Fijne docent welke goed en rustig doceert. Genoeg diepgang tijdens de lesdagen en fijne voorbeelden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Laura

Ik vond de opleiding niet helemaal aansluiten bij mijn verwachtingen. Er werd heel veel naast het boek verteld. Bovendien behandelde de docent alle verzoeken (ihkv de eindopdracht) en soms ging... Ik vond de opleiding niet helemaal aansluiten bij mijn verwachtingen. Er werd heel veel naast het boek verteld. Bovendien behandelde de docent alle verzoeken (ihkv de eindopdracht) en soms ging lesmateriaal daarom kris kras door elkaar.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Stefan

Mooi inzicht gekregen in mij zelf

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Stefan!

Anky

Ik vind het een goede opleiding, tips krijgen en kennis opfrissen. Vooral de oefeningen helpen hierbij.
Erg jammer was het dat we maar met z'n tweeën waren, juist voor deze training is de groepsdynamiek erg belangrijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je review en deelname. Wat jammer dat jullie verder maar met z'n tweeën waren en hierdoor dynamiek miste. We gaan dit intern doorzetten! Dankjewel voor je beoordeling!
Met...
Bestuursacademie Nederland

De terugkom dag was goed georganiseerd. De onderwerpen zijn actueel en het was helder gepresenteerd. Ook vond ik de docent een zeer goed benaderbaar persoon.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Ik vind het een heel interessante opleiding en zie ook dat dat ik het nu al gebruik in mijn werk. Alleen weet ik niet of ik de eindopdracht goed zal maken. Het staat best ingewikkeld beschreven. Al... Ik vind het een heel interessante opleiding en zie ook dat dat ik het nu al gebruik in mijn werk. Alleen weet ik niet of ik de eindopdracht goed zal maken. Het staat best ingewikkeld beschreven. Al maakt de docente heel veel goed door vooral met voorbeelden uit de praktijk te komen.
Het boek vond ik niet zo fijn. Veel taaie stof terwijl het volgens mij best overzichtelijker kan.

Bestuursacademie Nederland

Meerdere cursisten van zelfde organisatie. Kregen in begin veel ruimte waardoor ook veel off-topic gesprekken gedeeld werden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld! Bedankt voor je mening.
Bestuursacademie Nederland

Helder lesmateriaal en fijne locatie. Het boek dat we gebruiken, is toegankelijk en heel nuttig. De moduleopdracht is voor velen wat onduidelijk.
De invulling van de trainingsdagen kon voor...
De invulling van de trainingsdagen kon voor mij wel wat leerzamer en sneller. Iedere keer moesten we de gelezen hoofdstukken uit het boek samenvatten en presenteren. Ik had liever gehad dat we tijdens de les meer de diepte in zouden gaan. Ook bespraken we telkens het project/moduleopdracht van iedereen. Dan moest je dus uren naar anderen luisteren. Normaliter is dit nuttig, maar het duurde veél te lang. Kortom, de trainingsdagen hadden veel efficiënter en energieker gekund.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie Nederland

Voor mij werkte de online omgeving echt niet. Teveel haperingen etc.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie!