Nienke

Prima basis opleiding.
Prettige docent die het verhaal helder en boeiend kan vertellen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een geweldige review, Nienke! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen... Wat een geweldige review, Nienke! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!
Bestuursacademie Nederland

Een gevarieerde opleiding waarbij alle facetten van de griffie aan de orde komen. Van juridisch tot participatie en manager van het proces. Er wordt een goede vertaalslag gemaakt tussen theorie en... Een gevarieerde opleiding waarbij alle facetten van de griffie aan de orde komen. Van juridisch tot participatie en manager van het proces. Er wordt een goede vertaalslag gemaakt tussen theorie en praktijk door de verschillende docenten. Naast de opleiding is ook de locatie prima geregeld.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Demi

Ik vond het een leuke training met een fijne docent. Leuk dat ze aan de hand van talloze voorbeelden ervoor zorgde dat de theorie tot leven kwam. Wel vond ik de voorbereidingsopdrachten wat... Ik vond het een leuke training met een fijne docent. Leuk dat ze aan de hand van talloze voorbeelden ervoor zorgde dat de theorie tot leven kwam. Wel vond ik de voorbereidingsopdrachten wat overbodig. Met name de opdracht voor de laatste les over persoonlijke leerdoelen. Hier werd in de les ook geen aandacht aan besteed.

Persoonlijk vond ik wel dat er te veel tijd werd gestoken in het voorstellen. Ik begrijp dat hier meerdere redenen voor waren (veiligheid in de klas, mini-speechje houden etc.). Omdat de training zo kort is vond ik het jammer dat dit zo'n groot deel van de tijd in beslag nam.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn blij met je positieve feedback, Demi!

Thirza

Ik miste interactie in de vorm van rollenspellen. Voor politieke sensitiviteit moet je leren je in de ander te verplaatsen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je mening, Thirza. We gaan je feedback intern oppakken en hopen dat je de opleiding als waardevol hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

De opleiding heeft mij heel erg veel inzicht gegeven in mijn eigen netwerk. Ik heb mijn hele netwerk afgepeld en mooie verbeterpunten bedacht en in een Plan van Aanpak gezet. Dit Plan heb ik... De opleiding heeft mij heel erg veel inzicht gegeven in mijn eigen netwerk. Ik heb mijn hele netwerk afgepeld en mooie verbeterpunten bedacht en in een Plan van Aanpak gezet. Dit Plan heb ik aangeboden aan mijn leidinggevende de manager en de collega's met wie ik samenwerk. In tegenstelling tot informatie van Bestuursacademie Nederland, ben je enorm veel tijd kwijt om de Quickscan met een Plan van Aanpak te schrijven. Dit kost je echt minimaal 8-10 uur per week. Ik had hier speciaal over gebeld omdat ik fulltime werk en het huiswerk aankomt op de weekeindes. Er werd erg luchtig gereageerd. 'gewoon een casus uit je praktijk' dat kost echt niet zoveel tijd. Ik vond dat ontzettend belastend voor mijn weekeindes. Maar uiteindelijk was het de moeite waard. De docent was echt Top!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je ervaringen. We gaan je feedback doorgeven en hopen dat je de opleiding als zinvol hebt ervaren.

Josie

Lesmateriaal 2e dag (hfd 4 t/m hfd 8) vond ik minder duidelijk beschreven dan bij lesmateriaal eerste dag (hfd 1 t/m 3)
Lunch, tussendoortjes, drank uitmuntend. Apparatuur om presentatie aan te...
Lunch, tussendoortjes, drank uitmuntend. Apparatuur om presentatie aan te sluiten werkte wat minder, daardoor tijd verloren. Locatie was goed bereikbaar.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je mening, Josie. We gaan je feedback intern oppakken en hopen dat je de opleiding als waardevol hebt ervaren.

Rens

Het lesmateriaal (studieboek) was behoorlijk diepgaand maar de heldere uitleg met Powerpoint onderbouwing was top.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een heuglijk nieuws, Rens! Dank voor het delen van je positieve ervaring met ons.
Bestuursacademie Nederland

Het was jammer dat de training niet echt aansloot bij mijn werkzaamheden maar heb wel profijt bij het duidelijk schrijven van rapportages, al met al een goede training.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je mening. We gaan je feedback intern oppakken en hopen dat je de opleiding als waardevol hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Heel fijne en nuttige cursus om te volgen. Prettige docent die de cursisten goed aanvoelde en ook meedacht met onze wensen. Fijn ook dat het een kleine groep was. Vooral het samen oefenen en sparren... Heel fijne en nuttige cursus om te volgen. Prettige docent die de cursisten goed aanvoelde en ook meedacht met onze wensen. Fijn ook dat het een kleine groep was. Vooral het samen oefenen en sparren was erg leerzaam. Ik kan hier zeker veel veel, en niet alleen in het werk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een plezier om te horen! Dank voor het doorgeven van je positieve woorden.

Maan

Een zeer ervaren en deskundig docent. Veel informatie voor 2 dagen waarbij er vooral veel gezonden werd, op zich goed om alles tot je te krijgen maar persoonlijk prefereer ik een interactieve stijl... Een zeer ervaren en deskundig docent. Veel informatie voor 2 dagen waarbij er vooral veel gezonden werd, op zich goed om alles tot je te krijgen maar persoonlijk prefereer ik een interactieve stijl (wellicht met als gevolg dat er minder inhoudelijke informatie aan bod kan komen). De digitale leeromgeving vond ik wat warrig, de fysieke omgeving was daarentegen top.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je ervaringen, Maan. We gaan je feedback doorgeven en hopen dat je de opleiding als zinvol hebt ervaren.