Rens

Het lesmateriaal (studieboek) was behoorlijk diepgaand maar de heldere uitleg met Powerpoint onderbouwing was top.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een heuglijk nieuws, Rens! Dank voor het delen van je positieve ervaring met ons.
Bestuursacademie Nederland

Het was jammer dat de training niet echt aansloot bij mijn werkzaamheden maar heb wel profijt bij het duidelijk schrijven van rapportages, al met al een goede training.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je mening. We gaan je feedback intern oppakken en hopen dat je de opleiding als waardevol hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Heel fijne en nuttige cursus om te volgen. Prettige docent die de cursisten goed aanvoelde en ook meedacht met onze wensen. Fijn ook dat het een kleine groep was. Vooral het samen oefenen en sparren... Heel fijne en nuttige cursus om te volgen. Prettige docent die de cursisten goed aanvoelde en ook meedacht met onze wensen. Fijn ook dat het een kleine groep was. Vooral het samen oefenen en sparren was erg leerzaam. Ik kan hier zeker veel veel, en niet alleen in het werk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een plezier om te horen! Dank voor het doorgeven van je positieve woorden.

Maan

Een zeer ervaren en deskundig docent. Veel informatie voor 2 dagen waarbij er vooral veel gezonden werd, op zich goed om alles tot je te krijgen maar persoonlijk prefereer ik een interactieve stijl... Een zeer ervaren en deskundig docent. Veel informatie voor 2 dagen waarbij er vooral veel gezonden werd, op zich goed om alles tot je te krijgen maar persoonlijk prefereer ik een interactieve stijl (wellicht met als gevolg dat er minder inhoudelijke informatie aan bod kan komen). De digitale leeromgeving vond ik wat warrig, de fysieke omgeving was daarentegen top.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je ervaringen, Maan. We gaan je feedback doorgeven en hopen dat je de opleiding als zinvol hebt ervaren.

Gerben

Ik heb de training Feedback geven en Ontvangen als erg positief ervaren.De indeling van de dag m.b.t. de lesstof was overzichtelijk en goed te volgen en op te slaan.Met name de interactie tussen de... Ik heb de training Feedback geven en Ontvangen als erg positief ervaren.De indeling van de dag m.b.t. de lesstof was overzichtelijk en goed te volgen en op te slaan.Met name de interactie tussen de trainers en de cursisten vond ik uitdagend maar vertrouwd voelen. Locatie was goed evenals de setting in het lokaal. Wat ik spannend maar heel helpend vond was de rol van de trainingsactrice, het leek wel alsof ze de personen vanuit de ingebrachte casussen kende. Al met al heb ik dus zeker wat handvaten mee kunnen nemen om in de praktijk toe te passen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is mooi nieuws, Gerben! Bedankt voor het delen van je waardering.

Owen

De docent was simpelweg ge-wel-dig! Ze wist heel veel van haar vakgebied en wist op élke vraag een antwoord. Alle verhalen vol smacht aangehoord. Super lieve vrouw, goede spreekster en ze weet alles... De docent was simpelweg ge-wel-dig! Ze wist heel veel van haar vakgebied en wist op élke vraag een antwoord. Alle verhalen vol smacht aangehoord. Super lieve vrouw, goede spreekster en ze weet alles van het onderwerp. De cursus sloot perfect aan bij m’n verwachtingen en ik weet precies wat ik nodig ga hebben. De accommodatie was ook top. Van de lokalen, tot de mogelijkheden van drinken, tot hoe schoon het was, tot de lunch, die heel veel te bieden had, en tot de energy break, die heel fijn was. Daarnaast ligt het pand in Eindhoven heel dichtbij het station, dus perfect te doen met de trein. Al bij al twee super leerzame en plezierige dagen!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een genoegen, Owen! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.

Christina Hadewij

Door de fijne en kundige docent en leuke medecursisten en de locatie met lunch en verwennerij waren deze 2 dagen een feest

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een goed nieuws! Bedankt dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld.

Carla

De opleiding was erg leerzaam en erg leuk, de twee dagen zijn omgevlogen. De docent zeer vakkundig en ik trof een hele leuke, enthousiaste groep!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een heuglijk nieuws, Carla! Dank voor het delen van je positieve ervaring met ons.

Hendrikje

Het waren 2 leerzame en zeer gezellige dagen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is prachtig om te horen, Hendrikje! Bedankt voor het delen van je tevredenheid.

Sandy

De cursus was geslaagd. Helaas moest ik het lesmateriaal zelf printen, terwijl 50,00 in rekening gebracht voor het lesmateriaal. Waar is dat geld voor gebruikt? Graag ontvang ik hierop een antwoord.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi Sandy, we kunnen ons goed voorstellen dat je je dit afvraagt.
Hi Sandy, we kunnen ons goed voorstellen dat je je dit afvraagt.
Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.