Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Anetti

Gisteren ben ik op een hele professionele manier geholpen door Michael. Dankzij hem kon ik toch nog veilig aankomen op mijn werk. Mijn complimenten!

Zeer goed

X

Melissa Sinanoglu

Gisteren ben ik op een hele professionele en goeie manier geholpen door Kees Cremers. Mijn complimenten!

Behulpzaam

Ralph Engelenburg / Aannemers bedrijf Kramer-groep

Ben zeer vriendelijk,professioneel en snel geholpen dankzij Henk Duwel en zijn voorganger de Rijkswaterstaat.Trots op deze hulp verlening waar Nederland nooit over mag klagen.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Alles ! was gewoon leuk om pech te hebben

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Begreep een beetje personeel tekort dus misschien daar meer aandacht aan besteden.Het wordt tenslotte steeds drukker en hoop niet te kosten van deze hard werkende mannen.

Hans Waardenburg

Bovenstebest

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snelheid en samenwerking. Loek van de Kamp van Bergnet is vriendelijk, beleefd en deskundig. Voor we het wisten stond onze auto op de trailer en werden wij, in overleg met de pechhulp van Toyota,... Snelheid en samenwerking. Loek van de Kamp van Bergnet is vriendelijk, beleefd en deskundig. Voor we het wisten stond onze auto op de trailer en werden wij, in overleg met de pechhulp van Toyota, keurig afgeleverd bij de Toyota dealer in Naarden. Ons probleem werd daar deskundig en snel opgelost. Wij zijn onder de indruk over de samenwerking tussen Rijkswaterstaat, Koninklijke Marechaussee, Bergnet en Toyota. Loek en alle andere betrokkenen maakten het mogelijk dat wij binnen het uur onze reis konden voortzetten. Allen hartelijk bedankt!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Weinig want het is al top

jannij

Fantastisch

zeer hulpvaardige medewerker

alles prima geregeld

jannij stam

Super goed

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

heel vriendelijke en behulpzame medewerker

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

geen opmerkingen. ik ben heel blij dat ik bij Route Mobiel ben aangesloten

Andries Meijerink

niets

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Stel een een goede klachtenprocedure is

Reactie Bergnet:

Wat vervelend dat u ontevreden bent. We hebben gezien dat uw klacht over het wassen van de leenauto gaat. Wellicht was u niet op de hoogte van het feit dat de autoverhuurmaatschappij voorwaarden... Wat vervelend dat u ontevreden bent. We hebben gezien dat uw klacht over het wassen van de leenauto gaat. Wellicht was u niet op de hoogte van het feit dat de autoverhuurmaatschappij voorwaarden stelt aan de manier waarop een leen- of huurauto moet worden ingeleverd? Wij voeren die voorwaarden in opdracht uit.
Vervangend vervoer moet afgetankt en (van binnen en buiten) gereinigd worden ingeleverd. Zo zorgt u ervoor dat de berijder na u, óók gebruik kan maken van een schone auto.
Door u te verzoeken de auto even door de wasstraat te rijden, hebben wij u willen behoeden voor een factuur van de autoverhuurmaatschappij wegens het niet schoon inleveren van de leenauto.
Een klacht indienen kan via bergnet.nl/contact. Wij zien de foto's graag tegemoet.

Super goed

behulpzaamheid, vriendelijkheid en uitleg

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Misschien een controle of de vrijwaring van het afgevoerde voertuig is afgegeven.

Wim

Zeer goed. Deskundig en vrolijk

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ik ben geholpen door Henk Mostert. Een vrolijke man, neemt geen blad voor de mond, zeer behulpzaam en duidelijk een vakman in hart en nieren. Top geholpen door hem. Hij was er eerder dan de gemelde... Ik ben geholpen door Henk Mostert. Een vrolijke man, neemt geen blad voor de mond, zeer behulpzaam en duidelijk een vakman in hart en nieren. Top geholpen door hem. Hij was er eerder dan de gemelde wachttijd.

Jullie doen het goed.

Vriendelijk, professioneel en snel