Wanneer ik mensen tref met soortgelijke klachten.

Anita van den Boom

Na jaren van de ene therapie naar de andere gelopen en niet begrepen worden uiteindelijk hier terecht gekomen, word hier serieus genomen en uiteindelijk de bevestiging gekregen dat het niet tussen... Na jaren van de ene therapie naar de andere gelopen en niet begrepen worden uiteindelijk hier terecht gekomen, word hier serieus genomen en uiteindelijk de bevestiging gekregen dat het niet tussen mijn oren zat. Met deze behandeling kan ik weer van alles ondernemen.

Armanda is deskundig en weet waar ze je mee kan helpen

Khadija

Mijn fysiotherapeute zorgt ervoor dat ik me op me gemak voel. Geeft me het vertrouwen dat het owkey is. Toont begrip, totaal niet opdringerig, alles op mijn tempo. En als iets niet lukt dan heeft ze... Mijn fysiotherapeute zorgt ervoor dat ik me op me gemak voel. Geeft me het vertrouwen dat het owkey is. Toont begrip, totaal niet opdringerig, alles op mijn tempo. En als iets niet lukt dan heeft ze begrip. Ik vind haar toppertje en raad haar iedereen aan.

Je voelt je op je gemak en laat vooral weten dat het niet leeftijdbepalend is.Duidelijke uitleg .

Mijn klachten zijn aanzienlijk verminderd en enorm geholpen. We zijn nog niet maar met behandelen

Bekkenfysiotherapeut komt betrouwbaar en kundig over. Luistert ook naar jouw wensen, dringt niks op.

De fysiotherapeut luistert goed naar de klachten, neemt deze serieus en zorgt er niet alleen voor dat de klacht wordt behandeld maar geeft je ook het vertrouwen in een goed herstel. Ze stelt je op... De fysiotherapeut luistert goed naar de klachten, neemt deze serieus en zorgt er niet alleen voor dat de klacht wordt behandeld maar geeft je ook het vertrouwen in een goed herstel. Ze stelt je op het gemak en heeft een open houding waardoor je alles kunt bespreken.