Patricia

Alhoewel ik een aantal dingen al behandeld had in een eerder gevolgde opleiding, heb ik toch nog wat nieuwe dingen geleerd.
Ik vind vooral de interactie met medestudenten fijn. Vanuit hun...
Ik vind vooral de interactie met medestudenten fijn. Vanuit hun ervaringen krijg je ook weer andere inzichten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Patricia!

Kasper

Een training die goed aansluit op mijn behoeften.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om horen, Kasper! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Bestuursacademie Nederland

Een online training -in een beperkte omgeving met de nodige technische mankementen- vraagt veel van het didactische vermogen van de docent. Werkvormen bleven nu beperkt tot geeltjes plakken in een... Een online training -in een beperkte omgeving met de nodige technische mankementen- vraagt veel van het didactische vermogen van de docent. Werkvormen bleven nu beperkt tot geeltjes plakken in een aparte room. Het klassikale deel was erg statisch en miste geregeld vaart. Het geheel was hierdoor niet zo inspirerend.
Ook de getoonde materialen waren van mindere kwaliteit; spelfouten, niet leesbare of scherpe afbeeldingen en een zeer diverse opmaak, hier is nog een slag te slaan.
Er is zeker leeropbrengst en de lesdagen waren niet onaangenaam maar er was meer uit te halen geweest.

Met vriendelijke...

Erik

Een korte maar heel praktische training. De docent beheerst de materie en speelt heel adequaat in op vragen/behoeften tijdens de training. Goede afwisseling tussen theorie en praktijkoefeningen. De... Een korte maar heel praktische training. De docent beheerst de materie en speelt heel adequaat in op vragen/behoeften tijdens de training. Goede afwisseling tussen theorie en praktijkoefeningen. De training werkte voor mij als een spiegel. En geeft mij veel handreikingen hoe ik situaties anders en/of beter kan aanpakken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review, Erik! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Gill

Het was een hele interessante cursus om aan mee te doen, ik heb zeker dingen geleerd die we in de praktijk kunnen gebruiken en dingen die we moeten verbeteren als organisatie zijnde

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Gill! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Daniël

Leuke les en interessante cases

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Daniël! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Caroline

Goede docent , goede uitleg, alles begrepen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Caroline! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Caroline! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Walter

Lastig dat op meer plekken studiemateriaal staat. Verder is de virtual room vrij onduidelijk bij presenteren e.d..

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Allereerst wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Walter! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je beoordeling.
Bestuursacademie Nederland

Zeer deskundige docent. Er wordt aangesloten persoonlijke doelen van cursisten. Veel theorie en modellen die je zelf moet vertalen naar wat je ermee kan, dat moet je wel kunnen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve feedback!
Bestuursacademie Nederland

Online opleidingen zijn altijd lastiger te geven voor de docent dan klassikaal maar deze docent kon onze aandacht er goed bijhouden en ook de interactieve opdrachten houden je scherp.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed om te horen! We gaan je compliment intern doorzetten aan onze docent. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.