Leuke leerzame lessen in een kleine groepje, waardoor er een mooi groepje is ontstaan, dat zeker ook na deze opleiding contact met elkaar zal houden.

Was een fijne en goede module, alleen kwam ik wel vaak typfouten tegen of zinnen die niet klopte.

Ook bijv als ik een antwoord moest typen en ik typ bijv Awb in ipv Algemene wet bestuursrecht, telt de leeromgeving dat fout terwijl dat ook klopt.

Verder prima module!!

Enthousiaste docent met veel praktijkervaring. Ondanks zijn hoge leeftijd (74) is hij nog steeds gedreven en bereidwillig om te helpen bij 'lastige' praktijksituaties.

Carin

Veel geleerd en gehoord tijdens de cursusdagen. Henrik kan goed vertellen. Prachtige locatie.

Ilse

Alle modules sluiten heel goed aan op mijn functie als medewerker Kabinet. Het heeft me nieuwe en aanvullende dingen geleerd. Het lesmateriaal voor de Koninklijke onderscheidingen en Protocol en... Alle modules sluiten heel goed aan op mijn functie als medewerker Kabinet. Het heeft me nieuwe en aanvullende dingen geleerd. Het lesmateriaal voor de Koninklijke onderscheidingen en Protocol en Etiquette zijn mooie naslagwerken. Bij de module speechschrijven heb ik veel nuttige tips en ervaringen van medecursisten opgepikt. Seets2meet is een prima locatie, hotel Karel V ook een prima locatie.

Les op de mooiste locaties. Top verzorgd. Docenten waren, door hun jarenlange ervaring goed in staat alles te vertellen over het onderwerp. Lesmateriaal vond ik iets minder, zou iets professioneler... Les op de mooiste locaties. Top verzorgd. Docenten waren, door hun jarenlange ervaring goed in staat alles te vertellen over het onderwerp. Lesmateriaal vond ik iets minder, zou iets professioneler kunnen en dan ook zonder spel- en typefouten graag ? Al met al zeer tevreden.

Annet

Ik vond met name het onderdeel protocol en etiquette het meest boeiend, omdat ik daar zelf het minste van wist.

Christiaan

Deskundige docent, veel praktijkvoorbeelden. Digitale omgeving kan wat interactiever wat mij betreft, na een aantal uur wordt het luisteren ietwat saai.

Een boeiende cursus. Erg fijn dat het in blokken is opgedeeld en je per onderdeel ook nog extra oefeningen enz. kon krijgen.