Ontzettend deskundige en lieve vrouw die je direct op je gemak stelt. Wat ik erg belangrijk vind omdat ze toch met je intieme delen bezig is.

Armanda is duidelijk zeer ervaren en kundig. Weet waar ze het over heeft en vraagt door naar eventuele andere ongemakken die bij het probleem zouden kunnen passen.

Als iemand de zelfde klachten heeft dan dat ik heb.

Professioneel en deskundig. geeft goede uitleg over behandeling en plan van aanpak

Als iemand dezelfde problemen als mij heeft en daar hulp bij wil van iemand die serieus met de problemen om gaat

Voelde me niet gegeneerd over de te volgen behandeling

Het is geen fijne onderzoek maar door haar professionaliteit zit ik er toch gemakkelijk

Linda

De behandeling was altijd in goed overleg. Duidelijke communicatie ook betreffende eventuele kosten. De therapeute dacht overal in mee en gaf fijne adviezen. En het doel werd behaald, ik ben van... De behandeling was altijd in goed overleg. Duidelijke communicatie ook betreffende eventuele kosten. De therapeute dacht overal in mee en gaf fijne adviezen. En het doel werd behaald, ik ben van mijn klacht af geholpen.