Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Stefan de With

Altijd rustig en behulpzaam

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Het thuisbrengen door de chauffeur

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Oplossing vinden voor het meenemen van een auto uit een parkeergarage.

Kranenburg

Fijn en een aardige man die de auto kwam halen

Chauffeur was aardig

Niets

Agnes Koudenburg

Een dikke 10!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Op woensdagavond 26 juli kreeg ik op de A9 een klapband. Ik stond erg gevaarlijk, op de verdeel strook van 2 rijbanen. Belde 112, en binnen no time stond medewerker Frank bij mijn raam. Met een... Op woensdagavond 26 juli kreeg ik op de A9 een klapband. Ik stond erg gevaarlijk, op de verdeel strook van 2 rijbanen. Belde 112, en binnen no time stond medewerker Frank bij mijn raam. Met een collega en een auto het verkeer met waarschuwingen te attenderen kon ik veilig instappen in de auto ambulance en werd met auto op een veilige plek afgezet. Het zou nog erg lang duren voor de ANWB tijd had ( enkele uren) en Frank die gaf aan, ik heb wel even tijd en ga je helpen. Vakkundig werd de reserve band en toe behoren verwisseld. Ik was en ben enorm blij dat het allemaal zo professioneel verliep en dat Frank mij hielp in deze vervelende situatie. Super bedankt Frank, je bent een kei! Een bedrijf met hart voor de zaak! Efficiënte en een groot hart, gaat dus ook in deze tijd nog steeds samen! Mvg, Agnes koudenburg

Alles was perfect!

Nina

Behulpzaam en snel

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Werd vriendelijk en snel geholpen na aanrijding, met duidelijke uitleg over de vervolgstappen. Ook taxi werd direct geregeld om naar huis gebracht te worden.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

lang gewacht op taxi (totaal 2u), maar toen ik belde om te vragen waar deze bleef werd ik direct geholpen

Robin

Heel fijn! Ik stond met een lekke band aan de snelweg en werd gespot door een collega (Peter) van jullie die mij binnen 5 minuten daar heeft weggehaald. Vervolgens heeft hij uit zichzelf mijn... Heel fijn! Ik stond met een lekke band aan de snelweg en werd gespot door een collega (Peter) van jullie die mij binnen 5 minuten daar heeft weggehaald. Vervolgens heeft hij uit zichzelf mijn reserveband er op gezet. Dit scheelde mij veel kosten en daardoor kon ik snel doorrijden. Zeer dankbaar:)

Zie eerdere comment

Geen suggesties

Anouk

Wij zijn vanavond geholpen door Frank van Bergnet. Een uiterst vriendelijke en correcte man. Enorm behulpzaam en ondanks de enorme pech voelden wij ons veilig en geholpen voor zover dit mogelijk was... Wij zijn vanavond geholpen door Frank van Bergnet. Een uiterst vriendelijke en correcte man. Enorm behulpzaam en ondanks de enorme pech voelden wij ons veilig en geholpen voor zover dit mogelijk was op dat moment.

Vriendelijkheid en behulpzaam

Geen suggesties

Job

Fantastische service, snel veilig en uiterst vriendelijk

Zeer goed

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Als je met chauffeurs als Rody werkt dan hebben jullie de top bereikt!

Irma Lubrecht

Geweldig!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ik stond met een kapotte linkerachterhand langs de N200 in Amsterdam rond 16:00u (druk!). De berger was er binnen een half uurtje en heeft naast het verplaatsen van de auto naar een veilige locatie,... Ik stond met een kapotte linkerachterhand langs de N200 in Amsterdam rond 16:00u (druk!). De berger was er binnen een half uurtje en heeft naast het verplaatsen van de auto naar een veilige locatie, ook nog eens het wiel verwisseld!
Super service! Dank je wel, Frank!

Aksular

Communicatie kan beter. sta al meer dan 25 minuten in de wacht..

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

meer ingericht op autotransport dan op transport van motoren, mijn motor had een lekker band. Klassieke motor met diagonaal band, dus zeer slappe wangen. Men wilde de motor gewoon op de wagen... meer ingericht op autotransport dan op transport van motoren, mijn motor had een lekker band. Klassieke motor met diagonaal band, dus zeer slappe wangen. Men wilde de motor gewoon op de wagen rijden. Band met binnenband, dus erg onzorgvuldig. Hebben meer hulpmiddelen nodig voor motoren.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Zie boven, meer equipe zijn voor het bergen van motoren

Romeo

Positief

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Geholpen door Frank, hij was duidelijk en meedenkend

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

In mijn geval geen verbeterpunten