Erwin

Snelle respons op mijn aanvraag. Ruime aanpak van het probleem. Of geheel het probleem onder controle krijgt zal de geschiedenis moeten uitwijzen (is pas 2 dagen).

Diemen

Jaap

Gert Drop is langs geweest, prettig en deskundig iemand Belt keurig op hoe laat hij komt, perfecte man

Santpoort Noord

K

Ik had een terug bel verzoek in gediend op zondag om 8.00 en ik werd 2 uur later al gebeld. Heel blij mee! Afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Hele aardige man is Gert-Jan die alles uitlegd. Alle... Ik had een terug bel verzoek in gediend op zondag om 8.00 en ik werd 2 uur later al gebeld. Heel blij mee! Afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Hele aardige man is Gert-Jan die alles uitlegd. Alle mogelijke ingangen bekeken en lokdoosjes met gif geplaatst. Hopelijk snel van het probleem af. Maar heb er door Gert-Jan alle vertrouwen in!

Uithoorn

Grf

Ben erg goed geholpen

Purmerend

R.

Op zaterdag per mail een muizenprobleem gemeld. Met een uur werd ik gebeld. Het is ZATERDAG. Afspraak gelijk voor de maandagmorgen. Zo’n snelle reactie vind ik super. Niemand wil graag ongedierte.... Op zaterdag per mail een muizenprobleem gemeld. Met een uur werd ik gebeld. Het is ZATERDAG. Afspraak gelijk voor de maandagmorgen. Zo’n snelle reactie vind ik super. Niemand wil graag ongedierte. En als het verwijderen ervan heel snel plaatsvindt is dat een fijn gevoel. En dan zo “diervriendelijk” mogelijk. Zo min mogelijk lijden was voor mij de reden om niet zelf aan de slag te gaan.

Purmerend

Marlous

Ik belde hem, omschreef het probleem en met 20 minuten stond hij voor de deur. Met een uur waren de wespen dood en alles stil. Zo fijn! Ben zo blij!

Nieuwegein

M.

Op 4 juli j.l. is een bestrijder van Point Pest Control bij ons geweest om een wespennest te verwijderen. Dit is naar tevredenheid gebeurd.

Zaandam

N

Snelle service, en wespennest is niet meer teruggekomen.

Diemen

Inge

Prettig contact en snel geholpen

Nieuwkoop

J.

Communicatie vriendelijk. De uitleg duidelijk. Afhandeling/Bestrijding was snel en efficiÎnt.
Prijskaartje wel een beetje hoog.

Zandvoort