Ik heb bekkenfysio Helmond al bij meerderen mensen uit mijn omgeving aangeraden. Resultaat is merkbaar en het gebruik van intern meetapparatuur heeft een meerwaarde.

Joyce van Beek

Armanda is zeer kundig en weet precies wat ze doet. Ook kunnen haar behandelingen je ontzettend helpen en verlichten van pijn

Ingeborg odekerken

Armanda is zeer kundig, een vakvrouw, een goede luisteraar met een invoelend vermogen. Warme persoonlijkheid. Ze heeft me uitstekend geholpen en begeleid!

Amanda neemt je serieus, wat voor vragen je ook stelt.

Omdat ze goed luistert en dat je serieus word genomen.
En de behandeling helpt.

Professioneel, vakkundig, sociaal prettig, doelgericht en goede resultaten behaald met de behandelingen.

De omgang was prettig en begripvol voor de klachten.

Al nadat ik de eerste keer was behandeld ging er een wereld voor mij open. Ik had al veel minder pijn. Altijd een luisterend oor en heel erg meedenkend. Ik kom nog regelmatig terug voor hetzelfde... Al nadat ik de eerste keer was behandeld ging er een wereld voor mij open. Ik had al veel minder pijn. Altijd een luisterend oor en heel erg meedenkend. Ik kom nog regelmatig terug voor hetzelfde ‘probleem’, elke keer ben ik blij dat ik weer geweest ben!! Duizend maal dank!

Mijn fysiotherapeut behandelt niet alleen mijn kwaal maar kijkt naar de hele mens. Een heel belangrijk aspect dat veel specialisten vandaag de dag vergeten. Ik voel me 100% op de juiste plaats. Ik... Mijn fysiotherapeut behandelt niet alleen mijn kwaal maar kijkt naar de hele mens. Een heel belangrijk aspect dat veel specialisten vandaag de dag vergeten. Ik voel me 100% op de juiste plaats. Ik kan haar niet genoeg danken.