Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Monique Bosman

Heel goed geholpen en bijgestaan

Goed begeleid en gerustgesteld

Weet ik niet

Elisa & Neville

Wat een gouden vent is Frank! Hij heeft ons veilig van de vluchtstrook gehaald, stukje verderop gebracht waar we konden tanken #legetank en ons wat geleerd wat te doen met pech langs de weg. Frank... Wat een gouden vent is Frank! Hij heeft ons veilig van de vluchtstrook gehaald, stukje verderop gebracht waar we konden tanken #legetank en ons wat geleerd wat te doen met pech langs de weg. Frank nogmaals super bedankt!!

Super!!!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

In onze situatie geen tips of opmerkingen

Desiree

Top!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ik werd geholpen door Richard. Iemand die je op je gemak stelt en tot het einde bij de leenauto erbij is gebleven. Wat ik erg fijn vond na de aanrijding, want was de eerste keer en was alleen. Ook... Ik werd geholpen door Richard. Iemand die je op je gemak stelt en tot het einde bij de leenauto erbij is gebleven. Wat ik erg fijn vond na de aanrijding, want was de eerste keer en was alleen. Ook bij het depot super goed geholpen en is snel gegaan. Erg behulpzaam!

Niets!

Gijs Holthof

Ik ben heel dankbaar, ook al is het een K*T situatie. Had het niet beter kunnen treffen met Frank.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Frank heeft mij enorm goed geholpen. Frank is echt iemand waar je hoop van krijgt in de mensheid. Iemand die een extra stap zet, iemand die meer doet dan wat hij hoeft te doen. Frank heeft nog... Frank heeft mij enorm goed geholpen. Frank is echt iemand waar je hoop van krijgt in de mensheid. Iemand die een extra stap zet, iemand die meer doet dan wat hij hoeft te doen. Frank heeft nog geregeld dat de tijdelijke leenauto bij bergnet geregeld is.

Ben Frank mega dankbaar voor zijn hulp.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Precies dit blijven doen wat je doet. Value

Bg beheer bv

Heel goed kwam super netjes op afgesproken tijd

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De heer Frans heeft ons super geholpen

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Niets deze man doet het met veel plezier

Kappelle

Ik stond bij de stoplichten voor de N201 vanuit de A-2 stil met mijn elektrische auto die helemaal niets meer deed, toevallig kwam Bergnet net voorbij, Tino was de chauffeur, complimenten aan hem... Ik stond bij de stoplichten voor de N201 vanuit de A-2 stil met mijn elektrische auto die helemaal niets meer deed, toevallig kwam Bergnet net voorbij, Tino was de chauffeur, complimenten aan hem voor de snelle en accurate actie. Ik ben ongevraagd echt goed geholpen! Tino, nogmaals bedankt.

n.v.t.

J.A. Jekel (Johan)

Uitstekend!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Vriendelijkheid; Mee denken; service; Vakbekwaamheid....

Niet nodig.

André

Als prima

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De efficiëntie! Medewerker (Robert uit Ermelo) had alvast vervangend vervoer meegenomen.

Geen!

Astrid Timmerhuis

Uitstekend

Snel, vriendelijk, kundig

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

vanochtend ben ik supersnel, bijzonder vriendelijk en met humor geholpen door uw medewerker. Al snel kon ik met een glimlach weer op pad!
1 tip: bij vraag of voertuig netjes was toevoegen...
1 tip: bij vraag of voertuig netjes was toevoegen “nvt” want ik heb het voertuig niet van binnen gezien

Maaike Toren

Super snel en professioneel geholpen

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Vriendelijkheid, vakbekwaamheid, advies en de hulp die verleend is

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Bij mij niks , want ik ben zeer tevreden over de geboden hulp