De fysiotherapeut is zeer kundig en het resultaat van de behandeling is erg goed.

M Demeter

Armanda heeft mij tijdens een vorige zwangerschap heel goed geholpen na slechte ervaring met een andere fysio waardoor ik moet n een rolstoel zat. Zij heeft een trombose been geconstateerd naast... Armanda heeft mij tijdens een vorige zwangerschap heel goed geholpen na slechte ervaring met een andere fysio waardoor ik moet n een rolstoel zat. Zij heeft een trombose been geconstateerd naast bekkenklachten en mij helemaal van mijn klachten af geholpen.
Tijdens deze zwangerschap heb ik er alle vertrouwen in dat zij alles doet was mogelijk is zodat ik hier zo goed mogelijk doorheen kom.

Ze luistert heel erg goed en geeft goeie advies

Armanda neemt me erg serieus, geeft fijne en goede adviezen voor thuis, denkt mee en in oplossingen. Stelt je gerust, geeft vertrouwen. Ze is duidelijk en legt het nogmaals uit als het niet... Armanda neemt me erg serieus, geeft fijne en goede adviezen voor thuis, denkt mee en in oplossingen. Stelt je gerust, geeft vertrouwen. Ze is duidelijk en legt het nogmaals uit als het niet duidelijk is. Geeft een eerlijk en oprecht advies.

De duidelijke uitleg en de totale manier van behandelen.

Rustig persoon , ze geeft duidelijke uitleg , gaat niet over de grens heen, past aanpak meteen aan als blijkt dat de voorgestelde aanpak niet werkt