e

Erg aardige, deskundige en beschaafde man. Hoewel hij net weg is en ik nu nog niet kan zeggen of de muizen wegblijven heb ik toch het volste vertrouwen dat het muizen probleem is opgelost. Erg aardige, deskundige en beschaafde man. Hoewel hij net weg is en ik nu nog niet kan zeggen of de muizen wegblijven heb ik toch het volste vertrouwen dat het muizen probleem is opgelost.
Veel bedrijven vragen een veel hoger bedrag en komen daarvoor 3x terug maar waarschijnlijk is het nu in 1x klaar en al zou ik hem nog 1x moeten betalen ben ik nog steeds voordeliger uit..

aalst

Mohamed

Was heel snel en professioneel geholpen. Top!

Purmerend

Shirley

De communicatie verliep heel goed. Ik liet een bericht achter en werd gelijk teruggebeld en had binnen drie een afspraak. Ik vond dit gezien het feit dat het rond de feestdagen was, heel snel. Er... De communicatie verliep heel goed. Ik liet een bericht achter en werd gelijk teruggebeld en had binnen drie een afspraak. Ik vond dit gezien het feit dat het rond de feestdagen was, heel snel. Er kwam een aardige, klantvriendelijke en duidelijke werknemer langs. Ik ben zeer tevreden over de service.

Vleuten

Fouad

Afgelopen maandag kwam ik erachter dat er een muis in mijn huis was, dus nam ik meteen contact op met Point Pest Control. Er werd meteen een afspraak na de feestdagen gemaakt en zojuist ben ik op... Afgelopen maandag kwam ik erachter dat er een muis in mijn huis was, dus nam ik meteen contact op met Point Pest Control. Er werd meteen een afspraak na de feestdagen gemaakt en zojuist ben ik op een goede, professionele, vriendelijke manier geholpen. Tijdens de werkzaamheden heb ik nog enige tips gekregen en een telefoonnummer die ik altijd kan bellen mocht er vragen en/of problemen zijn.

Nu hopen dat ik geen last meer heb van muizen. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!

Daan

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zowel bij het bestrijden van een wespennest in de zomer, als muizen in huis in de winter.

Westzaan

R

Ik belde op een dinsdag en op de woensdag kwam Gert-Jan al langs. Vriendelijke man die de tijd neemt om alles uit te leggen. Heeft er voor gezorgd dat ik me weer op mijn gemak voel in mijn eigen... Ik belde op een dinsdag en op de woensdag kwam Gert-Jan al langs. Vriendelijke man die de tijd neemt om alles uit te leggen. Heeft er voor gezorgd dat ik me weer op mijn gemak voel in mijn eigen huis en dat ik geen muis(of keutels) meer heb gezien!

h.m

Super aardig geholpen, alleen nog even afwachten of de muizen echt weg blijven

edam

I

Gert Jan gaf duidelijke uitleg en gaf mij weer rust. De behandeling heeft de volgende dag plaats gevonden en tot op heden ben ik niet meer gebeten. Point Pest Control krijgt van mij een dikke 10.

Soest

Caroline

Ik had last van muizen tussen de muren, waar ik helemaal gek van werd. Via de website een bericht achtergelaten en in no time werd ik gebeld en kon er op korte termijn een afspraak gemaakt worden.... Ik had last van muizen tussen de muren, waar ik helemaal gek van werd. Via de website een bericht achtergelaten en in no time werd ik gebeld en kon er op korte termijn een afspraak gemaakt worden. Vervolgens vriendelijk en duidelijk (en geruststellend) geholpen en binnen een paar dagen hoorde ik geen muizen meer.

A

Tijdens het eerste tel. contact was alles duidelijk, de afspraken zijn correct nagekomen en het probleem is opgelost.
Aardige man die goed werk levert.

Woerden