Eveline

Ik vond het een prettige training waarin de basis van het programmamanagement goed aan bod komt. Er is voldoende ruimte voor vragen/eigen inbreng. De methodiek van het Programm canvas is prettig als... Ik vond het een prettige training waarin de basis van het programmamanagement goed aan bod komt. Er is voldoende ruimte voor vragen/eigen inbreng. De methodiek van het Programm canvas is prettig als kapstok voor je programma.
De lesmaterialen zijn niet nog niet helemaal afgestemd op een online-training. Dat is nog een verbeterpunt.

Christiaan

De lessen waren soms redelijk taai, de stof die aangeboden wordt is behoorlijk complex. Helaas lukte het niet altijd om de vertaalslag te maken naar het sociaal domein. De docent heeft dit wel... De lessen waren soms redelijk taai, de stof die aangeboden wordt is behoorlijk complex. Helaas lukte het niet altijd om de vertaalslag te maken naar het sociaal domein. De docent heeft dit wel geprobeerd, maar het bleef vrij abstract. De PP presentatie was niet echt sprekend, wel duidelijk. Het was ook duidelijk wat er verwacht werd bij de eindopdracht, dit heeft de docent goed uitgelegd. Het was een waardevolle toevoeging om met meerdere mensen in de training te zijn en elkaars ervaringen te horen.

Monique

Interessante opleiding. Toch erg jammer dat het online moest. Je mist de interactie met de mede-deelnemers. Tempo lag voor mij soms te laag. De online leeromgeving in Vitero vind ik ronduit slecht.... Interessante opleiding. Toch erg jammer dat het online moest. Je mist de interactie met de mede-deelnemers. Tempo lag voor mij soms te laag. De online leeromgeving in Vitero vind ik ronduit slecht. Viel een keer compleet uit en later nog een korte storing. Uitermate storend om elkaar niet te kunnen zien. We zijn allemaal gewend aan Teams, zou meer commitment van de deelnemers opleveren en een betere leerervaring (ook voor mijzelf). Inplannen van een extra blok is natuurlijk mooie service en compensatie, maar paste niet in mijn agenda (en die van een of twee andere deelnemers). Daar was vervolgens weinig aandacht voor. Iets meer aandacht voor de werkstructuur en opdrachten zou fijn zijn geweest van begin af aan. Docent was zelf de online lesomgeving ook niet gewend, dus dat was af en toe merkbaar. Overigens natuurlijk alleen complimenten voor de rustige en geduldige beantwoording van Ricardo op alle vragen.

Patrick

Beste,

Beste,

Vanwege de breedte van het onderwerp bleef de opleiding vrij algemeen. Het lesmateriaal betrof enkel een Praktijkpocket met wetteksten. Ik was veel meer geholpen met een uitwerking ondersteund met voorbeelden e.d. Ik heb nu zeker niet de bagage om zelfstandig op het vlak van ruimtelijke ordening verder te kunnen. Mede vanwege die reden ook de laatste lesdag niet gevolgd.
Een compliment voor de docent, hij heeft (online) toch e.e.a. iets levendiger kunnen maken, mede door het geven van gerichte opdrachten tijdens pauzes.

Patrick Anema

Freddy

Zeer praktijkgericht en daardoor toepasbaar. Fijne, kundige docent, goede gespreksleider. Prima groep en groepsvorming.

Rose

De les online volgen ging best aardig alleen jammer dat je de medestudenten niet live ziet. Verder goed te volgen, prettige docente. Heel prima te doen op deze manier!

Marielle

Docent is kundig. Online is zeker een hele dag niet te doen. Zorg ervoor dat deze opleiding in 6 x wordt verdeeld. Het is te zwaar, inspannend om dit een hele dag vol te houden. Opleiding is wat mij... Docent is kundig. Online is zeker een hele dag niet te doen. Zorg ervoor dat deze opleiding in 6 x wordt verdeeld. Het is te zwaar, inspannend om dit een hele dag vol te houden. Opleiding is wat mij betreft ( totaal ) niet wat ik had verwacht. te log, te theoretisch en sluit niet goed aan op mijn vakgebied. Had veel meer op kwaliteit gerichte onderwerpen, aansturen van personeel e.d. verwacht. Dit was puur procesgericht ( procesmanagement ). Verder heel veel huiswerk wat niet goed terug te vinden is en het boek is niet fijn om te lezen. Ik heb de laatste dag niet meegedaan.

De opleiding voldoet om een basis te krijgen voor inzicht in de wet.
De opleiding voldoet om een basis te krijgen voor inzicht in de wet.
Ik heb er zeker wat aan gehad, maar de lijntjes naar andere wetgeving, bijvoorbeeld leerplicht, passend onderwijs, Zkv, Wlz, Wmo (overgang) hadden wat mij betreft wat meer uitgediept mogen worden.
Ik besef wel dat dit gezien de beschikbare lestijd van 1 dag eigenlijk niet mogelijk is.

Sandra

Het was een prima cursus, ondanks dat deze online gegeven is. Het Online-programma was een drama. Iedereen moet leren er mee te werken. Nadat we overgestapt zijn op Teams verliep de cursus soepeler.... Het was een prima cursus, ondanks dat deze online gegeven is. Het Online-programma was een drama. Iedereen moet leren er mee te werken. Nadat we overgestapt zijn op Teams verliep de cursus soepeler.

De inhoud past goed bij mijn dagelijkse werkpraktijk.