Wendy

De lessen en het door de docent aangereikte materiaal zijn goed. Ik zou een syllabus als naslagwerk wel prettig vinden.

Evelyn

Waanzinnig leuke en leerzame opleiding als je (nog niet zo lang) medewerker Kabinetszaken bent of in aanloop er naartoe. Aanrader!

Sharmila

Fantastische leraar, Veel geleerd, wel kort, maar zeker veel geleerd wat ik in de praktijk zal toepassen

Docent is zeer kundig, stimuleert vragen en interactie en weet met kennis te reageren op zaken die daaruit voort komen (ook als deze buiten scope van het betreffende lesblok vallen). Afwisselende... Docent is zeer kundig, stimuleert vragen en interactie en weet met kennis te reageren op zaken die daaruit voort komen (ook als deze buiten scope van het betreffende lesblok vallen). Afwisselende werkvormen. In drie lesdagen worden alle relevante onderwerpen grondig behandeld, terwijl er ook regelmatig ruimte is voor een korte pauze. Aan het eind van de dag nog steeds energie. Lokatie verdient wat mij betreft een 10 met een griffel: bereikbaarheid, faciliteiten, catering, vriendelijkheid medewerkers.

Aline

De onderdelen 'Speech' en 'Evenementen en Protocol' waren bijzonder leerzaam. Er staan twee gepassioneerde docenten voor de groep die je helemaal meenemen in hun verhaal.
Het onderdeel...
Het onderdeel 'Koninklijke Onderscheidingen' was ondanks de zeer interessante materie wat saai naast de eerstgenoemde onderdelen. Het zou helpen als er wat meer actie gevraagd zou worden, zoals het invoeren van informatie in 'Lint'.

Een hele fijne opleiding vooral door deskundigheid en wijze van lesgeven docent en de fijne groep medestudenten.
Heb nu weer handvatten voor de praktijk en natuurlijk ontwikkelpunten omdat je nu eenmaal nooit uitgeleerd bent.

Arnold

Prima, ik zou meer toespitsing op gemeente/overheid in het algemeen en minder bedrijfsleven ervaring willen zien.
In de praktijk komt het voor dat je geen geld of goede organisatie hebt, je...
In de praktijk komt het voor dat je geen geld of goede organisatie hebt, je kan het ook niet terugleggen en de opdrachtgever heeft geen goed beeld van de inhoud en werkzaamheden. Hoe ga je dan te werk.... Verder goede informatie gekregen over wat is programmamanagment, wat is projectmanagment, hoe pak je zaken aan....

Dirk Jan

De opleiding was bruikbaar om mijn kennis uit te breiden en meer houvast in mijn werk te krijgen. Wel vond ik de materie (in de les en in de boeken) niet altijd even diepgaand. Het bleef redelijk... De opleiding was bruikbaar om mijn kennis uit te breiden en meer houvast in mijn werk te krijgen. Wel vond ik de materie (in de les en in de boeken) niet altijd even diepgaand. Het bleef redelijk oppervlakkig, terwijl er wel relatief ervaren ambtenaren aan de trainingen deelnamen. Wellicht kan hier een betere afstemming gevonden worden.

Daniëlla

Twee informatieve, leerzame, gezellige dagen afgesloten. De docente had door jarenlange ervaring kennis van zaken en wist overal een antwoord op. Met veel plezier deelgenomen.