Fijn en een aardige man die de auto kwam halen

Chauffeur was aardig

Niets

Agnes Koudenburg

10/10

Een dikke 10!

Op woensdagavond 26 juli kreeg ik op de A9 een klapband. Ik stond erg gevaarlijk, op de verdeel strook van 2 rijbanen. Belde 112, en binnen no time stond medewerker Frank bij mijn raam. Met een... Op woensdagavond 26 juli kreeg ik op de A9 een klapband. Ik stond erg gevaarlijk, op de verdeel strook van 2 rijbanen. Belde 112, en binnen no time stond medewerker Frank bij mijn raam. Met een collega en een auto het verkeer met waarschuwingen te attenderen kon ik veilig instappen in de auto ambulance en werd met auto op een veilige plek afgezet. Het zou nog erg lang duren voor de ANWB tijd had ( enkele uren) en Frank die gaf aan, ik heb wel even tijd en ga je helpen. Vakkundig werd de reserve band en toe behoren verwisseld. Ik was en ben enorm blij dat het allemaal zo professioneel verliep en dat Frank mij hielp in deze vervelende situatie. Super bedankt Frank, je bent een kei! Een bedrijf met hart voor de zaak! Efficiënte en een groot hart, gaat dus ook in deze tijd nog steeds samen! Mvg, Agnes koudenburg

Alles was perfect!

Nina

9/10

Behulpzaam en snel

Werd vriendelijk en snel geholpen na aanrijding, met duidelijke uitleg over de vervolgstappen. Ook taxi werd direct geregeld om naar huis gebracht te worden.

lang gewacht op taxi (totaal 2u), maar toen ik belde om te vragen waar deze bleef werd ik direct geholpen

Robin

10/10

Heel fijn! Ik stond met een lekke band aan de snelweg en werd gespot door een collega (Peter) van jullie die mij binnen 5 minuten daar heeft weggehaald. Vervolgens heeft hij uit zichzelf mijn... Heel fijn! Ik stond met een lekke band aan de snelweg en werd gespot door een collega (Peter) van jullie die mij binnen 5 minuten daar heeft weggehaald. Vervolgens heeft hij uit zichzelf mijn reserveband er op gezet. Dit scheelde mij veel kosten en daardoor kon ik snel doorrijden. Zeer dankbaar:)