Cyriel

Docent was deskundig en wist de informatie op een prettige manier over te brengen. Hij weet te inspireren en voelt aan welke behoefte er in de groep ligt. Het lesboek over pitchen was erg gericht op... Docent was deskundig en wist de informatie op een prettige manier over te brengen. Hij weet te inspireren en voelt aan welke behoefte er in de groep ligt. Het lesboek over pitchen was erg gericht op commerciële verkoop, wat niet helemaal aansluit bij een groep die werkzaam is in het publiek domein. Al met al een prima totaalinhoud, genoeg om mee aan de slag te gaan en volgende stappen te zetten.
De locatie was helaas wel erg matig. Oninspirerende ruimte en omgeving, techniek liet ons vaak in de steek, matig OV bereikbaar en qua lunch was er voor mensen die vegetarisch en vegan eten erg weinig keuze.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Cyriel! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Tijdens deze cursus heb ik veel mogen leren en ben ik zelfverzekerder geworden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Marijke

Dag,

De studie heeft me geinspireerd en zeker een verdieping gegeven om mijn huidige werk. Dit proeft zeker naar meer!

Echter vind ik het de kosten, het lesmatriaal, aantal...
Dag,

Echter vind ik het de kosten, het lesmatriaal, aantal lesdagen en de zelfstudieuren niet in verhouding staan tot de eindopdracht. Dit wordt ook onderbelicht in de beschrijving van de studie op jullie website.
De eindopdracht is te groot in verhouding tot de lesdagen en de manier waarop deze zijn opgebouwd.

Wat hierin helpend zou zijn: opdracht in duo morgen uitwerken waardoor je een sparringspartner hebt gedurende de gehele periode. Lerend effect wordt dan groter. Meer praktijkvoorbeelden, meer tools aanleveren (zoals de SWOT), en voorbeeld verbeterplannen. En een heldere opbouw nav de kapstok van de praktijdopdracht. Nu liep alles doorelkaar...

De docent was goed. Prettige inspirerende manier van lesgeven, goede communicatie, vaak gecheckt of alles helder was.
Faciliteiten waren uitstekend.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen je tijd en moeite om een uitgebreide review te schrijven, Marijke. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
Bestuursacademie...

Naomi

Goede opleiding om je basiskennis omtrent de energietransitie op peil te krijgen. Ik had ook een fijne docent die alle vragen kon beantwoorden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je beoordeling, Naomi! We zijn er erg blij mee.
Bestuursacademie Nederland

De E-learning is een duidelijk en gestructureerd en geeft basiskennis op het gebied van de WMO en de jeugdwet.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Santhino

Niks

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat jammer om te lezen. Mocht je je ervaringen met ons willen delen, dan horen we dat graag!

Fatima

Te veel gericht op beleidsontwikkeling bij een gemeente en te veel info (bijzaken) over gemeentes wat voor mij geen toegevoegde waarde heeft; ik mis het algemene karakter. Docent vond ik te... Te veel gericht op beleidsontwikkeling bij een gemeente en te veel info (bijzaken) over gemeentes wat voor mij geen toegevoegde waarde heeft; ik mis het algemene karakter. Docent vond ik te langdradig en sloot niet altijd aan bij de behoeftes van de studenten. Hij was graag aan het woord en liet cursisten niet altijd uitpraten. Als het gaat om enthousiasme en vriendelijkheid een fijne docent. Saaie manier van doceren; veel vanuit PowerPoint. Prijs van de cursus en wat je er voor terug krijgt is echt niet in verhouding. Ik heb er helaas niet veel aan gehad en ik zou het iemand anders niet snel aanraden

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Fatima! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Het lesboek wat erg nuttig, maar de lesdagen hadden voor mij niet een hele erge toevoeging. Ook vond ik het lesmateriaal en de lesdagen erg gefocust op projecten maar niet op projecten specifiek... Het lesboek wat erg nuttig, maar de lesdagen hadden voor mij niet een hele erge toevoeging. Ook vond ik het lesmateriaal en de lesdagen erg gefocust op projecten maar niet op projecten specifiek binnen de overheid. De locatie is goed bevallen. De docent focuste voor mij te veel op de moduleopdracht en er was niet heel veel diepgang verder dan alleen het boek. Ik had graag wat extra input gehad/dingen geleerd. Ook vond ik dat de feedback richting de docent niet erg serieus werd genomen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie Nederland

Iets teveel theorie, wat meer oefeningen/praktijkopdrachten was toegevoegde waarde geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
Bestuursacademie Nederland

Ik heb het als een zeer leuke en informatieve training ervaren

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!