Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

P

Snel ter plaatse en super god hulp en begeleiding

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg. Niks was te veel. Veel geregeld is uit handen genomen. Gewoon top!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Als iedereen zo werkt en behulpzaam is als Nathan dan hebben jullie een perfect team van mensen!

Dita van Dijk

Zeer goed geholpen door Henk Duwel. De auto stond met pech op een pikdonkere, overvolle parkeerplaats. Nauwelijks ruimte om te manoeuvreren met de grote aanhanger. Met groot geduld en vakmanschap... Zeer goed geholpen door Henk Duwel. De auto stond met pech op een pikdonkere, overvolle parkeerplaats. Nauwelijks ruimte om te manoeuvreren met de grote aanhanger. Met groot geduld en vakmanschap toch gelukt er vandaan te komen. Het mankement kon niet worden verholpen maar op zeer prettige wijze zijn zowel wijzelf alsook de auto weer thuis gekomen. Met dank aan Henk Duwel.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Korte wachttijd. Vakkundig en zeer klantvriendelijk.

10+++

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Simon Florisson hielp mij met mijn lege accu en begreep dat er direct een nieuwe in mijn auto gezet moest worden en hij stelde voor naar de dichtstbijzijnde Gamma te gaan. Zo gezegd , zo gedaan.... Simon Florisson hielp mij met mijn lege accu en begreep dat er direct een nieuwe in mijn auto gezet moest worden en hij stelde voor naar de dichtstbijzijnde Gamma te gaan. Zo gezegd , zo gedaan. Fantastisch deze manier van werken> 10++

—

Reginald Wilders

Heel snel terplaatse

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Zeer vriendelijke en zeer behulpzame medewerker Floris.
Hij heeft een hoop voor ons geregeld.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Vooral doorgaan op deze mannier!!!

De hulpverlening is super goed ze helpen je 100x beter dan andere hulpverleners zoals ANWB.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ze geven super goed advies en zijn zeer goed kundig in werkzaamheden die zij verichten. De medewerkers die mij hebben geholpen zijn (Sander) en (Bert)

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Heb niks aan verbetering gemerkt. Super goed

Supersnel ter plaatste, vriendelijk personeel en uitstekende service.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Supersnel ter plaatste, vriendelijk personeel en uitstekende service.

Ga zo door!

Goed geholpen door Bergnet

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Dat ik mee mocht rijden met de Chauffeur

Maikel

Zeer goed

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Mijn complimenten voor de service van Bergnet. Ivm defecte auto bij Bergnet gekozen voor de transportservice. Totaal geen spijt van. De communicatie vanuit Bergnet is uitstekend.
Zouden veel...
Zouden veel bedrijven wat van kunnen leren, nogmaals mijn complimenten naar alle mensen bij Bergnet!

Uitmuntend.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De heer Florisson was snel ter plekke en takelde mijn auto uiterst deskundig op uw ambulance. Hij gaf per stap vooraf aan wat hij ging doen en ging keurig en behoedzaam met mijn auto om.