Ze is hee kundig, geeft duidelijke tips en adviezen en komt hier ook elke keer op terug. Ze is ook heel erg lief.

Deskundigheid, realistisch, niet onnodig behandeln

Ik ben in 2018 onder behandeling geweest. Ik was toen zeer tevreden. Ik kreeg zeer uitgebreide behandelingen die mij erg goed geholpen hebben. Nu vind ik de behandeling erg kort, ik heb er ook geen... Ik ben in 2018 onder behandeling geweest. Ik was toen zeer tevreden. Ik kreeg zeer uitgebreide behandelingen die mij erg goed geholpen hebben. Nu vind ik de behandeling erg kort, ik heb er ook geen baat bij. Ik heb ook zes weken moeten wachten tussen twee behandelingen. Dan kun je gewoon weer opnieuw beginnen, dat is heel vervelend met de weinige behandelingen die je vergoed krijgt van de verzekering. Ik vind het heel jammer dat naar mijn idee de kwaliteit wat minder is geworden. Met bekkenfysiotherapie stap je niet zomaar over naar een andere.

Omdat ze mij na 1.5 jaar dokteren wel kon helpen. goede uitleg van klacht behandeling ect. recht door zee. en een goed resultaat.
helemaal blij met deze persoon.

Pleun Nijs

Fijne en goede begeleiding en heeft ook echt geholpen.

Mijn klachten werden zeer serieus genomen en er werd telkens goede uitleg gegeven en duidelijke oefeningen meegegeven. Ik heb heel goede vooruitgang geboekt met mijn klachten en zou hier zeker graag... Mijn klachten werden zeer serieus genomen en er werd telkens goede uitleg gegeven en duidelijke oefeningen meegegeven. Ik heb heel goede vooruitgang geboekt met mijn klachten en zou hier zeker graag terugkomen als het ooit nodig mocht zijn.

Altijd vriendelijk en respectvol.
Het is fijn om begrepen te worden.
Altijd vriendelijk en respectvol.
Het is fijn om begrepen te worden.
Door haar uit te leggen welke klachten ik heb weet ze meteen wat hiervan de oorzaak is en laat ze ook duiderlijk weten wat hiervoor de oplossing is zodat we er samen aan kunnen werken.

Zeer professioneel & voelde me erg op mijn gemak.
Therapeut legde alles goed uit adhv haar kennis en liet het zien met plaatjes of standbeeld.
Ook was het fijn dat je zelf je...
Zeer professioneel & voelde me erg op mijn gemak.
Ook was het fijn dat je zelf je vooruitgang kon zien dus dat je wist dat wat je deed goed was.