Jeroen

Lesmateriaal kan mijn inziens digitaler. Gewoon in de leeromgeving. Lesinhoud is altijd even zoeken met een gevarieerde groep personen. Het voldeed in ieder geval aan mijn verwachtingen.
Lesmateriaal kan mijn inziens digitaler. Gewoon in de leeromgeving.
Docent was kundig en zeer ervaren. Dat is altijd prettig.
Voor mij en velen anderen is de maandag geen fijne voor een dergelijke training. Ik denk dat met een woensdag er veel blije gezichten ontstaan.

Gerben

Het lesmateriaal zat nogal rommelig in elkaar. Wel goede artikelen maar het zat in het begin door elkaar en met dubbele stukken. Tabbladen per lesdag zou ook een verbetering zijn.
De opleiding...
De opleiding heeft veel opgeleverd door de zeer ervaren docent en de goed medestudenten die veel leuke casussen inbrachten.

Ik vond het leuk om kennis te maken met de beleidswereld, maar vond de cursus erg veel algemeenheden bevatten die niet per se toegespitst waren op 'beleid'. Daardoor miste ik wat uitdaging. Ik had... Ik vond het leuk om kennis te maken met de beleidswereld, maar vond de cursus erg veel algemeenheden bevatten die niet per se toegespitst waren op 'beleid'. Daardoor miste ik wat uitdaging. Ik had er meer van verwacht. De docent was op zich goed, maar gaf erg veel en lange voorbeelden die niet altijd even scherp waren en soms nét de plank missloegen.

Ferdy

Het volgen van de opleiding heeft mij nieuwe handvatten opgeleverd, waarmee ik goed mijn gemaakte stukken mee kan checken. De virtual classroom kan zeker nog verbeteren in het gebruik van camera's... Het volgen van de opleiding heeft mij nieuwe handvatten opgeleverd, waarmee ik goed mijn gemaakte stukken mee kan checken. De virtual classroom kan zeker nog verbeteren in het gebruik van camera's en andere kleine onderdelen.

Ik had niet direct verwacht dat deze cursus mij zoveel zou opleveren, maar ik kon het direct toepassen. Ik vond de docent, Gea, ook bijzonder professioneel. Ze wist veel van de materie, ook hoe je... Ik had niet direct verwacht dat deze cursus mij zoveel zou opleveren, maar ik kon het direct toepassen. Ik vond de docent, Gea, ook bijzonder professioneel. Ze wist veel van de materie, ook hoe je les geeft (af en toe een energieboost, of zelf aan de slag) en deed het allemaal alsof het haar van nature afgaat.
De verwarring zat alleen in de catering: 1 keer geen lunch, de 3e keer weer wel lunch, en vooraf een brief dat er geen koffie/thee zou zijn, wat er dan gelukkig wel was.

Femke

Goede en duidelijke docente. Er was ruimte voor eigen inbreng, vragen en feedback. Dit werd ook actief opgepakt door de docente. De Bestuursacademie heeft zichtbaar moeite om de online lesomgeving... Goede en duidelijke docente. Er was ruimte voor eigen inbreng, vragen en feedback. Dit werd ook actief opgepakt door de docente. De Bestuursacademie heeft zichtbaar moeite om de online lesomgeving in te richten. Het inloggen en vastlopen van de lesomgeving was een groot frustratiepunt. Dit kwam iedere les terug en is zeker voor verbetering vatbaar. Andere systemen als Zoom of MS Teams zijn mijns inziens beter ingericht op de gehanteerde groepsgrootte.

Dianne

De virtuele omgeving is even wennen, ondanks dat zijn de lessen goed te volgen. Ook is er ruimte om in een chatbox in kleine groepjes te sparren. Tempo, inhoud en docent, alles prima.

Sylvia

Lesinhoud was goed en op een heel prettige manier gegeven. Fijne interactie tussen trainer en deelnemers. Jammer dat de training alleen op dinsdag gegeven wordt en dan precies op de dinsdagen waarop... Lesinhoud was goed en op een heel prettige manier gegeven. Fijne interactie tussen trainer en deelnemers. Jammer dat de training alleen op dinsdag gegeven wordt en dan precies op de dinsdagen waarop ik aan het eind van de middag een overleg heb waar ik bij moest zijn.
De communicatie van de bestuursacademie over de trainingslocatie en aan/afwezigheid van voorzieningen was erg verwarrend.

Nihat

Leuke en leerzame training. De opleiding heeft mij nieuwe inzichten gegeven en handvatten gereikt. Ik zal mijzelf voortaan bewuster bezig houden met taal.

Harold

Nuttige training welke mij diverse nieuwe inzichten heeft gegeven. Leuke groep, leuke docent. Heel blij dat ik na maanden weer real life contact had met vakgenoten. Een verademing na al dat digitaal... Nuttige training welke mij diverse nieuwe inzichten heeft gegeven. Leuke groep, leuke docent. Heel blij dat ik na maanden weer real life contact had met vakgenoten. Een verademing na al dat digitaal contact. Lunch ook zeer goed!