ER zou nog een syllabus bij de lesmateriaal moeten zijn met de laatste updates.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De cursus is boeiend maar ook heel erg veel informatie.

De cursus is boeiend maar ook heel erg veel informatie.

Er kloppen een aantal zaken niet qua lesmateriaal. De WIGG die al is ingegaan staat niet in de boeken die we bij het examen mogen gebruiken, dus vragen daarover kunnen niet gesteld worden. in die boeken mogen we alleen kijken en verder ook niets in schrijven,
Al eerder aangegeven: HUP en LO worden ook vragen over gesteld maar die mogen we er ook niet bij hebben. in de praktijk zoek je toch ook alles op? je kan niet alle codes ed. uit je hoofd leren, dat is niet mogelijk en niet nodig.
Veel zaken gebeuren automatisch dus om dat te moeten leren en benoemen iis onnodig volgens mij.
Het lesmateriaal is dus niet helemaal up-to-date. het is dat de docent, die fantastisch is, zelf veel heeft gemaakt om er een bruikbare cursus van te maken. TOP DOCENT! die moet je houden voor deze cursus.
Locatie is top, heerlijk om makkelijk er naar toe te kunnen en zij weten daar wat dienstverlening is!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven. We hebben je opmerkingen genoteerd voor toekomstige verbeterpunten.

Milou

Fijne locatie en deskundige docent met veel ervaring uit de praktijk. En natuurlijk super lekkere lunch.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven, Milou. En wat fijn om te horen!

Martin

Matige training. Kan ook in 1 dag ipv 2. Weinig diepgang.
Tevens heel erg gericht op gemeentes/rijk. Zal deze training in ieder geval niet aanraden bij mijn collega's.

positief...
Matige training. Kan ook in 1 dag ipv 2. Weinig diepgang.

positief afsluitend: altijd wel iets van opgestoken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We nemen je opmerkingen over de training serieus, met name de suggestie voor een kortere duur en meer diepgang. Wat vervelend dat de focus op gemeentes/rijk niet goed aansloot bij je verwachtingen.... We nemen je opmerkingen over de training serieus, met name de suggestie voor een kortere duur en meer diepgang. Wat vervelend dat de focus op gemeentes/rijk niet goed aansloot bij je verwachtingen. We waarderen dat je toch positief afsluit door te benoemen dat je altijd wel iets hebt opgestoken van de training Martin!
Bestuursacademie Nederland

Erg basic. Het gaat niet echt de diepte in, maar neemt je mee in de basisbeginselen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We hebben je opmerking genoteerd voor toekomstige verbeterpunten.
Bestuursacademie Nederland

Ik ben ervan overtuigd dat de docent in kwestie veel kennis heeft van informatiebeveiliging en privacywetgeving, maar het overbrengen van die kennis laat helaas te wensen over.

Ik heb...

Ik heb meerdere online leeromgevingen gezien, maar deze behoort echt tot de mindere. De docent kan bijvoorbeeld je microfoon uitschakelen terwijl je nog aan het woord bent. Bovendien was de docent vaak zeer slecht verstaanbaar.

Het toegestuurde studieboek is prettig om te gebruiken. Het huiswerk (lesmateriaal) daarentegen was minder, aangezien er vragen waren waarop de docent geen duidelijk antwoord kon geven.

De onderwerpen sluiten grotendeels aan bij mijn beroepspraktijk, maar of ze ook goed zijn overgekomen, is een ander verhaal.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zullen je feedback zorgvuldig evalueren om verbeteringen aan te brengen, met name in de manier waarop kennis wordt overgedragen en ondersteuning wordt geboden bij het lesmateriaal.
Met...

Kyan

De lesinhoud was in eerste instantie (les 1-3) in mijn optiek té theoretisch. Daarnaast vond ik dat de docent slecht op de hoogte was van de capaciteiten van de Virtual Classroom. Het werd niet in... De lesinhoud was in eerste instantie (les 1-3) in mijn optiek té theoretisch. Daarnaast vond ik dat de docent slecht op de hoogte was van de capaciteiten van de Virtual Classroom. Het werd niet in volle benut, zoals ik het voor ogen had. Dat vind ik een gemiste kans. De docent was af en toe ook wat vaag in verhaal (onsamenhangend en soms ietwat onduidelijk).

Verder vond ik de opleiding erg goed passen bij de inhoud.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback Kyan. We hebben je opmerkingen genoteerd voor toekomstige verbeterpunten. En wat fijn om te horen dat de opleiding goed paste bij de inhoud!
Met vriendelijke...

Anjelica

Goed. Alleen het online volgen van een les is niet te doen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We nemen je opmerking over het online volgen van lessen serieus en zullen kijken naar verbeteringen voor een betere ervaring.
Bestuursacademie Nederland

De cursus was wat langdradig naar mijn mening, vooral soms het "kwijtraken" van het verhaal. De microfoom en webcam van vele studenten deden het niet (altijd).

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We hebben je opmerkingen genoteerd voor toekomstige verbeteringen!
Bestuursacademie Nederland

Het was een hele waardevolle opleiding die ook zeer praktijk gericht is. Daarnaast ook erg leuk om met de medecursisten te netwerken en ook van elkaar heel veel te leren.

Wat fijn om te horen!