Ik vond het een interessante training. Fijn om ook voorbeelden genoemd te krijgen. De lesinhoud , materiaal, docent was prima. Impact op mijn werk dat moet nog blijken. Ik ben nog niet zo lang... Ik vond het een interessante training. Fijn om ook voorbeelden genoemd te krijgen. De lesinhoud , materiaal, docent was prima. Impact op mijn werk dat moet nog blijken. Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen bij mijn huidige werkgever en ga met deze ervaring aan de slag op mijn werk.

De opleiding is een goede basis om te gaan werken bij de Griffie. Men krijgt veel inzichten en informatie over hoe gemeenten op ieders eigen wijze de Griffie inrichten.

Veel theorie, fijn omdat het handvaten biedt voor de praktijk. Genoeg ruimte om met de andere cursisten in overleg te zijn. De techniek liet soms te wensen over, en de online leeromgeving werkt niet... Veel theorie, fijn omdat het handvaten biedt voor de praktijk. Genoeg ruimte om met de andere cursisten in overleg te zijn. De techniek liet soms te wensen over, en de online leeromgeving werkt niet geheel intuïtief. Tip voor de docent: probeer de theorie iets meer te koppelen aan praktijkvoorbeelden, dan gaat het iets meer leven.

Leuke leerzame lessen in een kleine groepje, waardoor er een mooi groepje is ontstaan, dat zeker ook na deze opleiding contact met elkaar zal houden.

Was een fijne en goede module, alleen kwam ik wel vaak typfouten tegen of zinnen die niet klopte.

Ook bijv als ik een antwoord moest typen en ik typ bijv Awb in ipv Algemene wet bestuursrecht, telt de leeromgeving dat fout terwijl dat ook klopt.

Verder prima module!!

Enthousiaste docent met veel praktijkervaring. Ondanks zijn hoge leeftijd (74) is hij nog steeds gedreven en bereidwillig om te helpen bij 'lastige' praktijksituaties.

Carin

Veel geleerd en gehoord tijdens de cursusdagen. Henrik kan goed vertellen. Prachtige locatie.

Ilse

Alle modules sluiten heel goed aan op mijn functie als medewerker Kabinet. Het heeft me nieuwe en aanvullende dingen geleerd. Het lesmateriaal voor de Koninklijke onderscheidingen en Protocol en... Alle modules sluiten heel goed aan op mijn functie als medewerker Kabinet. Het heeft me nieuwe en aanvullende dingen geleerd. Het lesmateriaal voor de Koninklijke onderscheidingen en Protocol en Etiquette zijn mooie naslagwerken. Bij de module speechschrijven heb ik veel nuttige tips en ervaringen van medecursisten opgepikt. Seets2meet is een prima locatie, hotel Karel V ook een prima locatie.

Les op de mooiste locaties. Top verzorgd. Docenten waren, door hun jarenlange ervaring goed in staat alles te vertellen over het onderwerp. Lesmateriaal vond ik iets minder, zou iets professioneler... Les op de mooiste locaties. Top verzorgd. Docenten waren, door hun jarenlange ervaring goed in staat alles te vertellen over het onderwerp. Lesmateriaal vond ik iets minder, zou iets professioneler kunnen en dan ook zonder spel- en typefouten graag ? Al met al zeer tevreden.

Annet

Ik vond met name het onderdeel protocol en etiquette het meest boeiend, omdat ik daar zelf het minste van wist.