Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

R. ter Neuzen

Uitstekend

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Professioneel en kundig personeel.Heel hulpvaardig en meedenkend. Hele scherpe en snelle service en communicatie.

B.Argelo

Perfect

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

snelle aankomst , vriendelijkheid chauffeur, i,v,m geen goede accu aanwezig, is de auto meegenomen naar schepenbergweg
en daar snel van een nieuwe accu voorzien.

blijf zo door gaan

neax

Erg snel ter plaatse na ons ongeval op de A9. Zeer netjes geholpen met het slepen van de beide voertuigen. Vervolgens ook met de uitleg wat de vervolgstappen waren om alles netjes af te ronden.

René den Ouden

Vandaag geholpen door PETER. op de A1 richting Amersfoort. Top gozer. Heeft me uitmuntend geholpen. En veel moeite gedaan om me te helpen. Dank je wel Peter.

Zeer goed

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Geen ik ben goed geholpen.

Willemse

Na een stevige aanrijding vanaf achteren was Bergnet snel ter plaatse. Een vriendelijke afhandeling en berging (incl. hulp bij het invullen van de schadeformulier met de Duitse tegenpartij) en de... Na een stevige aanrijding vanaf achteren was Bergnet snel ter plaatse. Een vriendelijke afhandeling en berging (incl. hulp bij het invullen van de schadeformulier met de Duitse tegenpartij) en de vervangende auto stond al klaar. Met slechts een klein uur vertraging alsnog op de bestemming aangekomen; ongelooflijk!

Vriendelijk, adequaat, duidelijk

Zeer vriendelijke en professioneel.
Medewerkers vestiging Amsterdam zijn zeer nette mensen.

Klantvriendelijk.

Blijf zo door gaan.

Super service van Simon. Niks was teveel en hij heeft mij super geholpen waardoor ik weer snel verder kon. Bedankt Simon!

Ook voor de klant!

Paul

Top service! Echt super klantvriendelijk en snel geholpen. Richard was service van moment 1 tot een kopje thee tijdens het wachten op vervangend vervoer!

Zie boven!

P

Snel ter plaatse en super god hulp en begeleiding

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg. Niks was te veel. Veel geregeld is uit handen genomen. Gewoon top!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Als iedereen zo werkt en behulpzaam is als Nathan dan hebben jullie een perfect team van mensen!

Dita van Dijk

Zeer goed geholpen door Henk Duwel. De auto stond met pech op een pikdonkere, overvolle parkeerplaats. Nauwelijks ruimte om te manoeuvreren met de grote aanhanger. Met groot geduld en vakmanschap... Zeer goed geholpen door Henk Duwel. De auto stond met pech op een pikdonkere, overvolle parkeerplaats. Nauwelijks ruimte om te manoeuvreren met de grote aanhanger. Met groot geduld en vakmanschap toch gelukt er vandaan te komen. Het mankement kon niet worden verholpen maar op zeer prettige wijze zijn zowel wijzelf alsook de auto weer thuis gekomen. Met dank aan Henk Duwel.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Korte wachttijd. Vakkundig en zeer klantvriendelijk.