R

Snel geregeld, dus heel blij dat we er nu af zijn.

Zaandam

Jm

Prima afgehandeld.

Mijdrecht

M

Aardige en vriendelijke man. Legt duidelijk uit hoe er te werk gegaan wordt.

Jisp

Hans

Top geregeld, snelle service en binnen no-time waren de wespen verdwenen/uitgeroeid! Super.

Velserbroek

Charlotte

Professionele man met veel kennis van zaken en inzicht. Handelde echt heel snel en probleem was vrijwel direct verholpen en duurde niet langer dan 3 minuten. Ik heb nog nooit in mn leven zo snel... Professionele man met veel kennis van zaken en inzicht. Handelde echt heel snel en probleem was vrijwel direct verholpen en duurde niet langer dan 3 minuten. Ik heb nog nooit in mn leven zo snel Ä80,- uitgegeven voor relatief kleine handeling dus dat is eigenlijk het enige. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal en heb t verder ook niet gebenchmarkt.

Diemen

Rein

Binnen een dag stond Point Pest control al voor de deur. Bleken twee grote wespennesten te zijn. Snelle en efficiÎnte afhandeling. Goede vakman! In een keer alle beestjes kwijt!!!

Alphen a/d Rijn

Tillie

Ä 80 voor 5 minuten werk is best veel geld, maar Gert-Jan was vriendelijk, gaf goed uitleg, en de zelfde avond zagen we al geen wespen meer. Dus we zijn dik tevreden en blij dat ze weg zijn.

Zaandijk

J.

Duidelijke communicatie over de te volgen stappen, representatief, meedenkend en adequate snelle levering.
Betaling per pin terminal, allemaal goed verzorgd.

Monnickendam

johan

Keurig en netjes zoals het hoort.

Mijdrecht

Enrico

Professionele en beleefd vakman. Duidelijk in zijn uitleg en efficiÎnt.

Wageningen