J.

Wij zijn door Gert-Jan van Point Pest Control geweldig geholpen toen wij onze ‘muizenplaag’ niet onder controle kregen. Veel informatie over de beesten en hoe ze leven, waar ze binnen komen etc,... Wij zijn door Gert-Jan van Point Pest Control geweldig geholpen toen wij onze ‘muizenplaag’ niet onder controle kregen. Veel informatie over de beesten en hoe ze leven, waar ze binnen komen etc, plaatsen van vallen en afdekken van leidingen en zelfs het bieden van ‘nazorg’.
Geweldig!

IJsselstein

L.

Wespennest in de tuin vakkundig bestreden. Gen wesp meer gezien

Purmerend

Gerrit

Ik heb gebeld voor het verwijderen van een wespennest.
Ze kwamen meteen dezelfde morgen,om het effectief te bestrijden,door het in te spuiten.
Erg snel en goed geholpen.
En ook de...
Ik heb gebeld voor het verwijderen van een wespennest.
Erg snel en goed geholpen.
En ook de instructies om er ff mee te wachten,zodat ik het na 1 a 2 dagen kan weghalen.
Alles was duidelijk en goed uitgelegd.
Dank jullie wel!
Top!!

Zaandam

S.

Echt fantastisch dat er iemand op zijn vrije Tweede Pinksterdag langs komt om ons van een enorm mierennest af te helpen!

Bennebroek

Esther

Snel en vakkundig en prima service

Assendelft

Esther

Snel en vakkundig

Assendelft

Mieke

Snel en vakkundige aanpak (voorzover ik dat kon beoordelen). Vriendelijke medewerker!

IJmuiden

F.

Snelle, professionele en hele vriendelijke service.

Oostzaan

G.C

Meneer kwam nog dezelfde dag, dat alleen al was fantastisch, want muizen in huis is geen feest. Een buitengewoon aardige heer, met kennis van zaken, werkte snel en correct, kortom het was heel plezierig. Heb er het volste vertrouwen in dat mijn muizenprobleem is opgelost. Met een vriendelijke groet, Gisella Klein

Nieuwkoop

E

Wij zijn door Gert zeer snel en goed geholpen en duidelijke communicatie.

Heemstede