IK ben goed geholpen, mijn probleem werd duidelijk in kaart gebracht en er werd gericht gewerkt naar verbetering en vooruitgang.

Ik heb er goede adviezen en tips gekregen.
En ik ben ook erg geholpen met mijn probleem

Christel van der Krabben

Ze legt heel duidelijk uit, aan de hand van bv tekeningen, wat er aan de hand is

Deskundigheid, vriendelijk, geduldig, advies uitleggen doormiddel van beelden

Goede uitleg over te behandelen klacht. Goede adviezen en prima begeleiding

Weet het probleem goed te omschrijven, en pakt dit gelijk goed aan

Ze werkt zeer vakkundig, stelt je op je gemak, legt zaken goed uit, vertelt wat je zelf kunt/moet doen om de klachten te verminderen. Heeft goed resultaat bereikt.

Patrycja Ratajczak

Ik heb jaren gezondheid klachten gehad waar gynaecoloog en mijn huisarts kon mij niet verhelpen. Na paar sessie bij jullie terapeut zijn mijn klachten eerst minder geworden en dan verdwenen.... Ik heb jaren gezondheid klachten gehad waar gynaecoloog en mijn huisarts kon mij niet verhelpen. Na paar sessie bij jullie terapeut zijn mijn klachten eerst minder geworden en dan verdwenen. Ontzettend leuk om weer zonder pijn te kunnen leven . De therapeut neem mijn klachten serieus ik voel mij gehoord en zeker goed geholpen.

Ik heb bekkenfysio Helmond al bij meerderen mensen uit mijn omgeving aangeraden. Resultaat is merkbaar en het gebruik van intern meetapparatuur heeft een meerwaarde.