M.M.

Snelle prettige service, en de wespen waren gelukkig weg

Ouderkerk aan de Amstel

H

Ik had last van muizen en belde met Beestjes Kwijt. Ik kon al binnen enkele dagen een afspraak maken. Vervolgens kwam de bestrijder op tijd en leverde hij kwaliteit af. De desbetreffende persoon was... Ik had last van muizen en belde met Beestjes Kwijt. Ik kon al binnen enkele dagen een afspraak maken. Vervolgens kwam de bestrijder op tijd en leverde hij kwaliteit af. De desbetreffende persoon was erg professioneel en vriendelijk, kortom erg klantgericht. Hij legde goed het proces uit. Na verloop van tijd waren de muizen volledig verdwenen. Dit allemaal voor een lage prijs. Ik ben zeer tevreden en ik kan iedereen Beestjes Kwijt/Point Pest Control aanbevelen.

Alphen aan den Rijn

Jeffrey

Snelle en vriendelijke service, nu hopen dat ze niet meer terugkomen :)

Krommenie

Regina

We werden snel en vakkundig geholpen. Ook kregn we duidelijke uitleg over de bestrijding.

Vinkeveen

AliReza

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor alles en meneer Gert-Jan Drop was heel aardige man en zijn werk was heel goed en ALLEEN vond ik beetje duur voor 1,5 minuut voor Ä 80.00.
Sorry dat ik...
Geachte heer/mevrouw,
Sorry dat ik te eerlijk ben.

Alvast bedankt.

Dhr. AliReza Rahimi

IJsselstein

S

Binnen een uur alle problemen verholpen.

Purmerend

M.

Duidelijke informatie, vakkundige behandeling tegen bedwantsen gehad. Prima ervaring met Point pest control

Barneveld

Kees C.J.

Vriendelijke man, deskundig, vertelt wat hij gaat doen en geeft aanvullende informatie.Werkt snel en adequaat; geen wesp meer gezien. Kortom vakwerk.

Vogelenzang

hendrika

Ik kan nu nog niet oordelen of het ook effectief is. Dat is na twee weken goed te bepalen. Als het niet werkt dan komen jullie terug. Ik heb er alle vertouwen in dat het goed gaat komen.

Ik vind het bedrag wel hoog.

utrecht

Ed