Ik vind het een heel interessante opleiding en zie ook dat dat ik het nu al gebruik in mijn werk. Alleen weet ik niet of ik de eindopdracht goed zal maken. Het staat best ingewikkeld beschreven. Al... Ik vind het een heel interessante opleiding en zie ook dat dat ik het nu al gebruik in mijn werk. Alleen weet ik niet of ik de eindopdracht goed zal maken. Het staat best ingewikkeld beschreven. Al maakt de docente heel veel goed door vooral met voorbeelden uit de praktijk te komen.
Het boek vond ik niet zo fijn. Veel taaie stof terwijl het volgens mij best overzichtelijker kan.

Meerdere cursisten van zelfde organisatie. Kregen in begin veel ruimte waardoor ook veel off-topic gesprekken gedeeld werden.

Helder lesmateriaal en fijne locatie. Het boek dat we gebruiken, is toegankelijk en heel nuttig. De moduleopdracht is voor velen wat onduidelijk.
De invulling van de trainingsdagen kon voor...
De invulling van de trainingsdagen kon voor mij wel wat leerzamer en sneller. Iedere keer moesten we de gelezen hoofdstukken uit het boek samenvatten en presenteren. Ik had liever gehad dat we tijdens de les meer de diepte in zouden gaan. Ook bespraken we telkens het project/moduleopdracht van iedereen. Dan moest je dus uren naar anderen luisteren. Normaliter is dit nuttig, maar het duurde veél te lang. Kortom, de trainingsdagen hadden veel efficiënter en energieker gekund.

Voor mij werkte de online omgeving echt niet. Teveel haperingen etc.

Michiel

Dag 1: Ruimte was veel te klein voor de hoeveelheid deelnemers. Werd te warm. Met raam open geraas van de snelweg. Verder: Alle cursisten vanuit heel het land op tijd aanwezig, alleen de docent kwam... Dag 1: Ruimte was veel te klein voor de hoeveelheid deelnemers. Werd te warm. Met raam open geraas van de snelweg. Verder: Alle cursisten vanuit heel het land op tijd aanwezig, alleen de docent kwam veel te laat (1,5 uur?).
Dag 2: Alles goed geregeld.
Dag 3: Ruimte goed, locatie goed, lunch en versnapering matig.

De trainster was top en het sloot goed aan bij de praktijk. De locatie en dan met name de lunchruimte (aantal plekken) minder.

Lars

Deze cursus biedt goede lesmateriaal aan, maar maakt hier in de lessen slechts beperkt gebruik van. Er werd gezegd dat je zowel met de theorie als je eigen beleidsstuk bezig zou gaan. Dit is was in... Deze cursus biedt goede lesmateriaal aan, maar maakt hier in de lessen slechts beperkt gebruik van. Er werd gezegd dat je zowel met de theorie als je eigen beleidsstuk bezig zou gaan. Dit is was in mijn beleving niet helemaal waar. Het ging met name over de theorie en zo nu en dan konden cursisten feedback op elkaars stukken geven. Het is een prima cursus die een stuk beter wordt als je veel initiatief neemt en je goed inleest.

Haley

De kwaliteit van de oefenvragen en de slides is erg slecht. De docent gaf enthousiast les en zorgde voor leuke afwisseling. De inhoud van de opgaves klopt vaak niet, net als de uitwerkingen. Er... De kwaliteit van de oefenvragen en de slides is erg slecht. De docent gaf enthousiast les en zorgde voor leuke afwisseling. De inhoud van de opgaves klopt vaak niet, net als de uitwerkingen. Er staan enorm veel fouten in de slides (taalkundig).

Silvia

De informatie voor de lessen was wat lastig te vinden. Dit oa omdat de leraar fijne en praktijkgerichte casussen had toegevoegd. Deze waren zeker een goede aanvulling maar daardoor stond het... De informatie voor de lessen was wat lastig te vinden. Dit oa omdat de leraar fijne en praktijkgerichte casussen had toegevoegd. Deze waren zeker een goede aanvulling maar daardoor stond het materiaal op verschillende plekken.
Daarnaast was het voor mij erg ver reizen. Ik woon in Franeker en doordat de training in Amsterdam uitviel, was er alleen keuze uit Arnhem, Eindhoven en Den Haag. Hierdoor was de reistijd langer dan de cursus.

De groep was erg fijn en de leraar bracht het op een prettige manier waardoor 'saaie stof' toch luchtig te behappen was en er regelmatig gelachen werd. Voor mij was de training een goede basis voor mijn werk. Het punt financien had iets uitgebreider gemogen.