Prima praktische opleiding met goeie info en sheets.
De kracht van de opleiding lag m.i vooral in de fantastische opleider, Regina .
Zij wist ons te voorzien van geweldige tips en info...
Prima praktische opleiding met goeie info en sheets.
De kracht van de opleiding lag m.i vooral in de fantastische opleider, Regina .
Zij wist ons te voorzien van geweldige tips en info naast het bestaande lesboek. Regina heeft zoveel ervaring en dat weet ze op een fijne authentieke manier in te zetten om de cursisten optimaal te laten profiteren van deze training. Ze is positief en oplossingsgericht en geeft geweldige feedback waarmee je verder kunt groeien en ontwikkelen, kortom een Topper.
Dankjewel dat ik de opleiding bij haar mocht volgen 😊👌
Vriendelijke groet van Joke

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Les van een zeer ervaren Babs die alles met ons heeft gedeeld, de fijne maar ook minder fijne kanten van dit vak. Super leuke sfeer, veel gelachen en heel veel geleerd van elkaar. Leren door fouten... Les van een zeer ervaren Babs die alles met ons heeft gedeeld, de fijne maar ook minder fijne kanten van dit vak. Super leuke sfeer, veel gelachen en heel veel geleerd van elkaar. Leren door fouten te maken, echt super. Linda bedankt !

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Ali

Top en past heel goed bij mijn werk veld als schuldhulpverlener. Dank aan Jan!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen, Ali! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jeroen

Ik vond de interactie en casussen bespreken met de medecursisten positief. En de cursus zorgt ervoor dat je uitzoomt en via modellen en theoretische benadering anders naar je organisatie, werk en... Ik vond de interactie en casussen bespreken met de medecursisten positief. En de cursus zorgt ervoor dat je uitzoomt en via modellen en theoretische benadering anders naar je organisatie, werk en naar jezelf kijkt.
Docent heeft veel kennis maar trekt de discussie vaak naar zich toe waardoor cursisten te weinig aan woord komen en afhaken. Doet weinig met de feedback hierover. Verder vond ik de lessen onsamenhangend, van hak op de tak en we blijven hangen in details. Groot minpunt is ook last minute wijzigen van lesrooster en locatie. Ik wilde naar Arnhem en moet nu naar Zwolle (woon in Nijmegen). Overal had ik er meer van verwacht.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Goede kennismaking om te leren hoe je assertief moet zijn. Fijn om ervaringen te kunnen delen met medecursisten en veel te kunnen oefenen met praktijkgerichte casussen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Sana

Het was een erg interessante cursus. Ik heb zo veel meer inzicht gekregen over hoe de gemeente werkt. Heel erg bedankt voor de nuttige cursus.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Sana! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Caylin

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Heleen

Studiebelasting vond ik vrij hoog.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hoi Heleen, bedankt voor het delen van je review. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Ramses

Ik heb veel geleerd van Lia Stoop en kon door haar ervaring ons als groep ook goed inspireren. Klein puntje van kritiek, mij was niet duidelijk dat als je als zelfstandige te werk wilt gaan dit... Ik heb veel geleerd van Lia Stoop en kon door haar ervaring ons als groep ook goed inspireren. Klein puntje van kritiek, mij was niet duidelijk dat als je als zelfstandige te werk wilt gaan dit haast onmogelijk is. Gemeentes nemen alleen mensen in dienst die bij hun op de loonlijst komen. Als zelfstandige maak je eigenlijk geen kans mits je een kruiwagen hebt of een BNN'er bent. Het moet de dag van het bruidspaar zijn die er tenslotte ook voor moet betalen en ik vind het dan onterecht dat ze niet kunnen kiezen voor de persoon die hun het meest aanspreekt. Wat een gemeente dan wel mag eisen dat die persoon deze cursus heeft
gevolgd en een BABS bij de ceremonie aanwezig mag/moet zijn.
Dit mag best beter vermeld worden als je op onderzoek gaat naar dit beroep!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is een mooi compliment voor onze docent en dit zullen we intern doorzetten. Verder spijt het ons te lezen dat de toegepaste kennis niet altijd goed inzetbaar is als zelfstandige. We zullen dit... Dat is een mooi compliment voor onze docent en dit zullen we intern doorzetten. Verder spijt het ons te lezen dat de toegepaste kennis niet altijd goed inzetbaar is als zelfstandige. We zullen dit ook intern met ons meenemen. Bedankt voor het delen van je feedback.

Ruud

De docent had goede kennis van zaken. Bracht de les ook prettig en met humor.
Door deze cursus heb ik kennis gekregen over de Awb.
De Syllabus leest makkelijk, maar de inhoud is soms...
De docent had goede kennis van zaken. Bracht de les ook prettig en met humor.
Door deze cursus heb ik kennis gekregen over de Awb.
De Syllabus leest makkelijk, maar de inhoud is soms achterhaald en bij hoofdstuk 7 handhaving staan zelfs fouten.
De leslokaal was in les 1 te klein voor de groep, les 2 prima en les 3 ook prima, maar te lawaaierig. Veel geluidoverlast van groep in naburig lokaal.
Het eten (de lunch) was daarentegen (te) uitgebreid.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fijn om te lezen. We zullen je feedback intern met ons meenemen.