de toekomst te voorkomen.

Fiona

Duidelijk en overzichtelijk. Goed leesbaar en alles wordt volledig omschreven

Goed om te horen Fiona!

Cees

De docent was perfect en de lesmaterialen voldoende en goed.
De communicatie met uw bedrijf was ronduit slecht!
Niet terugbellen en niet terugmailen. Stop met dat chatten en maakt het weer...
De docent was perfect en de lesmaterialen voldoende en goed.
De communicatie met uw bedrijf was ronduit slecht!
Niet terugbellen en niet terugmailen. Stop met dat chatten en maakt het weer persoonlijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn blij dat je tevreden was over de docent en de lesmaterialen Cees. Wat vervelend dat de communicatie niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerkingen serieus en zullen intern nagaan... We zijn blij dat je tevreden was over de docent en de lesmaterialen Cees. Wat vervelend dat de communicatie niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerkingen serieus en zullen intern nagaan wat er misging.

Wyno

Kan het iedereen aan raden. Leerzame en goeie training

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed om te horen Wyno!

Wendy

Ik vond het een leuke training qua inhoud. Ik kan het direct ook toepassen in de praktijk. Ik vond het een groot nadeel dat de training online werd gegeven. Je kon ook de deelnemers niet zien en dat... Ik vond het een leuke training qua inhoud. Ik kan het direct ook toepassen in de praktijk. Ik vond het een groot nadeel dat de training online werd gegeven. Je kon ook de deelnemers niet zien en dat vind ik niet zo prettig als je met elkaar spreekt. Het lesmateriaal is top. Ik vond dat er tijdens de les erg veel achter elkaar verteld werd door de docent en iets te weinig interactie. Ook ervoer ik dat je snel gemuted werd, als er een discussie ontstond of als je verhaal te lang werd (zo kwam het in ieder geval over. Dat is erg jammer. Ik had meer interactie liever gehad en wellicht de training over meer dagen verdeeld dat je ook er tussentijds ook meer over na kan denken wat er aan theorie wordt uitgelegd. nu wordt de stof in twee dagen er doorheen "gejaagd" lijkt het wel en dat vind ik zonde. Verder een leuke en interessante training.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn om te horen dat je de inhoud van de training leuk vond en direct kon toepassen Wendy. We begrijpen je punten over de online setting en het gebrek aan visuele interactie, wat je spreektijd... Fijn om te horen dat je de inhoud van de training leuk vond en direct kon toepassen Wendy. We begrijpen je punten over de online setting en het gebrek aan visuele interactie, wat je spreektijd beperkte en de les mogelijk minder interactief maakte. We nemen je opmerkingen over de hoeveelheid informatie en de behoefte aan meer interactie en tijd voor reflectie serieus, en zullen dit meenemen om onze toekomstige trainingen te verbeteren.

Lilian

Zeer tevreden over. Af en toe krijg je een vraag maar alles is heel laagdrempelig. De docent vertelde ook alles heel geduldig.

Enige verbeterpunt: vooral de eerste trainingsdag vond ik...

Enige verbeterpunt: vooral de eerste trainingsdag vond ik iets teveel juridische diepgang hebben. Dat mag wel wat minder, zou beter passen in de verdiepingsmodule.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fijn om te horen Lilian. We zullen je verbeterpunt meenemen!

Lilian

Inhoud was prima en sluit grotendeels aan bij werkomgeving.
Echter digitale classroom niet ideaal, op locatie zou beter zijn maar in Eindhoven was geen mogelijkheid.
Ga hier niet meer...
Inhoud was prima en sluit grotendeels aan bij werkomgeving.
Ga hier niet meer voor kiezen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn blij dat de inhoud goed aansloot bij je werkomgeving Lilian. Hoewel de digitale classroom niet ideaal was en er geen mogelijkheid was voor lessen op locatie in Eindhoven, hebben we je... We zijn blij dat de inhoud goed aansloot bij je werkomgeving Lilian. Hoewel de digitale classroom niet ideaal was en er geen mogelijkheid was voor lessen op locatie in Eindhoven, hebben we je opmerkingen genoteerd voor toekomstige verbeteringen.

Daan

Beste docent die jullie hebben!!!!!!!!!!!!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed om te horen Daan!