Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Romy kriege

Super fijn geholpen!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ik ben heel fijn en heel goed geholpen door KEVIN!!! Ik stond stil midden op de weg, gelukkig kwam toevallig bergnet aanrijden. Kevin kwam ons direct te hulp schieten en hielt het verkeer onderwel... Ik ben heel fijn en heel goed geholpen door KEVIN!!! Ik stond stil midden op de weg, gelukkig kwam toevallig bergnet aanrijden. Kevin kwam ons direct te hulp schieten en hielt het verkeer onderwel goed in de gaten voor ons veiligheid. Super super fijn heel erg bedankt nogmaals voor alle goeie hulp Kevin! Op de N208

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Helemaal niks! Kevin namens Romy heel hard bedanken nogmaals!

Richard

Uitstekend

Snel, behulpzaam!

Ernst een kerstbonus geven

Buren van de Brandweer

Erg goed

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snel, accuraat en zeer meedenkend

Geen verbeterpunten

Sarah van Tijn

Fantastisch

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Dennis hielp mij letterlijk de weg weer op terwijl zijn taak enkel was om mij met mijn auto naar een veilige plek te brengen. Hij heeft mijn reservewiel eronder gezet en daarmee mijn afspraak gered.... Dennis hielp mij letterlijk de weg weer op terwijl zijn taak enkel was om mij met mijn auto naar een veilige plek te brengen. Hij heeft mijn reservewiel eronder gezet en daarmee mijn afspraak gered. De wachttijd van de anwb was nog eens 90 minuten wachten extra geweest. Dennis ontzettend bedankt!!

Niets

Md

Zeer goed

Snel en goede service

Een pluim voor medewerker Erik

Hannah Grimm

Geweldig!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snel, efficiënt, vakkundig en ontzettend vriendelijk! Dankjewel Frank!

Niets

Sharon Klijnkramer

Super goed

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Nadat de melding binnen was, kwam er binnen een half uur hulp

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Jullie hebben het top gedaan, de communicatie tussen de tussenpersonen die met jullie werken kan beter

Kim Setkowski

Fantastisch geholpen!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Het is inmiddels een tijdje geleden dat ik met pech langs de weg stond, maar ik wilde toch nog een review schrijven. Ik zat die avond te wachten op de autoservice waar ik tzt lid van was, maar die... Het is inmiddels een tijdje geleden dat ik met pech langs de weg stond, maar ik wilde toch nog een review schrijven. Ik zat die avond te wachten op de autoservice waar ik tzt lid van was, maar die kwamen maar niet opdagen. Ik ben toen ontzettend goed geholpen door Frank en Nick. Ze hebben mij uiteindelijk weer de weg op geholpen. Heel veel dank hiervoor: Ik heb geen idee hoelang ik anders nog langs de weg zou hebben gestaan!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Kan me nu niks bedenken wat er verbeterd had kunnen worden.

M. Duisterhof Holding BV

Zeer goed

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Behulpzaamheid, vriendelijkheid, kundig, oplossing gericht, grote inzet.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

De hulpverlening was perfect. Ik ben zeer dankbaar dat ik in die penibele situatie zo adequaat ben geholpen.

Sjar-ai Scholten, DIRT BUSTERS BV

Super klantvriendelijk én gezellig!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De medewerker was onwijs behulpzaam en meedenkend. Daan nogmaals heel erg bedankt dat je mij en mijn zoontje niet op straat op de ANWB hebt laten wachten!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Meer van deze leuke mensen aannemen ;-)