Harold

Ik heb meerdere cursussen gevolgd gericht op beleid. De docenten en lessen zijn erg goed. Helaas is de bestuursadcademie zelf slecht bereikbaar en zijn er kleine regels. Zo dien je bij bezwaar over... Ik heb meerdere cursussen gevolgd gericht op beleid. De docenten en lessen zijn erg goed. Helaas is de bestuursadcademie zelf slecht bereikbaar en zijn er kleine regels. Zo dien je bij bezwaar over een cijfer zelf 75 euro extra te betalen. Dat is niet wat je verwacht van een professionele organisatie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Beste Harold,
Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback.
Beste Harold,
Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback.
We vinden het jammer dat wij op een aantal punten niet hebben aangesloten bij jouw verwachtingen. Jouw persoonlijke ervaring als student is voor ons waardevolle informatie en nemen we graag mee in de optimalisering. We nemen op korte termijn graag nog contact met je op voor meer toelichting op jouw feedback.
Bestuursacademie Nederland

Arno van Alebeek / gemeente Meierijstad

Ik heb de cursus Financiële Aspecten van Subsidieverlening gevolgd. Door het gebruik van eigen praktijkvoorbeelden heb ik veel aan de cursus gehad. Complimenten aan de docente. Veel kennis en haar... Ik heb de cursus Financiële Aspecten van Subsidieverlening gevolgd. Door het gebruik van eigen praktijkvoorbeelden heb ik veel aan de cursus gehad. Complimenten aan de docente. Veel kennis en haar enthousiasme maakte het ook nog eens leuk. De accommodatie waar de cursus gegeven werd, is ook top.

L. Noorlander

Ik heb de Basistraining Milieuwetgeving gevolgd. Een hele interessante cursus met enthousiaste docenten.

Bianca

Goede opleiding. Duidelijke uitleg. goed toe te passen bij de dagelijkse werkzaamheden

Gemeente Maassluis

BABSen-training was zeer leerzaam en informatief; Leuk om te zien hoe iedereen het toch op zijn eigen manier doet.
Veel van geleerd en leuk contact aan over gehouden. Docent was goed.

Rudolf Botma

De training was goed, de planning van de bijeenkomsten niet. De eerste twee bijeenkomsten waren vlak op elkaar, daarna een tijdje niets en dan weer een bijeenkomst. Dit had veel beter gekund.

Ik heb de leergang Operationeel Management voor Coördinatoren en Teamleiders gevolgd en heb daar met plezier aan deelgenomen. Goede afwisseling van theorie en praktijkopdrachten en een goede trainer... Ik heb de leergang Operationeel Management voor Coördinatoren en Teamleiders gevolgd en heb daar met plezier aan deelgenomen. Goede afwisseling van theorie en praktijkopdrachten en een goede trainer en mooie locatie.

Veel van geleerd.