Tevreden over de docent, hij heeft veel kennis van zaken en speelde goed in op de wensen van de deelnemers. Wel ging hij soms wat snel door de digitale sheets heen, waardoor het echt nodig was om... Tevreden over de docent, hij heeft veel kennis van zaken en speelde goed in op de wensen van de deelnemers. Wel ging hij soms wat snel door de digitale sheets heen, waardoor het echt nodig was om deze voorafgaand aan de les zelf goed door te nemen.
De literatuur 'Grip op beleid' en 'Check je beleidstekst' heb ik veelvuldig gebruikt, de andere papieren literatuur amper. Die zijn meer als achtergrond, zodat je meer feeling krijgt met het onderwerp. De twee genoemde boeken droegen wel bij aan het uitvoeren van de eindopdracht.

De studiedruk van de lessen zelf was goed te doen, af en toe een (digitale) opdracht (bijv. test) uitvoeren en de nodige literatuur lezen. De studiedruk van de opdracht vond ik in mijn geval wel aan de hoge kant in verhouding tot de duur van de studie.

Over E-connect ben ik minder tevreden. Waarom niet gewoon gebruik maken van Teams? E-connect is wat onoverzichtelijk. Bovendien is het niet toegankelijk via een iPhone (en iPad?), waardoor ik steeds mijn laptop moet opstarten om toegang te krijgen tot het systeem en mijn berichten!
Over de 'vergadermodule' Vitero, die je gebruikt voor de online lessen, ben ik nog minder tevreden: Je ziet elkaar amper goed in beeld door de kleine schermpjes en het is niet altijd even gebruiksvriendelijk. Wederom: Waarom niet via Teams?
De BCN-locatie Utrecht Centraal is goed bereikbaar met het OV, maar kan van binnen wel een opknapbeurt krijgen. Wel een zeer goed verzorgde lunch en catering.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We zullen dit zeker... Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Jules

Prima cursus om een indruk te krijgen van wat er speelt rond dit thema. De online aanpak en verdeling van aandacht werkte heel goed, waarbij het online systeem niet altijd even vlekkeloos werkte los... Prima cursus om een indruk te krijgen van wat er speelt rond dit thema. De online aanpak en verdeling van aandacht werkte heel goed, waarbij het online systeem niet altijd even vlekkeloos werkte los van de internet verbindingen. Er worden diverse documenten gedeeld waarbij Ik juist een naslagwerk per las mis om de behandelde stof nog eens door te nemen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond en je het naslagwerk per les hebt gemist. We nemen dit met ons mee!

Tineke

Les inhoud prima, docent geweldig. Aangezien ik werkzaam ben in het onderwijs als verzuimcoördinator had ik een ander beeld van de LPA dan in deze cursus duidelijk naar voren kwam. Duidelijk en... Les inhoud prima, docent geweldig. Aangezien ik werkzaam ben in het onderwijs als verzuimcoördinator had ik een ander beeld van de LPA dan in deze cursus duidelijk naar voren kwam. Duidelijk en verhelderend, zeker door vele praktijk voorbeelden van docent en mede-cursisten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Tineke! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Sonja

De inhoud van de training geeft een goed beeld van wat zaakgericht werken is. Ik vond de interactie met andere gemeenten erg interessant en waardevol.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Sonja! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Paula

Een prettige training met een docent met veel ervaring. Het enige wat ik soms wel lastig vond is dat er vanuit die ervaring werd gesproken maar dat dit soms plaatselijk was en dus niet voor iedere... Een prettige training met een docent met veel ervaring. Het enige wat ik soms wel lastig vond is dat er vanuit die ervaring werd gesproken maar dat dit soms plaatselijk was en dus niet voor iedere gemeente van toepassing. Als dat er niet bij wordt gezegd dan kun je informatie vast houden die niet klopt. Omdat ik binnen mijn gemeente de enige lpa ben zal dat dan ook niet snel boven water komen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi Paula, Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Eveline

Prima training!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Eveline!
Bestuursacademie Nederland

In twee dagen tijd veel kennis opgedaan over het onderwerp

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Marian

Inhoudelijk heel goed; sluit goed aan bij mijn dagelijkse werk; fijne en deskundige docent; locatie in Utrecht an sich ok, maar liever dichter bij centraal station zodat je niet nog op de bus moet... Inhoudelijk heel goed; sluit goed aan bij mijn dagelijkse werk; fijne en deskundige docent; locatie in Utrecht an sich ok, maar liever dichter bij centraal station zodat je niet nog op de bus moet dan wel 5 km moet lopen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Marian! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Jurgen

Ik heb mijn persoonlijke doelen voor deze opleiding gehaald. Naast theorie heeft het veel bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling. De samenwerking in de groep was erg prettig en heeft hier... Ik heb mijn persoonlijke doelen voor deze opleiding gehaald. Naast theorie heeft het veel bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling. De samenwerking in de groep was erg prettig en heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen. Dit is voor en groot deel toe te schrijven aan de docent, die van het geplande programma heeft durven afwijken om onze persoonlijke doelen te verwezenlijken

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Jurgen! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Karin

Het was alleen iets meer op hoofdlijnen dan ik verwacht had. Ik had gehoopt dat er iets meer actualiteiten in zouden zitten.
De docent bracht het overigens heel levendig en op de praktijk...
De docent bracht het overigens heel levendig en op de praktijk gericht.
Ik heb een leuke dag gehad!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Karin! Fijn om te lezen dat je een leuke dag hebt gehad. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met... Bedankt voor het achterlaten van je review, Karin! Fijn om te lezen dat je een leuke dag hebt gehad. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!