Hele fijne nuchtere vrouw met verstand van wat ze doet en ik voelde me gelijk op mijn gemak. Ze hielp me met een hoge bekkenbodemspanning en na één behandeling had ik geen last meer van... Hele fijne nuchtere vrouw met verstand van wat ze doet en ik voelde me gelijk op mijn gemak. Ze hielp me met een hoge bekkenbodemspanning en na één behandeling had ik geen last meer van blaasontstekingen (die ik 2 jaar lang geregeld had). Mijn huisarts en gynaecoloog geloofde eerst niet dat het aan de bekkenspanning kon liggen en wilde zelfs operatief te werk gaan. Ik raad echt aan bij klachten eerst langs Armanda te gaan ongeacht wat een ander zegt.

Lisa Mennen

Ik kon erg snel terecht en ben op een heel prettige manier van mijn probleem af geholpen! Erg blij met de ervaring van Armanda!

Een fijne vrouw, die me heel serieus neemt en goede kennis van zaken heeft.

Eerlijke antwoorden, serieus nemen van de klachten en goede tips en oefeningen voor thuis

Amanda is de eerste zorgverlener in 6 jaar tijd die mijn klachten herkent en behandeld . Voor mij voelt het dat ik eigelijk op de juiste plek ben voor mijn klachten naar jaren van dokter naar... Amanda is de eerste zorgverlener in 6 jaar tijd die mijn klachten herkent en behandeld . Voor mij voelt het dat ik eigelijk op de juiste plek ben voor mijn klachten naar jaren van dokter naar specialist, van medicijnen naar weer andere te gaan.

Kim

Duidelijke uitleg, goede resultaten sneller dan verwacht

Ze is erg professioneel en betrokken bij het probleem.

Wendy Wilms

Ze is heel duidelijk naar je toe, geen moeilijke termen maar straight to the point. De adviezen en behandelingen die ik heb gehad hebben mij echt heel erg vooruit geholpen. Kan weer normaal... Ze is heel duidelijk naar je toe, geen moeilijke termen maar straight to the point. De adviezen en behandelingen die ik heb gehad hebben mij echt heel erg vooruit geholpen. Kan weer normaal functioneren en door de tips die ik gekregen heb me leren ontspannen op plekken waarvan ik niet wist dat ik ze spande.