Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

De docent speelde niet goed in op de wensen van de groep. Er was een mix van mensen van de gemeenten en UWV, hij kon geen vertaalslag maken naar de situatie bij UWV. Voorbeelden van anderen werden... De docent speelde niet goed in op de wensen van de groep. Er was een mix van mensen van de gemeenten en UWV, hij kon geen vertaalslag maken naar de situatie bij UWV. Voorbeelden van anderen werden al snel weer voorbeelden van hem zelf.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De training programmamanagement was erg algemeen en gericht op allerlei modellen en overzichten. Te weinig toegespitst op de situaties waarmee je te maken krijgt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Danielle

Fijne docent. Had graag zelf ook iets over de afdelingen en taken die binnen een gemeente voorkomen gehoord. Bijvoorbeeld sociaal domein etc.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen, Danielle! We nemen je feedback verder intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je feedback.

Anjet

De locatie was prima en ook de reader was goed. E-connect functioneert op zich goed, maar berichten komen pas veel later door, er gaat veel tijd overheen voordat het verstuurde bericht gelezen kan... De locatie was prima en ook de reader was goed. E-connect functioneert op zich goed, maar berichten komen pas veel later door, er gaat veel tijd overheen voordat het verstuurde bericht gelezen kan worden door de docent of medecursisten. De docent beschikt over veel kennis en kan dit op een duidelijke en prettige manier overbrengen. Ik heb genoten van de manier van vertellen en heb ondertussen ook veel geleerd. Ik ben super tevreden over de gehele training.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Alma

Interessante training, goed lesmateriaal en een deskundige docent. Soms wat taaie stof, maar de opdracht die bij de cursus wordt gegeven zorgt dat de stof gaat leven. Zowel leerzaam om zelf uit te... Interessante training, goed lesmateriaal en een deskundige docent. Soms wat taaie stof, maar de opdracht die bij de cursus wordt gegeven zorgt dat de stof gaat leven. Zowel leerzaam om zelf uit te voeren, maar van een andere kant ook zeker leerzaam door de presentaties en weg daar naartoe van de mede-cursisten te volgen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie, Alma! We zijn erg blij met je positieve feedback.
Bestuursacademie Nederland

De trainer was enthousiast en had veel kennis, zowel wat betreft theorie als praktijk. De training was hierdoor interessant en leerzaam. De voorzieningen op de locatie van de training waren... De trainer was enthousiast en had veel kennis, zowel wat betreft theorie als praktijk. De training was hierdoor interessant en leerzaam. De voorzieningen op de locatie van de training waren uitstekend. Een nadeel was dat de training soms te veel gericht was op beleid bij gemeentes i.p.v. beleid bij semioverheid of private sector. Daarnaast was de communicatie wat betreft de start/locatie van de training vrij laat en een beetje onduidelijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie Nederland

Ik heb pas 1 module gedaan, dus ik kan eigenlijk nog niet goed evalueren. Maar wat ik doorgenomen heb is iig heel leerzaam.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Bart

Als algemene cursus voor (startende) ambtenaren vind ik het een goede introductie tot de gemeente.
Specifiek voor beleidsmedewerkers zit er weinig in, vandaar mijn drie sterren in hoeverre de opleiding aansluit bij mijn beroepspraktijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.

Joris

Het lesmateriaal is degelijk als eerste introductie, maar ik mis daarin de verdieping. De docenten waren zwaargewichten uit het veld. Dat leverde zeer bijzondere gesprekken op die ik niet snel zal... Het lesmateriaal is degelijk als eerste introductie, maar ik mis daarin de verdieping. De docenten waren zwaargewichten uit het veld. Dat leverde zeer bijzondere gesprekken op die ik niet snel zal vergeten. Wat meer had gemogen, was het bespreken van concrete situaties en voorbeelden uit hun eigen beroepspraktijk (casussen) waarbij je als deelnemer een kijkje in het vak krijgt. Voorbeelden van complexiteit in het politiek-bestuurlijk handelen en daarin effectief zijn. Deze kanttekening daargelaten, ben ik tevreden. Dank.

Met vriendelijke...