De syllabus was erg duidelijk en in begrijpelijke taal. Vond het fijn dit op papier te krijgen. Docent was goed en met zijn praktijk ervaringen en goede interactie was de les erg leuk en leerzaam.... De syllabus was erg duidelijk en in begrijpelijke taal. Vond het fijn dit op papier te krijgen. Docent was goed en met zijn praktijk ervaringen en goede interactie was de les erg leuk en leerzaam. Locatie was in Arnhem goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Impact op mijn werk, het heeft mijn kennis vergroot. De echte inhoudelijke beoordelingen van een aanvraag of vragen hierover worden door onze vergunningverleners meestal uitgezocht en beantwoord, maar het helpt me wel omdat wij van de administratie 1e lijns zijn om te snappen waar de inwoners vragen over hebben om hen ook de juiste vragen te stellen en hen te helpen waar ze meer informatie kunnen vinden.

Met vriendelijke...

Marlies

Door de opleiding is mij vel duidelijker geworden over de omgevingswet. Mede door de docent. Die heeft veel verstand van zaken. Omdat hij er ook mee werkt.
Locaties waren prima. Alles goed...
Locaties waren prima. Alles goed verzorgt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om horen, Marlies! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Marloes

Het enige minpuntje die ik kan bedenken is de locatie, Het was voor mij erg ver weg.
Verder super tevreden. De docent is erg deskundig en kan de stof goed overbrengen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent, Marloes. We zullen je compliment intern doorzetten!

Fred

Nvt

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Fred!

Joost

Het lelsmateriaal was vrij algemeen. De trainer, die duidelijk bepaalde competenties had, gaf vier dagen de masterclass. Het zou verfrissend zijn als een er meer afwisseling in de trainers zit. Dan... Het lelsmateriaal was vrij algemeen. De trainer, die duidelijk bepaalde competenties had, gaf vier dagen de masterclass. Het zou verfrissend zijn als een er meer afwisseling in de trainers zit. Dan bekijk je de casussen vanuit verschillende hoeken.

Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Het is te triest voor woorden.....

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland

Goede docent en waardevolle opleiding. Lesstof was wel erg veel in korte tijd, waardoor je wordt overstelpt met informatie. De combinatie met online lessen maakte het helaas nog lastiger te volgen.... Goede docent en waardevolle opleiding. Lesstof was wel erg veel in korte tijd, waardoor je wordt overstelpt met informatie. De combinatie met online lessen maakte het helaas nog lastiger te volgen. Geluid was zeker niet optimaal, net als de beelden. De lessen hebben meer betekenis en zijn beter te volgen als je in de praktijk al met de materie te maken hebt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie Nederland

De masterclass was inhoudelijk goed. Veel theorie, maar ook verbinding met de praktijk. De verbinding met de praktijk kan wel beter. Dit heeft ook te maken met de samenstelling van de groep. UWV en... De masterclass was inhoudelijk goed. Veel theorie, maar ook verbinding met de praktijk. De verbinding met de praktijk kan wel beter. Dit heeft ook te maken met de samenstelling van de groep. UWV en Belastingdienst zijn heel andere organisaties dan gemeenten, wat een inhoudelijk gesprek interessant maakt maar ook lastig. Studiemateriaal was divers. 2 goede inhoudelijke boeken, ook 1 boek wat alleen maar over het bedrijfsleven ging en dus totaal niet relevant was. Diverse artikelen niet allemaal van toegevoegde waarde: Belgische artikelen die niet of nauwelijks van toepassing zijn. Engelstalige artikelen met weinig toegevoegde waarde. Docent erg betrokken, ook deskundig. Wel veel herhaling en ook sheets als (te) strakke leidraad. Online leeromgeving op zich prima. Wel de nodige gebreken waarbij beeld en vooral geluid regelmatig wegvielen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. We gaan je feedback over de online omgeving intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van... Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. We gaan je feedback over de online omgeving intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.

Janine

Interessante cursus die je buiten je eigen kaders leert denken. Erg inspirerende docent die veel praktijkvoorbeelden had en duidelijk veel kennis van zaken bezat. Eigenlijk zou ik willen dat de... Interessante cursus die je buiten je eigen kaders leert denken. Erg inspirerende docent die veel praktijkvoorbeelden had en duidelijk veel kennis van zaken bezat. Eigenlijk zou ik willen dat de cursus nog 1 of 2 dagen langer duurde. En ook al is niet alles 1:1 te gebruiken in mijn werk, ik heb wel inzichten en manieren van denken aangeleerd gekregen waar ik anders nooit op was gekomen. Dus sowieso een verrijking voor mijn blik.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Janine! Bedankt voor het delen van je beoordeling.