Niels

Bevlogen docent. Actuelere artikelen bij de stof zou worden gewaardeerd. Lange dagen met veel woord en tekst zonder beeld kunnen met inzet van bijvoorbeeld power point en video-materiaal wat... Bevlogen docent. Actuelere artikelen bij de stof zou worden gewaardeerd. Lange dagen met veel woord en tekst zonder beeld kunnen met inzet van bijvoorbeeld power point en video-materiaal wat afwisselender gemaakt worden.

Julie

Ik ben niet tevreden over de opleiding. De opleiding kost maar liefst 4.500 euro en ik vind de prijs kwaliteit verhouding echt beneden maats. In totaal heb ik 9 lesdagen gevolgd en twee examens... Ik ben niet tevreden over de opleiding. De opleiding kost maar liefst 4.500 euro en ik vind de prijs kwaliteit verhouding echt beneden maats. In totaal heb ik 9 lesdagen gevolgd en twee examens gehad, voor dat bedrag kun je een hele opleiding aan de universiteit volgen. Daarnaast vond ik het eerste deel (fysieke leefomgeving) heel theoretisch waar vooral gewoon klip en klare sheets werden gedeeld in de leeromgeving en werden deze opgenoemd. Het tweede deel (effectief adviseren) heb ik gekozen omdat ik het lastig vind om te presenteren, echter kwam dit totaal niet terug in de cursus en ging het enkel om een schrijfopdracht. Kortom, ik heb er weinig van geleerd.
Ik vind het fijn dat ik nu een papiertje heb maar kan er helaas vrijwel niets van toepassen in de praktijk, erg jammer en zonde van het geld.

De docent was heel doelgericht en bijzonder coöperatief.

De docent is kundig en vriendelijk, maar deze training is niet voor juristen zoals wel was aangegeven in de omschrijving. Dit is voor mensen die werkzaam zijn in het verzekeringswezen bij de... De docent is kundig en vriendelijk, maar deze training is niet voor juristen zoals wel was aangegeven in de omschrijving. Dit is voor mensen die werkzaam zijn in het verzekeringswezen bij de gemeenten/overheid. Sluit niet aan bij mijn praktijk als jurist, biedt onvoldoende nieuwe inzichten en jurisprudentie inzake bijvoorbeeld aansprakelijkheid (dag 2).

Opleiding bijna afgerond. Interessant en erg leerzaam. Voor mij een nieuw gebied.

Heel erg jammer dat het niet fysiek plaats kon vinden.
Weinig ruimte voor onderling sparren en situaties onderling te bespreken en vergelijken.

Over het algemeen tevreden met docent; vrolijk en bekwaam. Goede ervaring in beleid. Online lesomgeving is niet interactief en werkte vaak niet goed, technisch gezien. Hierdoor waren we veel tijd... Over het algemeen tevreden met docent; vrolijk en bekwaam. Goede ervaring in beleid. Online lesomgeving is niet interactief en werkte vaak niet goed, technisch gezien. Hierdoor waren we veel tijd kwijt aan het geluid en beeld en om dat aan de praat te krijgen. Zonde van tijd en vaak ook frustrerend als je dat moet doen/moet toekijken/wachten tot dat geregeld is. Wel fijn om online mee te doen, bijvoorbeeld bij ziekte of gezien de huidige omstandigheden. Verder zat ik in een groep met veel gemeente medewerkers, hierdoor werden casussen ed. vaak toegepast op de situatie van hen. I.P.V. in algemeenheid besproken. Sommige gemeentelijke trajecten kende ik niet bijvoorbeeld, dat is jammer. Verder was het soms vervelend dat als iemand feedback vroeg naar stukken/momenten uit eigen privé werkzaamheden, dat daar soms heel lang op werd ingegaan door docent en anderen hierop moesten wachten en moesten toekijken. Dit kan best in privé tijd of per mail.

Milly

De technische voorzieningen waren erg slecht, de docent heeft telefonisch contact opgenomen met de servicedesk en daarbij zijn microfoon aan laten staan, zodat de leerlingen dit allemaal hoorden.... De technische voorzieningen waren erg slecht, de docent heeft telefonisch contact opgenomen met de servicedesk en daarbij zijn microfoon aan laten staan, zodat de leerlingen dit allemaal hoorden. Dit vond ik vreemd. Ik merkte dat de leraar nogal prikkelbaar was. De lessen waren vroeg afgelopen, 1 maal om 15.30 uur en 1 maal om 14.30 uur. Door de slechte technische voorzieningen was er al veel tijd verloren en dan ook nog 2 dagen korter les. De blijven er niet veel uren over om echt les te krijgen. En er werd onvoldoende door de leraar naar het eigen materiaal gekeken. En we kregen 2 mappen thuis gestuurd, die niet werden behandeld, maar naslagwerk was. Ik ben niet tevreden over de cursus.

Jaël

Ik vond de online cursus niet volgens verwachting. Het is een erg onhandig en omslachtig online programma waar we mee moesten werken. Dat is aan de kant van de organisatie een aandachtspunt. Er is... Ik vond de online cursus niet volgens verwachting. Het is een erg onhandig en omslachtig online programma waar we mee moesten werken. Dat is aan de kant van de organisatie een aandachtspunt. Er is veel tijd verloren gegaan door camera's die het niet deden of microfoons die ruisten. Ik vind dat echt onbelangrijk en jammer voor degene die er last van hebben maar de cursus had gewoon door kunnen gaan met de camera's uit. Dat is een aandachtspunt voor de leidinggevende. Ik vond het jammer dat we cursus materiaal hebben ontvangen maar we daar niet mee hebben gewerkt. Ik vind het jammer dat we op beide cursusdagen eerder gestopt zijn. Op de tweede cursus dag zelfs 2 uur eerder. Er is betaald voor 2 volle cursusdagen en dat hebben wij niet gekregen.