Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Marvin

Wij zijn vandaag door Frank opgehaald en dat was helemaal top. Heel erg vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Nogmaals bedbank frank!

Snel, kundig en vriendelijk

Niets

Sejla Ibrahimagic

Onwijs goed! Marc je bent de beste!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Marc was super vriendelijk en meedenkend! Was ook snel aanwezig en dat ook nog eens buiten zijn dienst!

Geen tips!

F pleiffer

Slecht

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Bijzonder slecht aangezien de bus met een kapotte stuurkolom afgeleverd is. Deze was nog heel op t moment van ophalen door logicx. Na afleveren zonder enige vorm van communicatie kwamen we erachter... Bijzonder slecht aangezien de bus met een kapotte stuurkolom afgeleverd is. Deze was nog heel op t moment van ophalen door logicx. Na afleveren zonder enige vorm van communicatie kwamen we erachter dat de stuurkolom en schakelpook kapot waren.

Schade vergoeden

Dreier-Gligoor

10/10 er was gezegd dat het 45 min kon duren, het onze Dennis was er met minder dan 10 min!

Dennis

Gideon&Sandra

Perfect!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Keurig te woord gestaan, snelle service.
Wij zijn geholpen door Frank, geweldige, vriendelijke, grappige en zeer behulpzame medewerker. Een medewerker die in oplossingen denkt.

Nvt

Kleine

Super! Wij hadden de politie gebeld en er zou iemand onderweg zijn en jullie 5 sterren medewerker die al klaar was zag ons staan en ondernam meteen actie. HELD

Michel

Alles was prima

Dimitri

Netjes te woord gestaan, deskundig advies ontvangen

Vriendelijk medewerker

🙏

Steph

Vaardig en veilig!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Naast heel goed geholpen te zijn, door medewerker Frank, ook goede tips meegekregen zoals dat een gevarendriehoek nogal achterhaald is en zelfs gevaarlijk kan zijn omdat er toch veel mensen op hun... Naast heel goed geholpen te zijn, door medewerker Frank, ook goede tips meegekregen zoals dat een gevarendriehoek nogal achterhaald is en zelfs gevaarlijk kan zijn omdat er toch veel mensen op hun telefoon zitten. Belangrijker is zelf veilig te staan.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Geen punten, veiligheid en vriendelijk geholpen worden vind ik heel belangrijk en zo is het ook gegaan

Monique Bosman

Heel goed geholpen en bijgestaan

Goed begeleid en gerustgesteld

Weet ik niet