Ik vond het een hele goede training. De locaties waren goed te bereiken (Zwolle) ook fijn dat er goed en relatief goedkoop geparkeerd kon worden. Erg jammer dat de laatste module door covid 19 toch... Ik vond het een hele goede training. De locaties waren goed te bereiken (Zwolle) ook fijn dat er goed en relatief goedkoop geparkeerd kon worden. Erg jammer dat de laatste module door covid 19 toch nog virtueel gevolgd moest worden.
Mijn in ziens is het lastiger je aandacht erbij te houden, tevens ook omdat wij de lerares en mede cursisten niet konden zien via de webcam. Hierdoor ben je de hele dag alleen maar aan het luisteren.

Beleidskunde heeft me veel inzicht gegeven in beleid in de breedste zin van het woord. Hoe werkt dit, welke onderdelen horen erbij, hoe werkt het bij verschillende organisaties, etc. De docente was... Beleidskunde heeft me veel inzicht gegeven in beleid in de breedste zin van het woord. Hoe werkt dit, welke onderdelen horen erbij, hoe werkt het bij verschillende organisaties, etc. De docente was zeer ervaren en kundig. Het online leerplatform had wel iets moderner gekund.

Ik heb enorm genoten van deze cursus. Enorm veel goede handvatten om je tekst door middel van kleine stappen opmnieuw in te delen. Bijzondere dank aan de betrokken instructrice. Mede door haar... Ik heb enorm genoten van deze cursus. Enorm veel goede handvatten om je tekst door middel van kleine stappen opmnieuw in te delen. Bijzondere dank aan de betrokken instructrice. Mede door haar persoonlijke bijdrage overweeg ik om opnieuw bij jullie een cursus te volgen. Ik hoop dan wel dat personen met hetzelfde opleidingsniveaus bij elkaar worden gezet (het verschil tussen wo senior strategische adviseurs staat niet gelijk aan personen die een uitvoeringsfunctie hebben op Mbo niveau).

Avivah

Voor mij een prima basis. als start.

Beste Avivah,
Beste Avivah,
Dank je wel voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat de opleiding een mooie basis is geweest om in de praktijk mee aan de slag te gaan. Bedankt voor je deelname!
Bestuursacademie Nederland.

Corien

Deze beoordeling is op basis van 1 les. Door privé omstandigheden heb ik helaas de laatste 2 lessen niet kunnen volgen.
Ik ben er wel achter dat online leskrijgen niets voor mij is. Doe mij...
Ik ben er wel achter dat online leskrijgen niets voor mij is. Doe mij maar klassikaal. Daarom ook maar 1 ster bij de online leeromgeving

Beste Corien,
Beste Corien,
Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. We kunnen ons voorstellen dat er voorkeur kan zijn voor klassikale bijeenkomsten. Jammer dat je door omstandigheden de laatste lessen niet hebt kunnen bijwonen. We denken graag met je mee over een eventuele inhaalmogelijkheid!
Bestuursacademie Nederland

Elise

Het was een zeer algemene training en ik heb er zeker iets van geleerd. Of het echt aansloot bij mijn huidige functie moet ik nog gaan zien maar het studieboek zit vol met informatie wat altijd als... Het was een zeer algemene training en ik heb er zeker iets van geleerd. Of het echt aansloot bij mijn huidige functie moet ik nog gaan zien maar het studieboek zit vol met informatie wat altijd als naslagwerk gebruikt kan worden. De docent was zeer deskundig en kon onze vragen vaak snel beantwoorden. De voorbeelden die werden aangeleverd konden vaak ook direct worden toegepast op het studiemateriaal.

Mirjam

Ik heb de training als heel waardevol ervaren. De docent was erg deskundig en heeft de lessen op een vlotte en uitnodigende wijze gegeven, met humor en kunde.

De virtual classroom viel...

De virtual classroom viel me uiteindelijk erg mee. Het is een prettige werkomgeving en werkte op een aantal storinkjes na prima.

De cursus heeft me veel nieuwe kennis opgeleverd, daar ben ik erg blij mee. Ik ben dan ook erg positief over de lesinhoud. De enige opmerking die ik heb is dat ik het fijn zou hebben gevonden als ook de docent zelf mijn beleidsteksten zou beoordelen, daar hecht ik toch iets meer waarde aan dan aan de feedback van medecursisten.

Het volgen van de opleiding heeft me veel positieve energie opgeleverd. Het bood me nieuwe inzichten en dat maakt me blij. Ik hoop dat het uiteindelijk ook op de arbeidsmarkt zijn vruchten afwerpt.

Bedankt!

Ineke

Praktijkgericht, interactief; zeer nuttig; Boekje van Check je beleidstekst een mooi naslagwerk en handvat.

Jur

Hele praktische docent en prima digitaal te doen
Natuurlijk wat technische hick upjes, maar goed te doen hoor!

Beste Jur,
Fijn dat de training goed is bevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en aanbeveling!
Bestuursacademie Nederland