Kees C.J.

Vriendelijke man, deskundig, vertelt wat hij gaat doen en geeft aanvullende informatie.Werkt snel en adequaat; geen wesp meer gezien. Kortom vakwerk.

Vogelenzang

hendrika

Ik kan nu nog niet oordelen of het ook effectief is. Dat is na twee weken goed te bepalen. Als het niet werkt dan komen jullie terug. Ik heb er alle vertouwen in dat het goed gaat komen.

Ik vind het bedrag wel hoog.

utrecht

Ed

Aardige kundige vakman.

DIEMEN

B

Snel gehandeld! En binnen een dag geen
Last meer.

Weesp

Martin

Goede communicatie
Nette en snelle oplossing van het probleem
Kortom tevreden klant

Boskoop

Patrick

Super snel en deskundig geholpen. Zelfs nog even op ander plekje gekeken of er activiteit was van wespen.

Nieuwegein

Joyce

Fantastisch bedrijf met een super aardige en bekwame meneer. Hij heeft alles nagekeken en doosjes gezet. Helaas waren ze na de eerste keer nog niet weg maar na een tweede afspraak extra doosjes... Fantastisch bedrijf met een super aardige en bekwame meneer. Hij heeft alles nagekeken en doosjes gezet. Helaas waren ze na de eerste keer nog niet weg maar na een tweede afspraak extra doosjes gezeten en wederom fijn geholpen. Ik beveel dit bedrijf echt aan netjes en bekwaam.

Alphen aan den Rijn

Danielle Restaurant TROTS

HOOP DAT DIT STAND HOUDT. AFWACHTEN MAAR. DANK VOOR DE SERVICE

Alphen aan den Rijn

B

Een aantal dagen na een leuk weekendje in een huisje van Landal zat mijn zoon onder de bulten (allemaal bij elkaar op zijn rug). Wij dachten muggen en hebben direct kamer schoongemaakt en het... Een aantal dagen na een leuk weekendje in een huisje van Landal zat mijn zoon onder de bulten (allemaal bij elkaar op zijn rug). Wij dachten muggen en hebben direct kamer schoongemaakt en het beddengoed in de wasmachine gedaan. Achteraf hadden wij dit beter niet kunnen doen, want de bedwantsen kunnen zich op deze manier verplaatsen. Toen mijn zoon een aantal dagen later weer onder zat en nu ook mijn oudste zoon ben ik op internet gaan zoeken en kwam uiteindelijk via beestjeskwijt bij de heer Drop van Point Pest Control terecht. Ik heb de heer Drop onze situatie verteld en heb foto's gedeeld. De heer Drop heeft ons goed kunnen adviseren en heeft ook al onze vragen kunnen beantwoorden. Gelukkig kon de heer Drop al een aantal dagen later een chemische bestrijding uitvoeren bij ons thuis. We zijn inmiddels een aantal weken verder en ik kan zeggen dat wij gelukkig van deze nachtmerrie af zijn.

IJmuiden

C

Snel en correct geholpen, zeer tevreden!

Santpoort-Zuid