Duidelijk, eerlijk, praktisch, open, respectvol.

Paul Janssen

Ik ben door een seksuoloog die mijn hernia klachten hoorde doorverwezen naar deze bekkentherapeut. Klachten waarvan een neuroloog en chirurg zeiden dat het voort kwam vanuit een hernia en dat ik... Ik ben door een seksuoloog die mijn hernia klachten hoorde doorverwezen naar deze bekkentherapeut. Klachten waarvan een neuroloog en chirurg zeiden dat het voort kwam vanuit een hernia en dat ik hiermee zou moeten leren leven. De therapeut in kwestie prikte door de klachten heen en gaf uitleg over haar vermoeden dat de klachten die ik ervoer niet voortkwamen vanuit de hernia zelf, maar vanuit spierspanning in mijn bekkenbodem. Tijdens de behandeling van deze spanning heeft ze mij stap voor stap meegenomen in het proces en uitleg gegeven over wat er gaande was in mijn lichaam en mij handvaten gegeven om deze spanning los te laten. Ik had nooit durven dromen dat ik wederom pijn vrij zou zijn van intense rug/hernia klachten. Het super fijne contact in combinatie met de deskundigheid van de behandeling maakt dat ze voor mij meer dan een 10 waard is.

Dana

Ze laat me goed en zelfverzekerd voelen en ze laat me duidelijk weten dat ik niet de enige ben met bepaalde problemen op een indirecte manier door de manier waarop ze praat. ze stimuleert me niet op... Ze laat me goed en zelfverzekerd voelen en ze laat me duidelijk weten dat ik niet de enige ben met bepaalde problemen op een indirecte manier door de manier waarop ze praat. ze stimuleert me niet op te geven en ze lijkt elke keer mega trots als we de vooruitgang bespreken

Mijn probleem (diastase) is volledig verholpen, ondanks dat ik alweer pril opnieuw zwanger ben.

Ze denkt mee en doet er alles aan om je te helpen en bekijkt verschillende mogelijkheden